Gå til innhold

14. mars ''biff og blowjob'' dag

kvinner har sin kvinnedag, men det finnes ikke en herredag i året, derfor er detkommer vi menn med et forslag om egen herredag nemlig ''biff og blowjob'' dagen  

96 stemmer

1. 1. hva synes du om dette likestillingsforslaget?

• biff
      9
    • blowjob
      7
    • begge deler
      47
    • nei
      42
    • vet ikke
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes denne svadadagen er latterlig.

• Liker 9
Skrevet

Teit syntes nå jeg

• Liker 4
Gjest Andrea93
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg syns denne dagen høres mye bedre ut enn 14. februar/Valentines. Roser, bamser og hjertesjokolade blir altfor klisjè for meg, men en god biffmiddag sier jeg aldri nei til, og blowjobs blir det på mannen hver dag uansett, så det blir ikke noen stor påkjenning.

Gjest Tamsi
Skrevet

Om dette liksom skal være en tilsvarende kvinnedag støtter jeg det ikke. Kvinnedagen handler ikke om at menn skal gjøre spesifikke oppgaver for kvinner, om det så er å gå ned på dem, ta oppvasken for dem, massere føttene deres eller vettapokker hva.

Tåpelig.

Skrevet

Synes du ikke et svar på kvinnedagen ville vært undertrykkelse av menn?

Om du vil ha biff og sugedag, kan du jo bare si det til kjæresten.

• Liker 11
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Det er ikke et svar på kvinnedagen, det er et svar på Valentines Day.

Det er en amerikansk greie, hvor de er mye mer harry og mindre likestilt kulturelt sett enn her, så derfor skjønner ikke vi vitsen like godt. Over dammen så er jo Valentines enormt og liksom en dag bare for jentene, fordi vi er så glad i hjerter, blomster og kjærlighet og glitter og følelser og ponnier og regnbuer og alt som er rosa.

Menn derimot, de liker jo bare øl, puling, fotball, bacon, promping osv, og har ikke romantiske følelser. Så det er kjempekjipt for dem med Valentines, når de må gjøre sånne teite klissete jenteting bare for dama sin skyld.

Derfor har de fått sin "egen" Valentines, de skal ikke ha noe kos og mos, de skal bare ha biff og en avsugning, for det er jo selvsagt toppen av maskulinitet.

Så, tåpelig konsept.

Men er jo ment som en vits, og det er jo sånn folk tar det også.

Morsom dag å "feire" da.. det smaker jo alltid med litt.. biff :nigo:

• Liker 19
Gjest black nailpolish
Skrevet

Får invitere en snerten liten snelle over på biff og lesbian activity, da :nigo:

• Liker 4
Skrevet

14.feb= valentines day,14.mars=b&b day.

19.Nov=mannsdagen(også verdens toalettdag,true story hihihi) 8.Mars=kvinnedagen.

Ts,getyour facts straight.

• Liker 6
Gjest Hooty McOwlface
Skrevet

Får invitere en snerten liten snelle over på biff og lesbian activity, da :nigo:

Filet og f*tte?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Både uromantisk og usexy begge dagene(Valentines og B & B) i mine øyne.

Endret av Cordelia
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk roser og sjokolade på Valentines, så han skal selvfølgelig få biff og blowjob den 14. :) Ikke fordi jeg føler at jeg må gi han det, men fordi jeg elsker han.

Anonymous poster hash: 87a7f...f1c
  • Liker 3
Gjest black nailpolish
Skrevet

Filet og f*tte?

Hæhæ, noe sånt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått noe på valetines day, så ingen får noe av meg på denne dagen.

Anonymous poster hash: 240d6...b80
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk roser og sjokolade på Valentines, så han skal selvfølgelig få biff og blowjob den 14. :) Ikke fordi jeg føler at jeg må gi han det, men fordi jeg elsker han.

Enig her. Jeg vet at han synes det er kleint med hele konseptet med Valentine's Day, allikevel gjør han en kjempeinnsats for min skyld. Skulle bare mangle at jeg ikke stilte opp på dette. En artig greie for gutta, som får dem til å føle seg verdsatt. Hadde vært typisk oss jenter å latterliggjøre en slik dag. Så her skal det feires. :)

Anonymous poster hash: 3201a...2a2

• Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Det er ikke et svar på kvinnedagen, det er et svar på Valentines Day.

Det er en amerikansk greie, hvor de er mye mer harry og mindre likestilt kulturelt sett enn her, så derfor skjønner ikke vi vitsen like godt. Over dammen så er jo Valentines enormt og liksom en dag bare for jentene, fordi vi er så glad i hjerter, blomster og kjærlighet og glitter og følelser og ponnier og regnbuer og alt som er rosa.

Menn derimot, de liker jo bare øl, puling, fotball, bacon, promping osv, og har ikke romantiske følelser. Så det er kjempekjipt for dem med Valentines, når de må gjøre sånne teite klissete jenteting bare for dama sin skyld.

Derfor har de fått sin "egen" Valentines, de skal ikke ha noe kos og mos, de skal bare ha biff og en avsugning, for det er jo selvsagt toppen av maskulinitet.

Så, tåpelig konsept.

Men er jo ment som en vits, og det er jo sånn folk tar det også.

Morsom dag å "feire" da.. det smaker jo alltid med litt.. biff :nigo:

Ja, for menn liker jo ikke biffer og blowjobs. Tåpelige greier liksom.

Menn gir totalt faen i Valentines Day, den eneste grunnen til at vi gjør en innsats er for å gjøre kjæresten glad. Så det skulle bare mangle at vi fikk noe i retur.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sporty!

Anonymous poster hash: 28599...2a1

• Liker 1
Skrevet

Ja, for menn liker jo ikke biffer og blowjobs. Tåpelige greier liksom.

Menn gir totalt faen i Valentines Day, den eneste grunnen til at vi gjør en innsats er for å gjøre kjæresten glad. Så det skulle bare mangle at vi fikk noe i retur.

Jeg gir også faen i Valentines Day, betyr det at jeg kan leve lykkelig og uten noe press på meg både 14. februar og 14. mars?

• Liker 4
Gjest Lincoln
Skrevet

Jeg gir også faen i Valentines Day, betyr det at jeg kan leve lykkelig og uten noe press på meg både 14. februar og 14. mars?

Hvis du ikke får noe så trenger du heller ikke å gi noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...