Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Dagen tok seg veldig opp da. Elskeren våkna, vi spiste frokost og så gikk vi langt tur og så på kino. Var så deilig å være ute. Vi hadde en hyggelig dag, spiste middag sammen, sløva og så på tv til vi sovna i sofaen. :ler:

En god start på morgenen i dag og. Selv om jeg har blitt stukket, blodprøvene jeg ikke fikk tatt på fredag. Så nå sitter jeg her med tekoppen, frokost og god samvittighet :sjarmor:

Rart hvordan humøret svinger og. Mye bedre i dag ja. Det dukker opp sånne tanker innimellom, men når jeg får tenkt meg litt om, analysert og fundert litt så går det bra allikevel. Har lagt noen flere planer for påskedagene og. Og så får jeg vel benytte tida med elskeren så godt jeg kan før han overtar ungeflokken i slutten av uka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gurimeg så lang denne dagen var da. Har nok litt lite å gjøre i dag :rodme: Får skylde på dårlig planlegging og lite arbeidslyst, feriestemning på jobb og, mange borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dagen går alt for fort jeg .. er jo godt over fem - før jeg liksom nesten har fått begynt å slappe av :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slappe av? Resten av dagen ble i alle fall hektisk nok. Etter jobb dro jeg og handla litt vin og litt mat. Tenkte det var greit å ta det før påskehandlerushet. Etter middag dro jeg ut igjen, handla en bursdagsgave til i kveld og så dro jeg på IKEA. :overrasket: Og det hadde sikkert en millioooon andre gjort og. Heldigvis skulle jeg bare ha etpar klappstoler og ingenting annet. Hadde en dill-og-dall-tur dit for en stund siden :ler: Så det var bare rett inn, finne stoler og rett ut igjen. Heldigvis.

I dag fikk jeg lønning og. Er så lei av å gå sånn på grensen, det jeg handla i går var egentlig for penger jeg ikke burde brukt, pluss at det er fint med Amex :rodme:. Men mat og litt vin til påske må man da ha. Bursdagsgaven og ut og spise middag i dag kom egentlig også litt ubeleilig om man bare ser på penger, men det blir veldig koselig og det kunne ikke falle meg inn å ikke bli med av sånne årsaker. Da får det heller gå ut over andre ting. Jaja, neste måned blir uansett stram, det var usedvanlig mange regninger denne gangen. :sur: Jeg er vel ikke av de verste når det gjelder økonomi da, flere jeg kjenner som lever endel på forskudd, kredittkort osv. Jeg føler i perioder at jeg kjører beinhard regime på meg selv. Men så må jeg skeie litt ut innimellom og. Prioriterer penger til sosiale ting og kose-meg-ting. Klær f eks har jeg ikke kjøpt på det jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri levd på forskudd .. og trukket alle kreditter til det ytterste hver måned. Det må være forferdelig slitsomt.

Har vanligvis ikke så mye til overs ... og kan ikke handle klær etc. helt på impuls - men innimellom er det godt å kunne slå seg litt løs. Og er man vant til å vurdere all pengebruk - blir det sjelden så store utskeielser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heller ikke noe forskuddsmenneske, har ikke nerver til sånt. Gubben er det. :ler:

Kollegaen min og jeg har funnet på en fin strategi. For å tilfredsstille shoppinggenet sånn at det ikke blir store utskeielser. Man bestemmer seg bare for at en liten sum, sånn ca 4-500 kr hver måned skal gå til noe man har lyst på. Ett fint klesplagg eller no sånt. Da får vi ikke følelsen av at vi "aldri" får unnet oss noe. Smart :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at de gangene man ikke har "råd" finner man såååå mye fint - og skal man handle - er det ikke noe som frister :ler: - hva kan det komme av :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sprettoy: Hvorfor må jeg være her? I dag hadde jeg minimalt lyst å stå opp. Og her er det spøkelsesstille. :overrasket:

I går var jeg ute og spiste sammen med en venninne som hadde bursdag, hennes rølpe-søster og en venninne til. Ikke folk jeg omgås så ofte, så det var veldig koselig. Ble en artig kveld, mye på grunn av nevnte søster som har en tendens til å ta litt av. Jeg kjenner henne godt fra før, men ukjente får gjerne bakoversveis første gangen. :ler: Ble litt rødvin og det kjenner jeg godt ja. :sprettoy: selv om det ikke ble så seint.

Mon tro om jeg klarer å finne på noe å gjøre her i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får egle til litt heftige diskusjoner da :ler: - det er nok sikkert noen som lar seg erte opp litt

Jeg tar påskeferie nå -- så ha en riktig fin påske .. og håper "påskelammet" blir bra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske Billa. Kos deg med feriedager. :vinke:

Her tøyt det faktisk inn med folk nå, alle må innom og "bare ordne noe" før de tar ferie. Men nuh skal jeg snart gå. :sjarmor: Tar jo ikke påskeferie fra KG da...

God påske alle som måtte befinne seg her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkjasann. Sitter her med kaffen. Har vært våken en stund og er litt rastløs. Hadde store planer om å gjøre ferdig alt av shaining og sånt i går etter jobb, men da sovna jeg jo på sofaen. :roll: Så da ble det kvelden før jeg visste ord av det. Og i dag er det så stille i huset at jeg nesten ikke tør å tenke på å dra fram støvsugeren engang.

I dag skal jeg en liten tur ut på hytta til opphavet, pliktbesøk nærmest, men greit nok. Har ingen andre planer for dagen allikevel. Snakka med dem i går og merker at med pappa går det helt fint og så kommer alle piggene når mamma kommer på tråden. Ille. Det er noe med henne som får meg rett i forsvarsposisjon, merkelig det der.

Godt å ha ferie da, godt å få litt ro, selv om jeg noen ganger føler at jeg ikke får slappa av helt, er litt rastløs. Vet og at jeg kommer til å være endel alene disse dagene, takler det bedre nå enn før, men det kan fortsatt være litt tungt. Savner elskeren og, når jeg vet at jeg ikke får sett ham. Like greit å si det som det er. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da suser jeg innom med en liten påskehilsen mens jeg venter på at samboeren min pakker ferdig bilen.

GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske Leo :vinke: og :kose: atta. Går det bra med deg?

I dag ser det faktisk ut til å bli sol. Kan det være mulig? Jeg er ferdig med frokosten, har litt igjen i tekoppen bare. I dag har jeg tenkt å få ordna litt ute på verandaen, rett etter påske skal de nemlig ned, så vi må rydde vekk saker og ting. Og så håper jeg at det blir skikkelig sol i dag så jeg kan sitte ute litt med en bok eller noe. Ahhh, det hadde vært fint det.

I dag har jeg ingen planer som involverer andre enn meg selv. I perioder har det vært veldig skummelt, men nå kjennes det helt greit ja. Har faktisk lengta litt etter helt fri. I går var jeg på hytta og jeg kjenner at noen få timer sammen med opphavet er mer enn nok. :roll:

Og i morgen er det middag og fest som vanlig, gubben skal lage steka som vanlig. I det siste har han ikke vært så hyggelig mot meg, så jeg håper han er i godlune i morgen, ellers blir det ikke noe fint for meg. Jeg gleder meg i hvertfall. Det var på den festen i fjor at elskeren ble elskeren og, ;) er jo litt over et år siden nå iom at påska flytter seg. Litt rart å tenke på hvordan ting har vært og alt som har skjedd i det året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Djeeez, så lang denne dagen er. Kan det ha noe med at jeg sto opp så tidlig? ;) Og jeg har ikke ro i rumpa i dag, ikke lyst til noe som helst, giddalaus. Liker ikke sånne urodager. :sur:

Har rydda på verandaen da, putta noe i kjelleren og noe i søpla. Sagd opp noen gamle lister som sto der ute og. Shaina litt mer til i morgen, satt opp bordet, tatt ut steika, vaska gardiner, sittet bittelitt ute i sola før den forsvant. Må før eller siden vaske badet, men det er så kjedelig at det utsetter jeg :ler: Det er mange ting jeg kan gjøre da, gå en tur, gå på kino, ringe noen og finne på noe, vaske bilen, lese en bok, ta et bad, men gidder jeg? Nope, ingenting fenger i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg i dag. Lei av å være alene, lei av å gjøre alt alene, lei av å spise middag alene, lei av tausheten og stillheten rundt meg. Eneste som gjør at jeg ikke nå bare ligger på sofaen og griner og stirrer ut i lufta er å holde meg i aktivitet. Late som jeg har masse å gjøre og et innholdsrikt liv. Jage vekk de vonde tankene ved å ikke ha tid til å tenke dem. Faen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, litt bedre i dag da. :forvirret: Var veldig skjør i dag morges. Var en tur i butikken og har siden vært litt opptatt med forberedelser til i kveld og det er mye bedre.

Var en tur ute og gikk i går og, det var deilig selv om det ikke var helt strålende vær. Har planer om å komme meg ut i morgen eller 2. dag. Hadde vært fint i dag og, men nå er jeg jo opptatt. Egentlig burde jeg hatt middagen på en annen dag, bror, svigerinne og søster med banden skulle på hytta, hadde vært bedre der når alle er samla, pluss at det er så bra vær da. Noe å tenke på til neste år? Ikke helt sikkert at jeg "får ha tradisjonen" neste år, så kanskje jeg skal finne på noe annet? Med bare mine venner? :ler:

Hadde også en lang prat på msn med elskeren i går, det hjalp også endel. Ikke helt det samme som en armkrok, men bra allikevel. ;)

Psykologen min tror at jeg er noe deprimert, hun synes jeg svinger litt mye. I dag tok jeg mot til meg og søkte litt på nett og er tilbøyelig til å gi henne rett. Spesielt denne artiklen fikk meg til å nikke gjenkjennende. Får nok snakke med henne over påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskemorgen slukker sooorgeeen......... :digge:

Har jeg hørt. :sjenert: Har ingen store sorger akkurat nå utenom en kjempeoppvask, endel opprydding og vissheten om at min greie, nye nabo kom på døra sånn i 3-tida for å klage. Det var skikkelig flaut. :rodme:

Festen i går var vellykka ellers. Maten var god, utrolig bra kjøtt på det lammet i år. Gubben oppførte seg pent mot meg og var i godt humør. Det var forresten alle. Det ble masse musikk og til og med dansing :danse: En venninne av meg ble akurat så full som hun pleier :ler: Til slutt måtte jeg forsiktig si til de fire siste som var igjen at jeg var så trøtt at jeg nok kunne komme til å sovne i sofaen. Da var vel klokka sånn litt over 5. ;)

En fin kveld med andre ord. Nå får jeg vel ta et tak med rydding her og så kjenner jeg sofaen (og kanskje elskeren) kalle litt seinere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...