Gå til innhold

Hvilke filmer fikk deg til å gråte og hvorfor?


Gwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Clarity

Hachiko! Den eneste filmen jeg noen gang har grått av. Satt med en konstant klump i halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråter ca aldri av filmer , MEN gråt skikkelig av første 30 min av Up. Det er den fineste kjærlighetshistorien noensinne!

Skulle til å nevne samme film. Den reiv ganske jævlig.

Så den på dvd på hytta (noen andre hadde dradd opp en haug med filmer siden det ikke er mulig å ta inn tv signaler der) Jeg visste heller ingenting på forhånd, jeg tenkte det bare var en morsom og ok animasjonsfilm fra pixar (det er den jo også, i resten av filmen).

Fantastisk filmhåndtverk, når man tenker på at man klarer å vekke slike følelser bare med tegnede figurer og musikk. De som evt. enda ikke har sett denne filmen: sett av en kveld, det er det verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Return to paradise.

En søsters kamp for å redde sin bror fra dødsstraff i et land med et rettssystem hvor de opererer helt annerledes.

Hvorfor jeg gråt? Søskenkjærlighet.

RTPARADISE.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titanic, enda så mange ganger jeg har sett den får jeg enda en klump i halsen av den. Når det orkesteret spiller den siste sangen og vi ser det gamle paret som ligger i senga og holder rundt hverandre mens skipet synker, når moren forteller natta historie til ungene sine... Og når Jack synker ned i havet...

The green mile, heeerregud jeg gråter i 1 time etter den filmen... Fantastisk trist film

Pay it forward

A walk to remember

Løvenes konge

The impossible

Sikkert flere, jeg gråter som regel alltid når jeg ser triste filmer

sitter å uler til til titanic nå, snørra og tårene spruter ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg gråter til tonnevis av filmen, men de eneste jeg klarer å komme på nå er

Hachiko

Marley & Me

A Walk To Remember

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, den er fantastisk of grusom på en og samme tid

Enig. Så den for andre gang nå nettopp. Det er sånn film jeg ikke kan se for ofte, fordi den går så hardt innpå meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Så den for andre gang nå nettopp. Det er sånn film jeg ikke kan se for ofte, fordi den går så hardt innpå meg.

Samme her, kan gå å være fysisk dårlig i flere dager etter å ha sett den. - Men jeg elsker filmen for det. Skulle nesten vært obligatorisk å vise på skolen..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, kan gå å være fysisk dårlig i flere dager etter å ha sett den. - Men jeg elsker filmen for det. Skulle nesten vært obligatorisk å vise på skolen..

Ja, absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-ALT som er basert på bøker av Nicholas Sparks

- Life is Beaufiful

- The Boy in the Striped Pyjamas

- P.S I Love You (I hvert fall de første fem gangene jeg så den)

- The Way We Were

- Brokeback Mountain

 

Det var de jeg kom på i farta 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...