Gå til innhold

Kvinner blir sex-objekter på reklamene.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skulle ønske det var fler halvnakne deilige mannfolk i reklamer og.. Det er egentlig litt rart at det ikke blir mer brukt, fine menn altså. Tenk hvor mange damer som hadde følgt nøye med på reklamene :) Rart at ingen har tenkt på det før..!



Anonymous poster hash: 816a1...f35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske det var fler halvnakne deilige mannfolk i reklamer og.. Det er egentlig litt rart at det ikke blir mer brukt, fine menn altså. Tenk hvor mange damer som hadde følgt nøye med på reklamene :) Rart at ingen har tenkt på det før..!

Anonymous poster hash: 816a1...f35

Hvis din observasjon og dine påstander om hva damer bryr seg om er korrekt så ville verden hatt en mengde reklamer med halvnakne deilige mannfolk. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din observasjon og dine påstander om hva damer bryr seg om er korrekt så ville verden hatt en mengde reklamer med halvnakne deilige mannfolk. :opplyser:

Sier du at kvinner ikke bryr seg om halvnakne deilige mannfolk? :O

Anonymous poster hash: 816a1...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis din observasjon og dine påstander om hva damer bryr seg om er korrekt så ville verden hatt en mengde reklamer med halvnakne deilige mannfolk. :opplyser:

Nja,de kvinnene på sånne fordummende dameblader er jo der for å vise "siste nytt"eller de er bladets store intervju objekt,ingen dameblader som har halvnakne damer på forsiden så særlig ofte.

Personlig har jeg sluttet å bry meg om slike bagateller. Ja,vi kvinner vil alltid være et enkelt runkeobjekt for menn uten å bli ansett som ekte mennesker,men hvorfor bry seg? Man lever i en moderne tid og trenger ikke menns annerkjennelse og kåtskap for å ha et lykkelig liv. Vær frie og fri dere fra disse lenkene som samfunnet pådytter oss. Slutt å les rosablogger og slutt å bry dere om menn med skyhøye krav. Vil dere sitte som 80åringer og angre på livet der alt handlet om å være sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er enkle, enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 14976...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bitt meg merke i en ny reklame som har kommet nå. Noe mat-greier, stekepose til kjøtt, eller ett-eller-annet. Reklamen skal jo få folk til å kjøpe stekeposen eller whatever, men siden det er kona i huset som er ivrig på å prøve det, tar hun med mannen i butikken, og han lar bare overtale ved at den fine dama i butikken er så flink til å demonstrere og selge produktet, samtidig som hun skjærer kjøttet på en seksuell måte mens mannen står å flørter med henne. Synes liksom ikke den reklamen henger helt på greip..

Huff, helt enig med deg. Den reklamen fokuserer på feil ting. Egentlig bare en utrolig klein reklame for kjøtt/stekepose :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...