Gå til innhold

Er det sånn at høye menn har stor kuk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke :)

Anonymous poster hash: 519e6...097

hvis du er mann er det forståelig.

hvis du er kvinne så må du være lesbisk siden du avslår synet av en perfekt penis :eeeh: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du er mann er det forståelig.

hvis du er kvinne så må du være lesbisk siden du avslår synet av en perfekt penis :eeeh: .

Har sett dine tråder om penis forlengelse, så regner med den ikke er mye å skryte av.

Dessuten er jeg jente og en melding eller snap og jeg får peniser på rekke og rad hvis jeg vil :P

Anonymous poster hash: 519e6...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Vet egentlig jentene her inne hvor mye 2 faktiske metere er? Det virker ikke sånn. Mange menn måler høyden sin på en unøyaktig måte, og mange plusser på et par-tre cm til den virkelige høyden. Brede Hangeland er 199 cm. Peter Crouch er 203 cm. Vitali Klitschko er 201 cm. Jeg synes ikke at noen av disse tre er elegante. En høyde på 2 m er forresten ikke langt unna gigantisme-kriteriet på minimum 213 m.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andelen fett på en persons kropp har ingenting å si for hvordan penisstørrelsen blir. Ikke muskler man trener seg opp til å få heller.

Anonymous poster hash: 2d518...340

Penis ser mindre ut på en fet person, fordi den går gjennom et fettlag før den kommer til "overflaten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dine tråder om penis forlengelse, så regner med den ikke er mye å skryte av.

Dessuten er jeg jente og en melding eller snap og jeg får peniser på rekke og rad hvis jeg vil :P

Anonymous poster hash: 519e6...097

klart du er interessert du bruker under ett minutt på å svare tilbake, dårlig forsøk på å spille kostbar.

tråden om penisforlengelse og trening er hjelp til de som trenger det :cowboy: . akkurat som du trener kegel øvelser for å stramme opp glufsa di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klart du er interessert du bruker under ett minutt på å svare tilbake, dårlig forsøk på å spille kostbar.

tråden om penisforlengelse og trening er hjelp til de som trenger det :cowboy: . akkurat som du trener kegel øvelser for å stramme opp glufsa di.

Sjarmerende :)

Fint du tror du er viktig og ikke bare er tidsfordriv mens jeg er på jobb ;)

Anonymous poster hash: 519e6...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min er rett under 170cm, og han har veldig stor. Så lave gutter kan fint ha svære de og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at høye menn har stor kuk? Eller at sjansen er større for at de har stor kuk enn de som er lave?

Hva med de som er kraftige, har de større kuk enn de som er tynne?

Nå er det ikke sånn at jeg skal gå etter dette for å finne en mann med stor kuk, bare lurer på om det er sånn.

Anonymous poster hash: 01b32...3a5

Hva er det som gjør en høy mann høy?

Skjelettet, som består av bein.

Er det bein i en penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror noe av det eneste man helt sikkert kan si er lengre for høye menn er oversikten over et befolket område, og fallhøyden når de er fulle. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarmerende :)

Fint du tror du er viktig og ikke bare er tidsfordriv mens jeg er på jobb ;)

Anonymous poster hash: 519e6...097

er på jobb selv. hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lutetium71 har for øvrig den største penisen jeg noensinne har sett. :sjokkert:

da har du ikke sett konghung sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Er den verdt å se?

visstnok over 20cm lengde og 15cm omkrets slapp. søk på konghung og største penis noensinne. skriv en beskjed i tråden så kanskje han deler ett bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

visstnok over 20cm lengde og 15cm omkrets slapp. søk på konghung og største penis noensinne. skriv en beskjed i tråden så kanskje han deler ett bilde.

Tror jeg avstår. Jeg har viktigere ting å se på. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja selvfølgelig :rolleyes:

Hvorfor så sarkastisk? Det er jo et seriøst spørsmål som krever et ordentlig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lutetium71 har for øvrig den største penisen jeg noensinne har sett. :sjokkert:

Særlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

visstnok over 20cm lengde og 15cm omkrets slapp. søk på konghung og største penis noensinne. skriv en beskjed i tråden så kanskje han deler ett bilde.

"Length of the flaccid penis does not necessarily correspond to length of the erect penis; some smaller flaccid penises grow much longer, while some larger flaccid penises grow comparatively less.[10]"

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#Flaccid_length

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...