Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke vil svelge? Trenger hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg meg virkelig som en liten jente i starten av puberteten som ikke kan noe, men jaja :fnise:

Til nå så har jeg enda ikke sug typen min til han kommer, vi bruker for det meste suging og sånt som foreplay før sex. Men jeg vil jo også suge han til han kommer helt. Synes det virker greit at han kommer i munnen min.. Problemet er at jeg vet ikke om jeg greier å svelge det. Så hvis jeg velger å spytte det ut; hvor skal jeg spytte det? Føler det blir kleint å legge ei søppelbøtte eller håndkle at med senga.. Enda kleinere føler jeg det blir å springe til en vask.. Eller at dette kan ødelegge stemningen. Hva er egentlig normalt?

I tillegg lurer jeg på hvis jeg ikke vil at han skal komme i munnen min, så skal jeg jo selvfølgelig runke ham. Men hvor skal sæden bli av? Blir det ikke rart å la han komme på seg selv, og vil ikke han synes det er ekkelt? Er ikke helt klar for at han skal komme på meg...

Takk for hjelp :laugh:



Anonymous poster hash: a94cf...593
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare ha litt tørkepapir i senga? Eller hva med å spørre ham? Rart at men ikke kan snakke med folk man driver og suger pikken til.



Anonymous poster hash: a031b...830
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spermen kommer jo fra han, naturlig at den burde bli spyttet på han og.



Anonymous poster hash: 206a8...5c6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan be typen si fra når han kommer, og slutte å suge rett før det, men ronke til han kommer og la det sprute på magen hans. Ikke alle vil ha sæd i munnen.

Anonymous poster hash: d53f2...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan be typen si fra når han kommer, og slutte å suge rett før det, men ronke til han kommer og la det sprute på magen hans. Ikke alle vil ha sæd i munnen.

Anonymous poster hash: d53f2...602

TS vil tydeligvis ha sæd i munnen, så da må man nesten gi råd til hva hun kan gjøre da.

TS: ta med papir eller noe sånt og ha ved siden av senga i tilfelle du ikke kan svelge.

Anonymous poster hash: 94ad4...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremfor å ta hele satsen i munnen i førsteomgang, så sug han heller til han kommer og la han sprute ut over magen sin. Så kan du heller leke litt med det der og ta og smake litt for å se om du hadde taklet å svelge det på et senere tidspunkt.

Et håndkle, eller noe å tørke med er da vanlig å ha ved senga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si at du er litt skeptisk til å få det i munnen til å begynne med, og be han trekke seg ut før han kommer så du kan runke han resten. Så kan du heller prøve deg frem etter hvert. Eventuelt kan du be han trekke seg ut i det han kommer så sæden ikke blir skutt bak i drøvelen (det er ikke så veldig behagelig, ehe), men heller kommer på tungen din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke lenger å svelge som jeg gjorde da jeg var yngre, så jeg lar han heller komme mellom puppene mine, fra tid til annen. Det er i alle fall populært.



Anonymous poster hash: 3577e...54d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har sagt til meg at hvis jeg velger å ikke svelge, kan jeg bare la det renne ut igjen. Det viktige for ham er følelsen av/viten om at han kommer inni munnen min. Eventuell svelging er bare bonus. Kan det være en mellomting fram til du vet om du klarer å svelge?

Det vi gjør når jeg ikke vil ha det i munnen, er at jeg stopper når han sier han kommer, og legger et håndkle over mens jeg runker de sekundene det varer.

Anonymous poster hash: b7d85...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære har sagt til meg at hvis jeg velger å ikke svelge, kan jeg bare la det renne ut igjen. Det viktige for ham er følelsen av/viten om at han kommer inni munnen min. Eventuell svelging er bare bonus.

Anonymous poster hash: b7d85...42b

Dette er et viktig poeng. Man vil gjerne at sugingen skal "fullføres" siden det er en helt egen følelse. Det vil være en nedtur om man må trekke seg ut før man kommer, på samme måte som det vil være det om man må hoppe av i svingen under vanlig sex. Forstår godt at du derimot ikke ønsker å svelge, og det blir derfor ikke rart om du har noe papir etc. for hånden.

Anonymous poster hash: c8766...355

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremfor å ta hele satsen i munnen i førsteomgang, så sug han heller til han kommer og la han sprute ut over magen sin. Så kan du heller leke litt med det der og ta og smake litt for å se om du hadde taklet å svelge det på et senere tidspunkt.

Et håndkle, eller noe å tørke med er da vanlig å ha ved senga.

Nei usj. Synes sæd får en mye "sterkere" smak og at konsistensen blir mye tykkere når det har vært ute i luft. Det er nok bare i huet mitt, men hadde likevel aldri klart å smake på sæd på magen hans.

Å svelge har jeg derimot null problem med, da smaker det ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis sammen med en mann som sier i fra når han nesten er der sånn at jeg kan runke han og at det kommer på magen. Han har ikke noe behov for at det skal komme i munnen min. Og jeg mener.... herregud! Jeg skjønner ikke hvorfor det skal svelges :sjokkert: Det er jo ikke mat.... Nei, alvorlig talt. Det er godt at vi er forskjellige :fnise: Alle må jo finne hva som passer for seg. Tror ikke at en mann vil ha dama til å svelge hvis hun egentlig syns det er ekkelt. Ikke hvis det er LOVE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

La det gå for deg i munnen og la det renne nedover pikken hans mens du forsiktig suger ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke vil svelge så svelger du ikke. Det er ikke noe å tenke så mye på hvis det er noe du ikke har lyst til. Det er mange som ikke svelger.



Anonymous poster hash: 746f0...95d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar folkens! Kjekt å se hva andre folk også gjør.
Er bare redd for at han skal synes det er ekkelt hvis jeg lar det renne over kuken hans, eller at han blir skuffa hvis jeg spytter det ut. Haha, må vel kanskje bare gå frem og se hva som virker best når vi kommer dit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier av og til å åpne munnen litt sånn at det renner ut igjen, sånn at det blir litt gris på han også :P Er ikke alltid jeg føler for å svelge så da får han ta seg av det :P
Skal han grise på meg så kan jeg fint grise på han av og til =)
Ikke gjør noe du ikke vil!



Anonymous poster hash: 75769...2a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold munnen rundt hodet og bruk tunga forsiktig over åpningen når han kommer og så kan du la det renne ned, uten å svelge så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...