Gå til innhold

Hvorfor synes de fleste kvinner at høye menn er så bra?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor synes de fleste kvinner at høye menn er så stor stas? Jeg skjønner at det er fint å føle seg liten og beskytta, men synes menn på min egen høyde er så mye bedre. Jeg liker å stå å klemme og kysse på de mens vi presser kjønnsorganene våre sammen. Med en høy mann så ville jeg fått kuken han i magen, og fitta mi ville vært lang ned på lårene hans, og det ville ikke vært det samme. Er også kjedelig å ikke nå opp til hodet hans slik at jeg bare spontant kan kysse han og klemme kinn mot kinn uten å måtte strekke meg noe innmari.

Også under sex synes jeg det er bedre med en mann med samme høyde. Hvertfall i misjonæren når han ligger over meg. Er han for høy så blir jo hodet mitt liggende under brystkassa hans, og jeg føler meg litt kvalt, og vi kan ikke ligge å kline samtidig.

Er mange lignende situasjoner hvor ting funker mye bedre med menn med samme høyde, så hvorfor er det så stas med høye menn da?



Anonymous poster hash: 6c7ec...705
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg er elsker kjæresten min, og han er tilfeldigvis høy?



Anonymous poster hash: 7be3b...fe2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor synes de fleste kvinner at høye menn er så stor stas? Jeg skjønner at det er fint å føle seg liten og beskytta, men synes menn på min egen høyde er så mye bedre. Jeg liker å stå å klemme og kysse på de mens vi presser kjønnsorganene våre sammen. Med en høy mann så ville jeg fått kuken han i magen, og fitta mi ville vært lang ned på lårene hans, og det ville ikke vært det samme. Er også kjedelig å ikke nå opp til hodet hans slik at jeg bare spontant kan kysse han og klemme kinn mot kinn uten å måtte strekke meg noe innmari.

Også under sex synes jeg det er bedre med en mann med samme høyde. Hvertfall i misjonæren når han ligger over meg. Er han for høy så blir jo hodet mitt liggende under brystkassa hans, og jeg føler meg litt kvalt, og vi kan ikke ligge å kline samtidig.

Er mange lignende situasjoner hvor ting funker mye bedre med menn med samme høyde, så hvorfor er det så stas med høye menn da?

Anonymous poster hash: 6c7ec...705

Kan du ikke? Hvor høye har de mennene du ikke har kunne gjøre det med, vært?

Ikke vært borti i alle fall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et tiltrekkende trekk ved en mann, men det er absolutt ikke en dealbreaker om man ikke er 180-185 (den høyden jeg synes er mest tiltrekkende).

Jeg har også hatt sex med et par på rundt 190 og det har aldri vært et problem selv om jeg er 163.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Jeg syns bare det ser veldig bra ut med høye menn, det er noe ved det. Kvinner tiltrekkes av høye menn, ofte og de med brede skuldre hvor kroppen smalner inn nedover mot hoftene, litt som at menn tiltrekkes av bryster og smal midje f.eks. Det er bare slik! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. :) kjæresten min er bare 3cm høyere enn meg og jeg synes det er superbra. Holdt ei stund på med en kar som var 5cm lavere enn meg og det funka dårlig. Men han jeg har nå = yesss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trenger ikke nødvendigvis en høy mann, men liker at han er et hode høyere enn meg i det minste. Jeg har lyst til å kunne gå med høyhælte sko uten at jeg blir høyere enn han, jeg hadde følt meg ille til mote om jeg hadde blitt høyere enn ham

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spontankysser kjæresten hele tiden, å strekke meg på tå for å nå oppe r bare koselig. Han synes at det er sjarmerende. Jeg liker å kunne gå i armkroken hans når vi er ute. Når han er høy får hele meg plass under armen og vi kan gå helt tett. Når vi spooner er hodet hans over mitt og rumpa mi på tissen hans, han slipper å få alt håret mitt rett i ansiktet. Jeg kan gå med så høye hæler jeg bare vil, og likevel er han høy ved siden av meg. Han er så høy, kjekk, barsk og mandig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke nødvendigvis en høy mann, men liker at han er et hode høyere enn meg i det minste. Jeg har lyst til å kunne gå med høyhælte sko uten at jeg blir høyere enn han, jeg hadde følt meg ille til mote om jeg hadde blitt høyere enn ham

Da burde du kanskje vurdere formålet med hæler? For de er ikke en del av høyden din. Han blir ikke kortere eller mindre mann fordi dama tilfeldigvis stiller seg på to lange klosser hun fester til skoene.

Jeg er 1.87, og temmelig frustrert over alle disse småjentene som innbiller seg at jeg blir sjarmert av at de liker høyde på menn. Jeg foretrekker en jevnhøy jente, og det innebærer ikke at hun står på stylter for å nå opp til meg. Det er så utrolig mye mer spennende med ei jente av vekst som du kjenner litt tyngde på, og som faktisk strekker seg godt utover kroppen din når du ligger med henne. Jeg foretrekker selvfølgelig å være lengst, men ikke med mye mer.

Kvinner skal for all del ha sine preferanser, men hvis begrunnelsen for å like høyde på menn er at du skal ikle deg sko som gjør deg høyere enn du er, så mister de fleste menn respekten for deg. Begrunn det med at du liker å strekke deg etter et kyss, eller føle deg som pappas lille jente, men ikke impliser at det viktigste er hvordan dere ser ut på utstilling. Det blir bare for turn off.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også under sex synes jeg det er bedre med en mann med samme høyde. Hvertfall i misjonæren når han ligger over meg. Er han for høy så blir jo hodet mitt liggende under brystkassa hans, og jeg føler meg litt kvalt, og vi kan ikke ligge å kline samtidig.

Anonymous poster hash: 6c7ec...705

Virkelig? Jeg har hatt sex med menn som er opptil 40 cm høyere enn meg, og har aldri hatt dette problemet. Så lenge han er normalt hensynsfull kan han krumme seg litt og kline.

Anonymous poster hash: 60d72...307

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg elsker høye menn!

men samboeren min er 3 cm lavere enn meg....litt kjipt, men man kan ikke velge kjæreste pga høyde ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 100% enig med deg TS, også med de samme begrunnelsene. Foretrekker menn på ca min høyde 1.70, men han må være bittelitt høyere.



Anonymous poster hash: ea81e...31b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han når opp til alt jeg ikke når opp til, fordi jeg passer perfekt inn under haka hans og på brystet når han klemmer meg inntil seg, fordi han ser flott ut med sine 1,90 over bakken, og fordi han er kjæresten min :) Jeg hadde ingen krav om at en kjæreste skulle være høyere enn meg, men kjæresten min er nå det, og jeg ser mange positive sider ved det! :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel litt det samme som at mannen ønsker en dame som er lavere enn seg selv. Er slik man er vant til å tenke fra man er liten = mannen er større og høyere enn dama. Jeg trenger ikke en mann som er myyyye høyere, et hode holder. Er 168, så det er jo innenfor rimlighetens grenser :-) jeg kunne nok ikke vært sammen med en lavere mann dessverre, rett og slett fordi det ikke tenner meg at jeg er den høyeste av oss.

Anonymous poster hash: 02021...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er sexy når han er høyere. Menn på samme høyde som meg, eller lavere, tenner jeg ikke på i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 54c51...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt det samme som at mannen ønsker en dame som er lavere enn seg selv. Er slik man er vant til å tenke fra man er liten = mannen er større og høyere enn dama. Jeg trenger ikke en mann som er myyyye høyere, et hode holder. Er 168, så det er jo innenfor rimlighetens grenser :-) jeg kunne nok ikke vært sammen med en lavere mann dessverre, rett og slett fordi det ikke tenner meg at jeg er den høyeste av oss.

Anonymous poster hash: 02021...c78

Et hode er vel rundt 25-30 cm? Det rimelige for deg er en mann rundt 175-77.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et hode er vel rundt 25-30 cm? Det rimelige for deg er en mann rundt 175-77.

Ja, nettopp :-) det er vel ikke langt unna gjennomsnittshøyden i Norge så utvalget er bra :-)

Anonymous poster hash: 02021...c78

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partneren min er nærmere 40cm høyere enn meg og klemming/klining er aldri noe problem. :P

Eneste vi ikke "kan" er vel vanlig stående sex. Jeg syntes høye menn er enstremt attraktivt, men liker også de som er like lave som meg. Middels er kjedelig. ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Haha, kvinner tillater seg skamløst å skrive at de foretrekker veltrente, høye menn med store peniser, men nåde menn om de våger å innrømme at de foretrekker store, faste pupper, stramme rumper og veltrente kvinner.

Det er bare kvinner som skal kunne foretrekke ting og ha preferanser i forhold til utseende, dermed basta!

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kvinner tillater seg skamløst å skrive at de foretrekker veltrente, høye menn med store peniser, men nåde menn om de våger å innrømme at de foretrekker store, faste pupper, stramme rumper og veltrente kvinner.

Det er bare kvinner som skal kunne foretrekke ting og ha preferanser i forhold til utseende, dermed basta!

Har ingenting imot at menn også har preferanser. Det er når preferansend kodr inn i diskusjoner hvor de ikke passer inn man reagerer. Eller hvis man har en æsj, alle kvinner som ikke har store faste pupper er ekkelt-holdning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...