Gå til innhold

Hvordan få sex med de mest attraktive damene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Letteste er å være høy, mørk, barsk, sjarmerende og selvsikker uten å være cocky. Lykke til!

Anonymous poster hash: 5efa7...bde

ja eller ha Mercedes S class eller lignende og lommebok på størrelse med en vanlig koffert!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk maaasse penger og lat som du er rik, så får du sikkert ei flott, litt mindre intelligent kvinnfolk med deg hjem :nigo:

Der sa du noe. Status er noe kvinner liker :) Må vente noen år til jeg er ferdig med universitetsgraden min men.

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du aldri får noen :) Åpenbart fortjener du det ikke.

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg en gang fikk prøve å ha sex med en av de hotte jentene. Har alltid bare hatt sex med mindre vakre...



Anonymous poster hash: dec8c...dd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du aldri finner noen :) Åpenbart fortjener du det ikke.

Hvorfor?

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske jeg en gang fikk prøve å ha sex med en av de hotte jentene. Har alltid bare hatt sex med mindre vakre...

Anonymous poster hash: dec8c...dd9

Kan dere snart komme ut av bobla deres? Det blir ikke automatisk bedre sex bare fordi dama er vakker

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere snart komme ut av bobla deres? Det blir ikke automatisk bedre sex bare fordi dama er vakker

Er attraktiv det å være vakker? Tenkt på det? Det har like mye med oppførsel :P

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er attraktiv det å være vakker? Tenkt på det? Det har like mye med oppførsel :P

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Er altfor få som tenker sånn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere snart komme ut av bobla deres? Det blir ikke automatisk bedre sex bare fordi dama er vakker

Det kan godt hende, men skulle fortsatte ønske jeg fikk oppleve det en gang.

Anonymous poster hash: dec8c...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende, men skulle fortsatte ønske jeg fikk oppleve det en gang.

Anonymous poster hash: dec8c...dd9

Dagen er fremdeles ung kompis ;)

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det avhenger jo også litt av hvem de er, de atraktive kvinnene du sikter etter.

Noe er det med det inntrykket du skaper av deg selv her inne nå... noe som provoserer naller på mange brukere, men som gir et inntrykk av at du er rimelig godt klar over hvem og hva du er.

.... det er noe der.... Og dette 'noe' vil være den faktoren som vil virke best, - men det virker ikke på alle kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Tja, jeg er ikke helt enig i det at han må være på samme nivå selv. Jeg er ei dame som blir lagt an på hele tiden hver gang jeg er ute og som alltid har hatt god sjans på menn, men det hender faktisk at jeg faller for menn som ser vanlige og gjennomsnittlige ut. Sjarm og humor har ofte myye mer å si enn bare utseendet.

Anonymous poster hash: d3fcc...1a7

Ja, og TS her hadde jo masse sjarm :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først så må du være over 190

Så må ha en jobb hvor du har mye makt

Så må du ha mye penger

Og en enorm penis

Så kommer de

Ikke la deg lure at kvinner som sier at personlighet teller



Anonymous poster hash: 8a5b5...e57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først så må du være over 190

Så må ha en jobb hvor du har mye makt

Så må du ha mye penger

Og en enorm penis

Så kommer de

Ikke la deg lure at kvinner som sier at personlighet teller

Anonymous poster hash: 8a5b5...e57

Kvinner liker meg, så enkelt er det vel egentlig. ;)

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Æææææ. Har møtt noen av din type på byen før... Dessverre glemmer dere at 1) dere ikke er de alfa-hannene kvinner i fruktbar alder er ute etter (du sier du ikke er ferdig med utdannelsen engang), og 2) dere jobber så altfor tydelig med å være en annen enn dere er.

Glem det. Du ser gjennomsnittlig ut etter egen beskrivelse, og du er mer opptatt av å knulle de fineste damene enn å finne en bra jente. Dette lukter langvarig singeltilværelse. I kollektiv med en haug andre "glade ungkarer".

Endret av pluviophile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først så må du være over 190 Så må ha en jobb hvor du har mye makt Så må du ha mye penger Og en enorm penis Så kommer de Ikke la deg lure at kvinner som sier at personlighet teller Anonymous poster hash: 8a5b5...e57

Vel,virker ikke som om han har så mye personlighet å skimte med heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææææ. Har møtt noen av din type på byen før... Dessverre glemmer dere at 1) dere ikke er de alfa-hannene kvinner i fruktbar alder er ute etter (du sier du ikke er ferdig med utdannelsen engang), og 2) dere jobber så altfor tydelig med å være en annen enn dere er.

Glem det. Du ser gjennomsnittlig ut etter egen beskrivelse, og du er mer opptatt av å knulle de fineste damene enn å finne en bra jente. Dette lukter langvarig singeltilværelse. I kollektiv med en haug andre "glade ungkarer".

Hehe, kvinner bestemmer om de liker meg eller ikke, ikke du. Er ingen "alfa hann" og har ingen interesse av å være noe slikt tull heller. Er bare optimist og realist og vanskelig å såre.

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Hehe, kvinner bestemmer om de liker meg eller ikke, ikke du. Er ingen "alfa hann" og har ingen interesse av å være noe slikt tull heller. Er bare optimist og realist og vanskelig å såre.

Anonymous poster hash: f5572...b2a

Nå går jeg ut fra hvilke "kvinner" du møter på byen, basert på det jeg gjetter er din alder.

Men i tråden her fremstiller du deg selv som en tulling som har sett seg blind på fine damer i forskjellige media og tror at det er det ultimate kuppet. Noe å skryte av etter endt erobring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS

Utifra slik du skriver så er nok ditt beste håp om å få noe er følgende.

Finn en av de minst pene og mest desperate damene der du er, og sats

på henne.

Anonymous poster hash: 642e9...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...