Gå til innhold

14. mars ''biff og blowjob'' dag

kvinner har sin kvinnedag, men det finnes ikke en herredag i året, derfor er detkommer vi menn med et forslag om egen herredag nemlig ''biff og blowjob'' dagen  

96 stemmer

1. 1. hva synes du om dette likestillingsforslaget?

• biff
      9
    • blowjob
      7
    • begge deler
      47
    • nei
      42
    • vet ikke
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du skal ha ros for at du ikke blir lei av å gjenta det fjaset ditt, Lincoln. ;) Selv hadde jeg ikke orket å skrive omtrent samme innlegg som ingen tar seriøst igjen og igjen.

14. mars blir nok ikke feira her, det ble ikke 14. februar heller. Holder med jule- og bursdagsfeiring. Blir biff i dag da, så da går det vel bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en samboer som gir meg mye oppmerksomhet på generell basis og som er flink til jul og bursdag. Bryr meg likevel ikke om valentintinsdagen. Antar jeg er unntaket som bekrefter regelen...

Nei, vent. Jeg er faktisk ikke det. Det er jo ganske vanlig.

Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg har en samboer som gir meg mye oppmerksomhet på generell basis og som er flink til jul og bursdag. Bryr meg likevel ikke om valentintinsdagen. Antar jeg er unntaket som bekrefter regelen...

Nei, vent. Jeg er faktisk ikke det. Det er jo ganske vanlig.

Fikk du noe til Valentines da?

AnonymBruker
Skrevet

Neida, alle kvinner bryr seg ikke om Valentines dag.

De som ikke har type og som uansett ikke får noen oppmerksomhet, de bryr seg svært lite om Valentines. De ser på det som sin store oppgave å fortelle alle andre hvor teit det er med Valentines dag og alle andre kjæresteting generelt.

De som derimot har type og som får oppmerksomhet, de elsker Valentines dag og synes det er helt topp.

Så nei, alle kvinner liker ikke valentines dag, det er jeg fullt klar over. Det er også ganske tydelig hvilken kategori du tilhører.

Jeg har bedt typen om å ikke gi meg noe til valentinsdag, fordi jeg ikke er glad i blomster, og ser ikke vitsen med dagen i det hele tatt. Vi viser hverandre kjærlighet hver dag, ser ingen grunn til å gjøre det ekstra bare pga en amerikansk tradisjon. Ble du lei deg nå? Skulle du ønske jeg heller var en trist, ensom, feit dame som ikke får oppmerksomhet? Føler du deg bedre ved å late som at andre har like miserable liv som deg?

Anonymous poster hash: 64215...6a5

• Liker 3
Skrevet

Den eneste grunnen til at Valentine's day blir feiret her i huset er at mannen - jeg understreker mannen - er oppvokst med at det er en greie, og synes det er en fin tradisjon.

Jeg har ikke bedt om noe i gjengjeld for det romantiske klisset hans hittil, men herved erklærer jeg 16 april som 'kjøp meg en ny bil og adopter en kattunge-dagen.' Kvinner liker som kjent både dyre gaver og søte dyr. Og Ryan Gosling, men det får eventuelt bli en hyggelig overraskelse - jeg vil ikke legge altfor mye press på den stakkars mannen.

• Liker 6
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Jeg har bedt typen om å ikke gi meg noe til valentinsdag, fordi jeg ikke er glad i blomster, og ser ikke vitsen med dagen i det hele tatt. Vi viser hverandre kjærlighet hver dag, ser ingen grunn til å gjøre det ekstra bare pga en amerikansk tradisjon. Ble du lei deg nå? Skulle du ønske jeg heller var en trist, ensom, feit dame som ikke får oppmerksomhet? Føler du deg bedre ved å late som at andre har like miserable liv som deg?

Neivel, så fint for deg.

Så hvorfor har du så store problemer med at andre som ønsker det faktisk feirer det? Hva bryr det deg?

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Biff er jo godt da. Og så fikk jeg blomster på Valentines Day så da får jeg vel slenge på en bj også...

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg fikk ikke noe på valentines dag, men serverer gjerne biff og blowjobs den 14 mars. Til glede både for meg og han :wow:

• Liker 1
Gjest Ciegus
Skrevet

Vi har aldri, aldri markert 14 februar, men 14 mars har vi i det minste snakket om. Men her har vi biff et par ganger i måneden og bj såpass ofte at det ikke er noe poeng i å markere det på en egen dag.

Men det kan jo hende jeg innerst inne ønsker at vi markerte valentines, Lincoln har helt sikkert rett! Godt at noen kjenner oss kvinner bedre enn oss selv! Er jo ikke bare bare å bli kjent med seg selv som kvinne når man ikke glor på amerikanske filmer dagen lang for å lære hvordan ting egentlig er.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Neivel, så fint for deg.

Så hvorfor har du så store problemer med at andre som ønsker det faktisk feirer det? Hva bryr det deg?

Har jeg store problemer med det? Jeg skrev bare at alle jenter ikke er fan av valentinsdag. Det er jo du som har store problemer her. Du mener at dersom damer sier de ikke liker valentinsdagen, er det fordi de ikke får noe oppmerksomhet og gaver. Hvorfor tillegger du meg meninger jeg ikke har? (Har hørt det er noe en gjør dersom ens egne argumenter er såpass elendige).

• Liker 3
Skrevet

Fikk du noe til Valentines da?

Vi ordnet noen småtterier i fjor, i år ble vi enige om at vi ikke gadd å gjøre noe ut av det. Det er ikke en tradisjon de fleste har vokst opp med, dermed er det veldig lite viktig også. Med mindre man er opptatt av blomster, bamser og å spise på stappfulle, bråkete restauranter - noe ingen av oss er i hvert fall.

Men du skjønner vel selv at å skylde alt i verden på bitterhet er ganske unyansert? Jeg kan si meg enig i at det ofte er tilfellet med innbitte valentinsdaghatere, men min oppfatning er at de er i mindretall; de fleste som lar være å feire gjør det fordi de ikke bryr seg.

Skrevet

Så utrolig teit... Jeg liker å varte opp kjæresten skikkelig iblant, men trenger da virkelig ikke en egen dag for å gi han en blowjob :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig teit... Jeg liker å varte opp kjæresten skikkelig iblant, men trenger da virkelig ikke en egen dag for å gi han en blowjob :P

Akkurat som man ikke trenger noe så teit som Valentine's Day.

Anonymous poster hash: 3201a...2a2

Gjest Mr. Toad
Skrevet

Når skal de lansere Fjordland og runkedagen for de som er alene og gir faen?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått blomster, kos og en middag på Valentinesday så hadde jeg gjerne lagd biff og gitt en blowjob 14 mars.

Men, sorry. Ingenting på meg, ingenting på deg.

Anonymous poster hash: b5425...8dd
  • Liker 1
Gjest black nailpolish
Skrevet

Yo, jeg har offisielt date til biff og æææhhh tonguejob day!!!!! *glede seg* :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste grunnen til at Valentine's day blir feiret her i huset er at mannen - jeg understreker mannen - er oppvokst med at det er en greie, og synes det er en fin tradisjon.

Jeg har ikke bedt om noe i gjengjeld for det romantiske klisset hans hittil, men herved erklærer jeg 16 april som 'kjøp meg en ny bil og adopter en kattunge-dagen.' Kvinner liker som kjent både dyre gaver og søte dyr. Og Ryan Gosling, men det får eventuelt bli en hyggelig overraskelse - jeg vil ikke legge altfor mye press på den stakkars mannen.

Herregud du skriver så mye bra her inne :)

Anonymous poster hash: 8d337...85b

• Liker 3
Skrevet

Herregud du skriver så mye bra her inne :)

Anonymous poster hash: 8d337...85b

Oi, tusen takk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Og Ryan Gosling, men det får eventuelt bli en hyggelig overraskelse - jeg vil ikke legge altfor mye press på den stakkars mannen.

Hvem er den stakkars mannen? Din, eller Ryan Gosling? :fnise:

Anonymous poster hash: abe38...033

Skrevet

Hvem er den stakkars mannen? Din, eller Ryan Gosling? :fnise:Anonymous poster hash: abe38...033

Min. Jeg har ikke noe i mot å legge press på Ryan Gosling, så han får bare bite tennene sammen og stille opp. :ler2:
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...