Gå til innhold

Hvorfor synes de fleste kvinner at høye menn er så bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høye menn ser jo ned på lave menn (bokstavelig talt) og det tror jeg tenner noe i mange kvinner. At en mann er større enn andre.

Stemmer det! :)

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor synes de fleste menn at slanke kvinner er så bra?

Anonymous poster hash: 009e2...060

Kanskje det er biologisk forklart med at slanke kvinner kan tilsynelatende ta vare på kroppen sin, og det gjør en underbevisst kobling hos oss som får oss til å tro at de er bedre egnet til å ta vare på vårt avkom?

Nei, ærlig talt, jeg aner ikke. Sånn er livet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg ville hvertfall aldri lagt med en fyr bare fordi han hadde vært på TV osv. Han må jo (i mine øyne) se bra ut for at jeg skal ha lyst på ham. Man blir ikke tent på noen man ikke syns er attraktive.

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

Men det er nettopp det at menn har vært på TV som gjør at jenter synes at de er attraktive. Det er grunnen til at menn rennes ned av tilbud så snart de har vært på TV. Og det gjelder uansett hva det er. Til og med ABB får frierbrev.

At du ikke forstår dette vitner om hvor lite livserfaring du faktisk har.

Endret av Lincoln
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det! :)

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

Er du kvinne? I så fall, kanskje du kan svare på dette:

Jeg har ikke fått med meg at kvinner liker ekstremt høye menn. Sånne på 2 meter og 10 cm f.eks. Er det fordi de er så langt unna normalen at det blir noe "freaky" over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, og hvordan forklarer du da at en hvilken som helst realitykjendis kan ha sa mye sex han orker så snart han har fått trynet sitt på TV?

Og hvordan forklarer du femomenet Rune Rudberg?

Jenter har en tendens til å rasjonalisere sin egen tiltrekning mot kjendiser med noe helt annet. Slik som kona til Petter Stordalen som er to hoder høyere og 20 år yngre. Hun vil selvsagt ikke innrømme for seg selv og verden at hun er en golddiggende statusjager, men vil i stedet si at hun falt for at "han er så snill" eller noe lignende bullshit.

Det er sant at noen jenter liker status, men laangt i fra alle. Jeg (og alle mine venninner) synes realitydeltakere er direkte turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er nettopp det at menn har vært på TV som gjør at jenter synes at de er attraktive. Det er grunnen til at menn rennes ned av tilbud så snart de har vært på TV. Og det gjelder uansett hva det er. Til og med ABB får frierbrev.

Ja. Det er bare at noen vet hvem man er, så er det nok til å få et par frierbrev. Har aldri klart å forstå denne koblingen. Tipper til og med charter-Svein har fått tilbud fra noen babes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheRighteous

Det er sant at noen jenter liker status, men laangt i fra alle. Jeg (og alle mine venninner) synes realitydeltakere er direkte turn-off.

Det syns jeg og mine venninner og. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kvinne? I så fall, kanskje du kan svare på dette:

Jeg har ikke fått med meg at kvinner liker ekstremt høye menn. Sånne på 2 meter og 10 cm f.eks. Er det fordi de er så langt unna normalen at det blir noe "freaky" over det?

Ja, det er jeg ! Oi, det var jo ekstremt høyt.. Kanskje de syns det er litt "freaky" ja, at det blir litt vel høyt. Har egentlig ikke tenkt så mye over det før.. :O

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høye menn ser jo ned på lave menn (bokstavelig talt) og det tror jeg tenner noe i mange kvinner. At en mann er større enn andre.

Bigger is better

Go big or go home

osv osv osv. enig i din tankegang.

Anonymous poster hash: e5782...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm, og hvordan forklarer du da at en hvilken som helst realitykjendis kan ha sa mye sex han orker så snart han har fått trynet sitt på TV?

Og hvordan forklarer du femomenet Rune Rudberg?

Jenter har en tendens til å rasjonalisere sin egen tiltrekning mot kjendiser med noe helt annet. Slik som kona til Petter Stordalen som er to hoder høyere og 20 år yngre. Hun vil selvsagt ikke innrømme for seg selv og verden at hun er en golddiggende statusjager, men vil i stedet si at hun falt for at "han er så snill" eller noe lignende bullshit.

Men hva med Celina Midelfart? Hun ble jo sammen med ganske så mindre attraktive Kjell Inge Røkke, som for øvrig er svært rikere enn henne, men hun hadde jo allerede midler til å kjøpe seg hva som helst sånn sett. Er det et tilfelle av like barn leker best? Eller spiller det ingen rolle om hun er rik fra før? Eller er han bare rett og slett en skikkelig kjernekar som hvem som helst kan forelske seg i? Synes dette forholdet er meget interessant å analysere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Ja. Det er bare at noen vet hvem man er, så er det nok til å få et par frierbrev. Har aldri klart å forstå denne koblingen. Tipper til og med charter-Svein har fått tilbud fra noen babes.

Ikke så lenge siden jeg så Charter-Svein på vei inn i en taxi rundt kl 0300 med to glamour-babes i begynnelsen av 20-årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden jeg så Charter-Svein på vei inn i en taxi rundt kl 0300 med to glamour-babes i begynnelsen av 20-årene.

Glamour-babes, ja nettopp. Er ikke så mye å skryte av det akkurat, de er jo enormt lett på tråden. Så tror nok hvem som helst kunne hatt noen slike med seg hjem. ;)

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Men hva med Celina Midelfart? Hun ble jo sammen med ganske så mindre attraktive Kjell Inge Røkke, som for øvrig er svært rikere enn henne, men hun hadde jo allerede midler til å kjøpe seg hva som helst sånn sett. Er det et tilfelle av like barn leker best? Eller spiller det ingen rolle om hun er rik fra før? Eller er han bare rett og slett en skikkelig kjernekar som hvem som helst kan forelske seg i? Synes dette forholdet er meget interessant å analysere.

Jentet tiltrekkes jo av status sjøl om de har status selv. Hun var sammen med Donald Trump også, som er 30 år eldre enn henne og ser ut som et takras. Hvorfor var hun det mon tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver sin smak antar jeg. Selv har jeg aldri vært sammen med en høy mann, og har heller aldri tenkt noe nevneverdig over det. Kjæresten er 170 cm, jeg er 168 cm.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FuturePrimitive

Kvinner liker selvsagt høye, bredskuldra menn som er kjekke og med en flott penis.

På samme måte som menn liker vakre, storpuppa kvinner med former, deilig rumpe og flotte lår.

Er det en god personlighet inni der så kan forholdet vare. De fleste av oss er imidlertid ikke hverken greske guder eller dronninger, så vi jekker litt på utseende-kravene og vektlegger det vi bakerst i hodet vet faktisk spiller en større rolle - hvordan vedkommende er som person.

Men som min kvinne sa da jeg spurte; "Om du i morgen fikk et valg..enten ble jeg 5cm høyere og penis 4 cm lenger, eller så skjedde det ingenting. Ut over det ville jeg være nøyaktig den samme. Hadde du tatt dealen?"

Det hadde hun gitt! Forutsatt at jeg var den samme. Hadde jeg forandret meg var dealen off. Så..vi klarer å leve med at den vi har valgt ikke er perfekt eller matcher de fantasiene vi har. For de fleste av oss er ikke perfekte pupper, høyde og rompe et KRAV men et ideal vi ser opp mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Fra naturens side er menn både høyere og tyngre enn kvinner. Bak dette fenomenet er det en drivkraft som heter seksuell seleksjon. Hos de fleste dyr, inkludert mennesket, har det vært en kamp mellom hankjønn om å få gunst hos hunnene, sier han.

Videre forteller professoren at de mennene som var de beste jegerne, krigerne og kjemperne, ofte ble valgt av kvinnene.

- Vi ser en sammenheng mellom kroppsstørrelse og slike egenskaper. Derfor foretrekker kvinner menn som er større enn dem selv. Det ligger altså i vår natur, som det har tatt hundretusener år å forme, sier han.

I dag er det derfor meget sjelden å se et par hvor kvinnen er høyere enn mannen. Det er sjeldnere enn én til 500.

- Våre preferanser er altså at menn skal være større enn kvinnen. Noe annet er unaturlig og derfor mer sjelden. Jeg tviler derfor sterkt på om det noen gang blir trendy for kvinner å ønske seg kortere menn, sier han.

Menn foretrekker lave damer

Det er ikke noen hemmelighet at flertallet av damene har sansen for høye menn. Ønsket om å være feminin og føle seg beskyttet av det motsatte kjønn, ligger i kvinnens natur. Litt mer overraskende er det at mannfolka foretrekker de lavere kvinnene.

En undersøkelse gjort av Dr. Daniel Netter ved Open University i Storbritannia, viser at kvinner, som er under gjennomsnittshøyden, er mer fruktbare enn høyere damer. Fordi menn søker etter fruktbarhetstegn hos sin partner, er ikke høyde spesielt viktig. Dermed lander valget på lave, fruktbare damer.

- I forhold til evolusjonen, later det til at høye menn og lave kvinner favoriseres i det moderne samfunnet. Høydeforskjellen mellom menn og kvinner vil sannsynligvis ikke forsvinne, sier han

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lincoln

Men som min kvinne sa da jeg spurte; "Om du i morgen fikk et valg..enten ble jeg 5cm høyere og penis 4 cm lenger, eller så skjedde det ingenting. Ut over det ville jeg være nøyaktig den samme. Hadde du tatt dealen?"

Det hadde hun gitt! Forutsatt at jeg var den samme. Hadde jeg forandret meg var dealen off. Så..vi klarer å leve med at den vi har valgt ikke er perfekt eller matcher de fantasiene vi har. For de fleste av oss er ikke perfekte pupper, høyde og rompe et KRAV men et ideal vi ser opp mot.

Hehe, og kvinner med små pupper som spør kjæresten om de foretrekker små pupper får selvsagt til svar at "jada så klart".

Man sier jo selvsagt det som høres best ut.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner liker selvsagt høye, bredskuldra menn som er kjekke og med en flott penis.

På samme måte som menn liker vakre, storpuppa kvinner med former, deilig rumpe og flotte lår.

Er det en god personlighet inni der så kan forholdet vare. De fleste av oss er imidlertid ikke hverken greske guder eller dronninger, så vi jekker litt på utseende-kravene og vektlegger det vi bakerst i hodet vet faktisk spiller en større rolle - hvordan vedkommende er som person.

Men som min kvinne sa da jeg spurte; "Om du i morgen fikk et valg..enten ble jeg 5cm høyere og penis 4 cm lenger, eller så skjedde det ingenting. Ut over det ville jeg være nøyaktig den samme. Hadde du tatt dealen?"

Det hadde hun gitt! Forutsatt at jeg var den samme. Hadde jeg forandret meg var dealen off. Så..vi klarer å leve med at den vi har valgt ikke er perfekt eller matcher de fantasiene vi har. For de fleste av oss er ikke perfekte pupper, høyde og rompe et KRAV men et ideal vi ser opp mot.

Jeg har former, store pupper og alt du skrev. Men typen min liker best mindre former, og mindre pupper. Ikke glem at alle er forskjellige, gutter også!

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden jeg så Charter-Svein på vei inn i en taxi rundt kl 0300 med to glamour-babes i begynnelsen av 20-årene.

Point proven. Hehe.

Jeg så også godeste Bjarne Brøndbo (som for øvrig er gift) stikke til et hotell med ei skikkelig skreppe på 24 år. Hun var blond, pen, sikkert 178 høy med faste pupper og digge lår. Snakka med henne også. Utdannet sivil-ingeniør innen mikrobiologi, så hun var ikke Paradise-dum akkurat. Virket meget oppegående helt til det punktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, og kvinner med små pupper som spør kjæresten om de foretrekker små pupper får selvsagt til svar at "jada så klart".

Man sier jo selvsagt det som høres best ut.

Har du veldig mye imot små pupper eller noe? Siden du hele tiden rakker ned på jenter med små pupper, mener jeg?

Anonymous poster hash: e1f4e...ec4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...