Gå til innhold

Hvorfor synes de fleste kvinner at høye menn er så bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva faen? Hva er greien med at alle guttene i denne tråden tror damer bare bryr seg om status? Hvor i all verden har dere det fra egentlig? Menn med lav status har jo kjærester de og. Utseende og personlighet betyr for de ALLER FLESTE mest. Golddiggere er unntaket.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Så ambisjoner for deg er ikke viktig? Jeg tror folk her inne ikke helt vet hva sosial status betyr.

Høy sosial status er ofte hvilket miljø du henger i.

Musikere=høy sosial status

Toppidrettsutøvere=høy status

Kunstnere= høy sosial status blant hipstere

talent og ambisjoner er tiltrekkende, veldig sexy. talent for noe og ambisjoner går ofte hånd i hånd med sosial status.

Anonymous poster hash: 8516f...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva faen? Hva er greien med at alle guttene i denne tråden tror damer bare bryr seg om status? Hvor i all verden har dere det fra egentlig? Menn med lav status har jo kjærester de og. Utseende og personlighet betyr for de ALLER FLESTE mest. Golddiggere er unntaket.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Jeg svarte på hvorfor det er annerledes å gå for utseende kontra status, og hvorfor det er så turn off å bli målt etter det.

Faktum er kvinner som går for status tilbyr nada. Bare en mindre verdt anerkjennelse av det han alt har fått fra arbeidsgiver, kolleger og venner. Mindre verdt fordi hun kun ser statusen og mangler innsikt i hva som faktisk ligger bak den han er.

Endret av Meandro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Skulle du ønske at kvinner ble mer tiltrukket av status enn utseende? Tror ikke det er tilfellet nemlig

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Joda, men dere forstår det kanskje ikke selv på et bevisst plan.

Jeg skal illustrere:

Jeg har en bekjent som har vært med på et reality-show. Før han var med så hadde han ikke spesielt drag på damer. Det var sjelden damer tok kontakt med ham, og hvis han tok kontakt så gikk det som regel dårlig.

Så var han med på showet, og bokstavelig talt over natten ble livet hans snudd på hodet. Plutselig hadde han hundrevis av damer som ville være venn med ham på facebook. Han fikk sms og mms i øst og vest. Damer ville treffe ham, ha sex med ham og overøste ham med komplimenter. Dersom han gikk på byen så stod damer omtrent i kø for å snakke med ham.

Så - ble utseendet hans plutselig radikalt forbedret over natten? Nei. KUN status forandret seg. Men jentene som tok kontakt med ham tenkte jo selvfølgelig ikke "han har status, han vil jeg ha sex med". Jenter vurderer status i underbevisstheten når de vurderer om en gutt er attraktiv, så dere er ikke klar over det selv engang med mindre dere har selvsinnsikt over snittet.

Det er for øvrig ikke ham her, men han har tydeligvis opplevd det samme:

http://www.kjendis.no/2013/10/11/kjendis/paradise/dbtv/musikk/musikkvideo/29732589/

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men dere forstår det kanskje ikke selv på et bevisst plan.

Jeg skal illustrere:

Jeg har en bekjent som har vært med på et reality-show. Før han var med så hadde han ikke spesielt drag på damer. Det var sjelden damer tok kontakt med ham, og hvis han tok kontakt så gikk det som regel dårlig.

Så var han med på showet, og bokstavelig talt over natten ble livet hans snudd på hodet. Plutselig hadde han hundrevis av damer som ville være venn med ham på facebook. Han fikk sms og mms i øst og vest. Damer ville treffe ham, ha sex med ham og overøste ham med komplimenter. Dersom han gikk på byen så stod damer omtrent i kø for å snakke med ham.

Så - ble utseendet hans plutselig radikalt forbedret over natten? Nei. KUN status forandret seg. Men jentene som tok kontakt med ham tenkte jo selvfølgelig ikke "han har status, han vil jeg ha sex med". Jenter vurderer status i underbevisstheten når de vurderer om en gutt er attraktiv, så dere er ikke klar over det selv engang med mindre dere har selvsinnsikt over snittet.

Det er for øvrig ikke ham her, men han har tydeligvis opplevd det samme:

http://www.kjendis.no/2013/10/11/kjendis/paradise/dbtv/musikk/musikkvideo/29732589/

Det der skjer jo med jenter som har vært på TV osv også. Så det er det samme for kvinner og menn. Enig?

Anonymous poster hash: cf9f8...161

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er biologisk disponert til å synes at høye, veltrente menn med full hårmanke er attraktive. Men mest av alt synes kvinner status er attraktivt.

På samme måte er menn biologisk disponert til å synes at store, faste pupper, stram rumpe og langt hår er attraktive trekk hos kvinner.

Sånn er naturen. Unntak finnes. Men det er unntak.

Hva med små faste pupper da?

Anonymous poster hash: a7cbb...7b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med små faste pupper da?

Anonymous poster hash: a7cbb...7b8

Nei, han syns små pupper er stygt. Han liker bare store :) Men han er litt spesiell da.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lincoln

Det der skjer jo med jenter som har vært på TV osv også. Så det er det samme for kvinner og menn. Enig?

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Nei, det gjør det ikke. Damer blir ikke plutselig populære blant det motsatte kjønn fordi de har vært på TV.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hva med små faste pupper da?

Anonymous poster hash: a7cbb...7b8

Det er et definisjonsspørsmål. Hva mener du med små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør det ikke. Damer blir ikke plutselig populære blant det motsatte kjønn fordi de har vært på TV.

Jo, det blir mange.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jo, det blir mange.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Kan du komme med et eksempel på en stygg dame som plutselig har fått draget på menn fordi hun har vært på TV?

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du komme med et eksempel på en stygg dame som plutselig har fått draget på menn fordi hun har vært på TV?

Hun værdamen som tidligere var på TV2, Eli Kari eller hva hun heter.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hun værdamen som tidligere var på TV2, Eli Kari eller hva hun heter.

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Du har tydeligvis ikke forstått dette i det hele tatt.

Eli Kari Gjengedal kunne fått en hvilken som helst mann i utgangspunktet. Hun ble ikke plutselig magisk attraktiv av å ha vært på TV.

Slik er det nemlig for menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 191, jeg er 174. Perfekt for oss. Tenner ikke på lave menn. Og heller ikke tjukke skallede menn. Eller veldig hårete menn, eller menn som røyker og har stygge tenner. Og når det gjelder status og penger, så tjener jeg bra nok til å klare meg veldig godt på egenhånd. Noe de fleste norske damer gjør. En type mann som foretrekke på ligge på sofaen og se på fotballkamp eller Paradise Hotel f.eks og drikke øl mens han klør seg i skrittet og lurer på når det er mat, den type mann klarer jeg ikke å ha noen respekt for, selv om han var mangemillionær.

Derimot en mann som tar vare på seg selv og har en gjennomsnittlig inntekt og har evne til å vise omsorg og kjærlighet, han scorer nok høyt hos de fleste kvinner. Gjerne en som også er høy og pen, ja og med hjerte for andre enn bare seg selv. Mange menn skjønner ikke at de tjener så mye mer på å være litt gentleman. En dame vil gjerne bli behandlet som en dame. Behandler mannen en dame som dritt, ja, da er det ikke rart de får en drittkjærring heller da.



Anonymous poster hash: d1529...672
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min er 191, jeg er 174. Perfekt for oss. Tenner ikke på lave menn. Og heller ikke tjukke skallede menn. Eller veldig hårete menn, eller menn som røyker og har stygge tenner. Og når det gjelder status og penger, så tjener jeg bra nok til å klare meg veldig godt på egenhånd. Noe de fleste norske damer gjør. En type mann som foretrekke på ligge på sofaen og se på fotballkamp eller Paradise Hotel f.eks og drikke øl mens han klør seg i skrittet og lurer på når det er mat, den type mann klarer jeg ikke å ha noen respekt for, selv om han var mangemillionær.

Derimot en mann som tar vare på seg selv og har en gjennomsnittlig inntekt og har evne til å vise omsorg og kjærlighet, han scorer nok høyt hos de fleste kvinner. Gjerne en som også er høy og pen, ja og med hjerte for andre enn bare seg selv. Mange menn skjønner ikke at de tjener så mye mer på å være litt gentleman. En dame vil gjerne bli behandlet som en dame. Behandler mannen en dame som dritt, ja, da er det ikke rart de får en drittkjærring heller da.

Anonymous poster hash: d1529...672

Så utroolig enig! Der fikk du virkelig sagt det!

Anonymous poster hash: cf9f8...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange menn skjønner ikke at de tjener så mye mer på å være litt gentleman. En dame vil gjerne bli behandlet som en dame. Behandler mannen en dame som dritt, ja, da er det ikke rart de får en drittkjærring heller da.

Anonymous poster hash: d1529...672

Nei, du tjener mye mer på at vi er gentlemen, jeg personlig gjør det ikke.

Det gir meg ingenting å glede en kvinner kun fordi hun er kvinne, og at hun får "respekt" for meg av at jeg gjør det, betyr like lite. Respekt som baserer seg på medgjørlighet og ytelse er ikke noe jeg trakter etter, heller ikke noe menn bør trakte etter.

Det finnes en mellomting mellom å behandle en dame som dritt og behandle henne som en lady.

Høydeforskjellen mellom dere er ikke ideell. 16 cm forskjell - det betyr at en mann på 175 måtte ha gått helt ned til ei på 159, og menn under 175 kun kvalifiserte seg for kvinner av dvergvekst. Typen din er 11-12 cm over snittet, du er bare 5-6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er 198 og jeg er 163, vi har ikke noe utfordringer med sex, søvn eller med klining. Han er akkurat passe høy :)



Anonymous poster hash: 1baca...ae4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Really? Hun var jo ikke pen før hun kom på TV........... https://www.google.no/search?q=Eli+Kari+Gjengedal&client=firefox-a&hs=Eyy&rls=org.mozilla:nb-NO:official&channel=sb&tbm=isch&imgil=nP9IS70XrNLEcM%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn0.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcSeV2tfoTjwziQW8gD6MfdVSQOnCFlHAstN769WK970psyBUGhVPg%253B978%253B550%253BcIFbldlyTOi_jM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.kjendis.no%25252F2012%25252F04%25252F07%25252Fkjendis%25252Feli_kari_gjengedal%25252Ftv_2%25252Fveret%25252Fverdamer%25252F21018422%25252F&source=iu&usg=__YN-Qb2lMZyZM4SynsX7tI0NE8JQ%3D&sa=X&ei=pe4ZU7GHMoe_ygO10YLQDQ&ved=0CC8Q9QEwAA&biw=911&bih=398#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Qi7bH-_2Ku1dKM%253A%3BS-NFTTn3XwVpXM%3Bhttp%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fcommons%252F0%252F01%252FEli_Kari_Gjengedal_2010-07-25_Friluftslivshelg_Hyen.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fno.wikipedia.org%252Fwiki%252FEli_Kari_Gjengedal%3B1434%3B1468

Anonymous poster hash: 02021...c78

Ble hun pen av å komme på TV, mener du? Blir utseendet magisk forandret av å komme på TV?

Selvfølgelig ikke. Du har bare klart å finne et stygt bilde av henne.

MOBEN_20111110-_MG__437182a.jpg

Ellers er det interessant å observere enkelte kvinners iboende trang til å være uenig med alt menn sier.

Denne damen får selvfølgelig de menn hun vil ha fullstendig uavhengig av om hun har vært på TV eller ikke. Slike ting betyr ingenting for menn.

Også er det interessant å observere kvinners hat mot andre kvinner som er mer attraktive enn dem selv. Tenk at det er noen damer i denne tråden som påstår at denne dama er stygg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...