Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Nikee

Ja, men det er snakk om en ny jente nå. pls :P

Kom igjen, du har allerede fått. Det er mange andre i kø, og dessuten har Gjest gitt beskjed flere ganger at hun er ferdig. Hvorfor kan du ikke respektere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest, on 08 Mar 2014 - 20:28, said:

Vanessa Tarot.

Kort 1. Dere to. Elskerne.

Kort 2. Langsiktig resultat. Stjernen RX.

Det er vel ikke noe bedre kort enn Elskerne som skal til for å beskrive to stykker som klisjeen Skapt for Hverandre. Altså to stk som har en seriøs og spesielt bånd seg imellom som er mye godt ubrytelig. Konteksten her er at forholdet er sterkt grunnet i gjensidig tillit og respekt. Dog sier Stjernen i revers her at det virker som at du på mangt et vis har begynt å stille et spørsmålstegn om forholdet er liv laga i det lange løp og nøkkelordet her er kommunikasjon og ikke krangel for å få enkelte ting ut på bordet. Ikke hold tilbake, men del det du har på hjertet og ham det samme og det virker til at tiden er inne for å gjøre akkurat det. Lykke til.

Gjest.

Beklager sen tilbakemelding, Gjest. Jeg har nettopp sendt mannen hjem :-)

Dette gav virkelig mening!! Jeg vet ikke hvor detaljert tilbakemelding du vil ha, men jeg kan si at du traff spikeren på hodet med begge kortene, og jeg forsto med det samme hva du mente :-)

Tuuusen hjertelig takk for at du tok deg tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Beklager sen tilbakemelding, Gjest. Jeg har nettopp sendt mannen hjem :-)

Dette gav virkelig mening!! Jeg vet ikke hvor detaljert tilbakemelding du vil ha, men jeg kan si at du traff spikeren på hodet med begge kortene, og jeg forsto med det samme hva du mente :-)

Tuuusen hjertelig takk for at du tok deg tid!

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjære Gjest :)

Er det for sent å stille seg i kø? Jeg tar sjansen...

Hvordan kan jeg få endret på jobbsituasjonen min og hvordan kombinere det med flere barn? Hva er best å fokusere på?

Jeg lover å gi god tilbakemelding. Regner med jeg er for sent ute, tar ingenting for gitt..

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. Hvordan endre jobbsituasjon. 2/Staver.

Kort 2. Best fokus. Måtehold.

Det er to ting å notere seg når man kikker på kortene og det er at begge kortene viser damer som står ved en benk og mikser og fikser. I 2/staver så står det en kjemiker ved benken med et reagensrør i hånden, på benken er det diverse apparater som viser hvor opptatt hun er med prosjektet sitt, Måtehold på sin side er det en virtuos barkeeper som holder sine gjester underholdt med drinkemiksing. Av tilsynelatende snedige blandinger blir det deilige drinker som gjør folk glade tihi. I begge kortene så vet de hva som skal til for å få ferdig prosjektet.

Så la oss se på første problemstilling som er å endre jobbsituasjonen og hvordan du best kan finne ut av det. Når jeg såg kortet 2/Staver så var den umiddelbare tanke om det var mulig for deg å flytte deler av jobben hjem/hjemmekontor, eventuelt starte noe for deg selv hvor basen de første årene kan være hjemmet. Uansett så står kortet for en evaluering av mulighetene der du er akkurat i dag og ikke minst vilje til å forandre jobbsituasjonen til noe som du mener vil passe familien best.

Så hva skal du sette fokus på for å få til det her. Og opp kom Måtehold og det første som slår meg er at du skal ikke fokusere på at det her blir så vanskelig, du må være optimist på at det går an å mikse og fikse det her, men det kan kanskje bli litt dårligere økonomi en periode mens ting går seg til og det er noe dere må finne dere i. Eller kanskje du skal ta kortet billedlig og tenke som så at for å få mer tid til familien og øke på den så bør du jobbe snåle tider, men færre timer (slik som en barkeeper gjør) for få helgetillegg, smusstillegg og Gud vette hva, og ved det like høy lønn som du har i dag.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen, du har allerede fått. Det er mange andre i kø, og dessuten har Gjest gitt beskjed flere ganger at hun er ferdig. Hvorfor kan du ikke respektere det?

Jeg respekterer det men jeg bare spør. er det kanskje ikke lov å spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lavendelkyss

hvorfor kan ikke jeg stille nytt spørsmål, kom igjen da pls

Herregud respekter at du har fått ditt svar.

Folk er virkelig frekke altså....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikee

Jeg respekterer det men jeg bare spør. er det kanskje ikke lov å spørre?

Du spør ikke, du maser. En vesentlig forskjell når du allerede har fått nei mer enn en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Etter at jeg har mottaget tilbakemelding fra de siste jeg leser for så skal jeg skrive en post og oppsummere hva jeg mener om helgens tarotmaraton. Det har vært interessant på mangt et vis. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

Da går jeg og spiser en liten shakshuka før jeg trekker kort for de siste to. :romeo:

GLEDER meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg har ikke noen vonde følelser for det om jeg bare spør også får jeg nei. skjønner ikke hva det er vits å lage så mye styr om.

Uansett likte jeg veldig godt denne type tarrott lesning og håper du er tilfreds med helgens økt, Gjest. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

OK, jeg har ikke noen vonde følelser for det om jeg bare spør også får jeg nei. skjønner ikke hva det er vits å lage så mye styr om.

Uansett likte jeg veldig godt denne type tarrott lesning og håper du er tilfreds med helgens økt, Gjest. :)

Fortell meg hvorfor du skal ha en grunn til å ha vonde følelser for at du ikke får det du spør om nå, når du allerede har fått en tarotlesning, Fråde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min problemstilling:

Hvordan vil mitt kjærlighetsliv se ut i nærmeste fremtid? Vil han jeg er betatt av bli betatt av meg?

Hilsen Maia

Anonymous poster hash: c04f7...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Min problemstilling:

Hvordan vil mitt kjærlighetsliv se ut i nærmeste fremtid? Vil han jeg er betatt av bli betatt av meg?

Hilsen Maia

Anonymous poster hash: c04f7...778

:daane:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Regner med jeg er allt for sent ute:-( men har du tid blir jeg utrolig glad om du kan svare meg:-) lover å gi feedback!

- kommer jeg og exen som jeg har en datter på 2 mnd sammen med til å gå over ens med tiden?

- blir jeg å komme over sviket hans og legge de vonde følelsene mine mot han bak meg?

- innser han hva han har gjort galt?

Sliter veldig med dette så hadde blitt så utrolig glad om du en gang kunne svart meg

Vanessa Tarot.

Kort 1. Våpenstille mellom deg og eksen. Tårnet.

Kort 2. Du kommer over hans svik. Hengte mann.

Kort 3. Vil han innse at han har handlet galt. Djevelen

Kort 4. Generell håndtering av situasjonen. Magikeren.

Jeg kommer til å gjøre den her lesnng kort og hektisk sånn at det ikke går an å misforståes.

Det blir ikke stilt mellom deg og eksen din, Tårnet viser at du har nok en hel del skit i vente fremdeles, antageligvis når du er minst forberedt på det. Det eneste jeg kan råde deg til er å ikke la ham få viljen sin, nemlig å vippe deg av pinnen. Når det kommer til om du vil komme over at han svek, så er du vel mer eller mindre i "permisjon" når det kommer til følelser for ham og det som har foregått, du kan ikke tillate deg å dvele for mye på det i dag, men heller konsentrere deg om å ta vare på din nyfødte (gratulerer forresten) og ellers overleve selv også, følelsene får du sortere senere. Djevelen viser at han ikke angrer seg, han vil heller ikke innse at han har agert galt, han gjorde det han gjorde fordi han kunne gjøre det og gav ellers fanden i deg og det er noe du alltid må ha i bakhodet når du skal ha med den her fyren å gjøre, ikke stol på ham noensinne igjen og ikke gå i en dialog med ham uten og ha alt ditt på det tørre. Den her fyren kjenner deg godt og kan vil trykke på alle svake punkter for å få det som han vil. Det samme viser kort nr fire som jeg trakk for å sjekke ut hvordan du best kan håndtere saken og Magikerens budskap er at du må bli en motstander og ikke et offer. Ikke la den her fyren psyke deg ut. Reis deg op og bruk alle dine evner og alt du vet om ham for å sette ham i sjakkmatt, sånn at hverdagen blir levelig for deg og ditt barn.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...