LilleBille Skrevet 23. april 2006 #1501 Del Skrevet 23. april 2006 - hva har du gjort med deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. april 2006 #1502 Del Skrevet 23. april 2006 Syns den var søt eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2006 #1503 Del Skrevet 23. april 2006 Du er struts ... enkelt og greit - selv om du ikke stikker hodet i sanden - men prøver å gjøre noe med ting. Jeg liker ikke endringer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2006 #1504 Del Skrevet 23. april 2006 Syns den var søt eg ← Jo da .. sikkert ikke noe feil på den .. men det er ikke anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 23. april 2006 #1505 Del Skrevet 23. april 2006 Det har du heilt rett i. Men kanskje ho trengte å sjå ting med nye auge? Sånn i forhold til horoskopet ditt for dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2006 #1506 Del Skrevet 23. april 2006 Det har du heilt rett i. Men kanskje ho trengte å sjå ting med nye auge? Sånn i forhold til horoskopet ditt for dagen? ← Tar den ... og det kan jo være greit - å komme seg ut av en litt stivnet form. .. var det forresten denne helgen det "store" selskapet var? Lurer på hvordan det gikk jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1507 Del Skrevet 23. april 2006 Å,jøjjemeg,hervardetmyepåengang,ja..... Du er struts ... enkelt og greit - selv om du ikke stikker hodet i sanden - men prøver å gjøre noe med ting. Jeg liker ikke endringer jeg ← Jeg synes den lille der var så søt. Strutsebilder kommer nok tilbake skal du se. Lover! Jeg har jo bytta strutsebilde og innimellom, greit med litt forandring. Det har du heilt rett i. Men kanskje ho trengte å sjå ting med nye auge? Sånn i forhold til horoskopet ditt for dagen? ← Måtte jo selvfølgelig finne og lese horoskopet da. Jeg leser vanligvis ikke det. Men du har rett, kanskje er jeg inne i en tid hvor ting endres og jeg går nye veier. Opprørsk har jeg nok ikke vært denne uken , men urolig, ja kanskje. :klø: .. var det forresten denne helgen det "store" selskapet var? Lurer på hvordan det gikk jeg. ← Nei, det er neste helg. I går var jeg og stuntshoppa litt. Og det var ikke lett skal jeg si dere. Men jeg fant da to topper som kan gå an. Må bare prøve med den buksa jeg har tenkt å bruke og sånt. Se hva jeg føler meg mest vel i. Sjefen min hadde hele gruppa på fest hjemme hos seg i går. Vi har hatt den tradisjonen så lenge jeg har vært der, og det er kjempekoselig. Merker og at vi har blitt flere på gruppa og at det er flere studenter = yngre, og det er superartig å bli bedre kjent med dem. Ble skikkelig livat og bra stemning. Ble også masse rødvin og sove på sofaen da jeg kom hjem. Nå har jeg fått i meg litt mat og drikke og noe for skallebanken så nå begynner jeg å bli meg selv igjen. Godt egentlig at jeg ikke hadde noen planer for i dag, siden jeg sto opp for en time siden. Får vel bare rydde bittelitt her, forberede meg på en ny uke og kanskje kontakte elskeren? Han har hatt ungene denne helga så nå er det lenge siden jeg har sett ham. Kanskje det til og med er en god film på tv, det hadde vært fint tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1508 Del Skrevet 25. april 2006 Bare for å erte billa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 25. april 2006 #1509 Del Skrevet 25. april 2006 Den der ser jo nesten ut som om den er i nød jo, den var nesten litt trist... E nesten på jobben din no eg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. april 2006 #1510 Del Skrevet 25. april 2006 Bare for å erte billa ← ... men den var jo litt søt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1511 Del Skrevet 25. april 2006 I nærheten sier du? Kaffepause? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1512 Del Skrevet 25. april 2006 Sant, den er kjempesøt. Har vært og funnet flere fine bilder i dag, så det dukker nok opp noen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 25. april 2006 #1513 Del Skrevet 25. april 2006 Sender PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. april 2006 Forfatter #1514 Del Skrevet 25. april 2006 Laaaang kaffepause over. Godt å ha fleksibel jobb. Virker i hvertfall som ting er på riktig vei, atta, og det er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 25. april 2006 #1515 Del Skrevet 25. april 2006 Sant det, det går rett veg no, men det er litt slitsomt. Er jo ikkje vand til å vere så slapp og tiltakslaus som eg er no. Men det skjer vel sikkert meir i hovudet mitt enn på utsida for tida får vi tru... No gir eg opp, har fått til to sider, det får halde. No skal eg sløve til møtet klokka 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. april 2006 Forfatter #1516 Del Skrevet 26. april 2006 Mmmm, morgenkaffe. Var hos elskeren igjen i går. var så lenge siden jeg hadde sett ham at vi måtte ha to dager på rad. Han er så god han, i går kveld snakka vi masse sammen, om alt det som er vondt og vanskelig fortsatt for meg. Hadde hatt en tung, men konstruktiv time hos psyk i går og tok opp tråden litt derfra. Timen i går var en av de tyngste på lenge. Jeg snakka om de verste episodene, de jeg innimellom tenker på for meg selv og får vondt inni meg. De er vanskelige og veldig såre å snakke om. Men det må ut på en eller annen måte. Psyk kalte det blant annet psykologisk mishandling, måten gubben har behandla meg i perioder. Det er innimellom godt å høre at det ikke bare er meg som er fryktelig sær og nærtagende og ikke tåler noen ting. Men hos elskeren er det trygt, vi kan gråte og snakke, om mine ting, om hans ting, og bare holde rundt. Det er så deilig og det gir meg så mye :icon_razz: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. april 2006 #1517 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Godt å ha noen å snakke med - og få litt hjelp til å ta en del situasjoner og reaksjoner innover seg. Fint du får hjelp til det - både profesjonelt og av elskeren. .. ellers sliter jeg med å "venne meg til deg" .. kjenner deg liksom ikke igjen - du "er" liksom struts du Endret 26. april 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. april 2006 Forfatter #1518 Del Skrevet 26. april 2006 OK da, kun for din skyld billa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 26. april 2006 #1519 Del Skrevet 26. april 2006 OK da, kun for din skyld billa ← .. du er da herlig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 26. april 2006 #1520 Del Skrevet 26. april 2006 Den var nyyyyydeleg!! Sånn, no er alt som det skal vere, ikkje sant Billa? Og så håpar eg alt ordne seg for deg framover Anonyma, det går jo framover, du har færre mørke dagar no enn i begynnelsen av boka. Vi har bytta litt rolle der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg