Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Veldig søt - helt enig. :Nikke: - den ser mer "åpen" og gladere ut .. så kanskje den viser litt at det går fremover.

(men jeg håper ikke tungsinnet går på omgang altså :sjenert: .. for da er det vel min tur etter atta .. og jeg har virkelig hatt min dose for en stund siden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp helt av, det er ikke smittsomt. :ler:

Sitter her med en tekopp og ganske svart samvittighet. Det er en laaaang historie, men på søndag skulle vi egentlig reist utenbys for å synge. Det vil si at vi som også skulle på festen på lørdag måtte ta det litt rolig. Kjentes ikke helt komfortabelt for meg, men dette var en stor vennetjeneste, så OK. Men i går viste det seg at vi ikke var nok personer til å synge, noe som for flere av oss (meg inkludert) var betingelsen for å dra. Og da var stemningen sånn at vi ikke skulle dra. I dag har jeg hatt div telefoner fram og tilbake, jeg har holdt på det vi snakket om i går, at vi da ikke dro. Men så ble jo hun vi skulle til kjempelei seg og skuffa da. Så det ender med at noen av de andre drar allikevel og jeg er skikkelig ego, gjør det som kjennes riktig for meg og får kjempedårlig samvittighet. Klart jeg ikke har lyst å skuffe henne, men det var liksom ikke noe jeg brant for heller. Magefølelsen sier at det er riktig å ikke dra. Så da skulle alt være i orden vel? Kjennes bare ikke sånn. :forvirret:

I kveld skulle jeg gjort ganske mye jeg. Har ikke gjort en skit utenom å handle for resten av uka og lage meg middag, samt file negler og sove litt på sofaen. :ler: Skal ta en skikkelig skrubb og shinings av fjeset før jeg køyer. Har fått så masse småkviser i det siste. :sur: Stress? Dårlig kosthold? Lite aktivitet? Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var akkurat innom og sjekka den festen igjen og bestisen til gubben skal også være med. :hoppe: Da ble jeg litt glad for han er en fin fyr. Riktignok kjenner han jo og utysket, men jeg tror ikke han er så nærme henne (håper jeg i hvertfall :ler:) Det har kommet flere korfolk på lista og, det blir veldig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Godt å høyre! Så får du berre minne deg sjøl på at det er ho som er eit utyske, og du er ein søt, liten struts ;) Eg er sjukmeld i 50% til til juni. Og godt er det... No slepp eg å stresse meir med det, og frykte å måtte tilbake for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høyre! Så får du berre minne deg sjøl på at det er ho som er eit utyske, og du er ein søt, liten struts ;) Eg er sjukmeld i 50% til til juni. Og godt er det... No slepp eg å stresse meir med det, og frykte å måtte tilbake for fullt.

Søt struts - som IKKE stikker hodet i jorda .. og som kan både bite eller klype og sparke om det trengs :sjarmor:

Fint for deg atta - da får du roen til å finne deg selv igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra atta, da får du den tida du trenger fram til sommeren. :klem:

Her skal jeg si dere det går unna :ler: I ettermiddag rakk jeg både å harve over leggene og spise middag før jeg gikk på generalforsamling med kaklekjerringene. De er helt snåle de gamle damene som "eier" borettslaget. Pleier ikke gå på generalforsamling for det er stort sett bare en formalitet, men i år satsa jeg på at det kom litt info om oppussing og sånt. Og det gjorde det, så da fikk jeg noe ut av det og.

Etterpå har jeg fått unna to jobbsøknader og leita fram minst tre (eller var det fire :klø:) til. Jeg fikk nemlig nyss om at min sjef har "tilbudt" min stilling til en av mine kolleger når jeg ikke har den lenger. Den er jo bare ut året for min del, men det er jo ikke absolutt utelukket at stillingen blir videreført på en eller annen måte. Og det virker jo ikke akkurat tillitsvekkende det jeg fikk høre i dag. Så her gjelder det å få ut fingern tenker jeg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den informasjonen, min sjef vet jo ikke at jeg vet. Har så langt bare fått bra tilbakemeldinger og. Den personen det gjelder og meg har et godt forhold så det er ikke noe problematisk mellom oss. Men det er jo litt snodig vel?

Skulle egentlig også friska litt på hårfargen i dag, men vet ikke helt om jeg gidder å begynne med det nå. Har litt lyst å komme meg tidlig i seng for en gangs skyld denne uka. Ellers blir det en trøtt struts i morgen :Gjesp: som de andre morgenene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag rakk jeg både å harve over legene og spise middag før jeg gikk på generalforsamling med kaklekjerringene.

:overrasket: Leste dette jeg :ler: - og tenkte at jammen var du blitt et råskinn også..

Høres jo snodig ut med sjefen - like greit å få ut fingeren og søke noe nytt snarest. Dette er kanskje det puffet du trenger for virkelig å blir motivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg har hatt ein god kveld. For eg har fått sjekka litt rundt psyk, og så har eg sjekka litt rundt jobb, og så har eg sydd perler på buksa mi, og vaska opp, og vaska kle, og skravla i telefonen og med tidlegare SUM/ SUP. Hatt ein god dag i dag. Så i dag har vi helst vore gode begge Anonyma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Leste dette jeg :ler: - og tenkte at jammen var du blitt et råskinn også

Leger? Hvor? Hvor? :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Høres jo snodig ut med sjefen - like greit å få ut fingeren og søke noe nytt snarest. Dette er kanskje det puffet du trenger for virkelig å blir motivert.

Jeg synes og det her er en smule snodig. Har ikke snakka med sjefen i det siste utenom ang rent praktiske ting, så jeg vet jo ikke hvordan hun tenker.

Eg har hatt ein god kveld. For eg har fått sjekka litt rundt psyk, og så har eg sjekka litt rundt jobb, og så har eg sydd perler på buksa mi, og vaska opp, og vaska kle, og skravla i telefonen og med tidlegare SUM/ SUP. Hatt ein god dag i dag. Så i dag har vi helst vore gode begge Anonyma!

Fine dager er bra. Det gir overskudd videre. :klem:

I dag skal jeg rett fra jobb og møte den gamle jentegjengen på stampuben. Lenge siden sist nå, det har liksom sklidd litt fra hverandre, vi er forskjellige, har mer ulike liv nå enn vi hadde da, noen har blirr veeeldig hjemmekjære osv. Men en gang i blant slår vi til. Blir nok bare etpar pils pga morgendagen, men det blir nok hyggelig allikevel.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å våkne tidlig når jeg ikke vil. :sur: Jeg hater å ha lite penger. :sur:Jeg hater å føle meg som en fattiglus sammen med venninner. :sur:

Sånn :sjarmor: det var dagens utblåsning.

Frokost inntatt, bare kaffen gjenstår. Det er så typisk at når jeg kan sove lenge så våkner jeg, om ikke akurat grytidlig, så alltid for tidlig synes jeg. :roll: Men i dag skal jeg ingenting, bare en supersnartur i butikken og så shine meg for festen. Får sikkert sjanse til å slumre litt utover dagen og.

Var ute med noen gamle venninner i går. Det var veldig hyggelig, men minna meg også på hvor forskjellige vi er og også endel grunner for at vi ikke omgås så mye lenger. Vi har jo ikke noe naturlig møtepunkt heller nå, som vi hadde før. Og klart alle er opptatt med sine liv og sine ting. Og bevares, det er jo jeg og det. :ler: Ble ikke så seint da, tok banen hjem.

Er litt lei av at jeg alltid må tenke penger fordi jeg ikke har noe særlig av dem for tida, men så lenge jeg prioriterer sånn så får jeg jo anledning til å gjøre mye forskjellig, bare ikke ta'n helt ut når jeg først er ute. Liker heller ikke å si nei til ting og måtte forklare at det er pga pengene. Det gikk greit den delen i går da. Vi droppa å gå og spise og fokuserte på øllinga :ler:

Men jeg merker at de har et veldig annet forhold til penger. Nå har jo jeg dårligere råd enn jeg har pleid å ha, så forskjellene blir tydeligere. Men jeg kan ikke la være å føle meg som den fattiglusa ved siden av dem når de forteller om ferier, hus og et rimelig høyt forbruk som for dem er normalt. Utrolig teit, jeg vet det. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slår aldri feil - det med å våkne tidlig. Har det på akkurat samme måten selv :sur:

Skjønner at du også melder deg inn i "det hadde vært hyggelig med en stor lottogevinst-klubben".. Tenk så deilig det hadde vært å ikke behøve å prioritere hele tiden. :sjenert:

Det var i dag den store festen var .. var det ikke :klø: .. håper du får en fin kveld - og at ikke utysket legger noen demping på stemningen for deg.

I dag hadde jeg tenkt å starte våren skikkelig ute .. men den som var ansvarlig for været - var tydeligvis ikke enig.. så da ble det sofadag.. greit nok det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei været er ikke mye å skryte av i dag. Har faktisk ikke vært ute av døra, for jeg måtte ikke. :ler: Har bare slappa av, dusja, glæmma opp noen øreringer til i kveld, småpuslerier.

Det er i dag festen er ja. Gleder meg veldig, utysket er ikke egentlig noe viktig akkurat nå, men det blir spennende å se hvordan det blir når jeg kommer dit. Jeg er hvertfall mentalt forberedt på henne. ;)

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steike det ble en bra fest i går. :danse: Masse hyggelige folk, god mat og drikke. I og med at de som arrangerte har holdt på med musikk hele sitt liv var det diverse konstellasjoner på scenen, gamle band, nye band, stort sett folk vi på en eller annen måte kjenner. Utrolig kult. Vi korfolket sang også etpar sanger. Utover kvelden fant vi opp etpar nye musikkgenre ved å kombinere gamle og nye band. :ler: Det rocka ja.

Jeg dansa og!!!! Det har jeg ikke gjort noe særlig i de siste åra. Gubben er jo en ikke-danser, mens jeg elsker det. Viste seg at en av gutta i koret er en racer på swing og det var så morsomt å danse med ham, vekker gamle minner det. :danse: Fikk komplimenter for det og, da var jeg stolt, selv om jeg føler min swing er litt rusten.

Fikk også komplimenter for at jeg så fin ut, hadde fin topp, fine øreringer osv. Den nye toppen er i en farge jeg ikke har brukt så mye, så det var nok litt uvant, men fint. Alle mine venner var i godt slag og vi hadde det hyggelig sammen. Utysket og venninna hennes var jo og der, men jeg så ikke mye til dem jeg. Så jo som vanlig at "mine" også er venn med dem, men jeg brydde meg ikke så mye om det i går. Var så i humør at det ikke spilte noen rolle. Heller ikke at gubben og hun forsvant sammen utpå kvelden. Kan ha vært tilfeldig at de bare gikk samtidig, jeg vet ikke og jeg bryr meg ikke. :sjarmor:

Det ble seint, men jeg er i ganske bra form for det. Har fått i meg litt mat og kaffe. Og sett at det digre treet rett utenfor kjøkkenvinduet mitt har måttet falle. Det var snakk om at det måtte ned på grunn av oppussingen her, og så hørte jeg motorsaga utenfor i dag morges. Da gikk det i bakken gitt. Litt vemodig å se et så stort, flott tre falle. Men nå har jeg 180 graders utsikt over byen uten noe som helst i veien. Og i og med at det var en bjørk og jeg er allergisk så kommer jeg nok ikke til i savne det så fælt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt vær a'gitt. På en sånn ekstra fridag kunne det gjerne vært litt bedre. Menmen. Elskeren og jeg har vært ute og gått en tur vi. Det var skikkelig deilig. I går kveld tok jeg en tur opp til ham og i dag spiser vi middag sammen her. Bare koser oss. Det har vært en deilig helg, ja. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååå, kunne det bare bli litt bedre vær. :forvirret: Er så lei av grått og vått.

Men jeg har hatt en super helg da, det hjelper litt. Elskeren og jeg hadde en fin kveld, spiste middag og kosa oss sammen. Det er så hyggelig å gjøre ting sammen, mye bedre enn å lage seg middag alene.

I løpet av helga falt og litt mer planer for sommeren på plass, mulig det blir tur med jentene, det er i så fall en stund siden. Og så blir det litt familiegreier og noen "faste postar" i forbindelse med festivaler/konserter. Det var faktisk noen som huska på meg i den forbindelse på festen på lørdag. Det var ikke verst, som regel er det jeg som må spørre andre om deres planer. Og så ligger det an til et korserminar utpå høsten, i tillegg til tur da. Og da tror jeg jeg skal si meg fornøyd med planene for sommeren så langt. :ler: Får jeg til alt dette både økonomisk og med feriedager så blir det en bra sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orger og orger. Er det ikke ferieplaner så er det kor eller elskeren. Godt jeg er inne i en litt god periode nå. :ler: Utrolig hvor godt festen og hele helga hjalp på humøret og energien.

Hadde en veldig bra time hos psyk i går, første gang på lenge det ikke var sårt og vondt og leit. Første gang på lenge jeg ikke var helt oppløst da jeg gikk derfra. :klappe: Så utrolig deilig. Snakka mer om hvor langt jeg har kommet og hvilken prosess jeg er inni. Og om hvor lite som egentlig skal til for å vippe meg den ene eller den andre veien. :forvirret: Jeg har blitt bedre på å kjenne meg selv i hvertfall, så jeg merker lettere når ting er litt på skakke.

Men jeg merker det ikke på andre. Elskeren hadde en nedtur i går, og det så jeg ikke. Han sa heldigvis fra til meg, det er ikke alltid han har vært så åpen på det. Så da ble jeg med ham hjem, snakka masse sammen og kosa litt.

Men det er fortsatt mye som gjenstår i terapien da, selv om jeg noen ganger føler at jeg ikke trenger det mer. Regner med at jeg i hvertfall fortsetter der til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hei :vinke: Eg er tilbake no, hatt ein verkeleg fin tur. Men har likevel ein dårleg dag i dag, så eg skriv meir seinare. Ser deg snart uansett, og eg tar med Rhoswen også, for ho kjem på besøk.

Er på jobb, og det er ikkje kjekt, merke kor tappa for energi eg blir når eg kjem hit, kor lei eg er og kor lite interessert eg er i dette for tida... Og så ser eg på jobbar, og finn masse spennande som eg ikkje er kvalifisert for uansett. Må få hjelp av nåken til å komme meg inn ein plass.

Og så les eg om deg og psyk og tenker at eg orke ikkje sitte og grave i alt i fleire år!! Det verkar så slitsomt. Skal eg aldri bli ferdig med dette? Sånn, dagens syt. Får takst på leil i dag, så får vi håpe eg slepp å ha familien som kausjonist lenger, det er litt slitsomt syns eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, terapi kan være tungt. Det vet jeg av erfaring og psyk har og forklart litt rundt den prosessen man går igjennom. Det kan og være grunnen til at humøret og psyken vipper så veldig hos meg for tida, det er energikrevende og kan sette i gang tanker og følelser på en helt annen måte enn man er vant til.

MEN, resultatet. Jeg er superfornøyd med det jeg har gjort og oppnådd hos psyk. Så for meg har det vært verdt det. I mitt tilfelle var det jo en krise i livet som gjorde at jeg starta der, for andre jeg kjenner har det vært andre årsaker, men alle jeg har snakket med mener at de har hatt god hjelp av terapien. Bare det å få satt tankene på rett spor, bryte gamle mønstre har vært god hjelp. Så ikke la deg avskrekke, det er tungt i perioder, men vel verdt det.

Hei forresten :vinke:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...