Gå til innhold

Reebok classic hvite skinnsneakers - fjortis eller harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noe galt i sånne hvite klassiske skinn sneakers fra Reebok?

Tenkter på disse: http://www.zalando.no/reebok-calssic-sneakers-lav-hvit-re5-fza-0205-99.html

Er det fjortis eller harry?

Ønsker meg noen gode sko for våren, men er jo over 30 og ønsker ikke se ut som at jeg tror jeg er 14 år. :)



Anonymous poster hash: dc208...f63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gått for svart istedet.

Anonymous poster hash: 4d98b...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan lett klikke hjem de skoene, i hvitt tilogmed. De er verken harry eller fjortis, faktisk nokså trendy. Celine, fra Stylemag(hun som har hippiehippiemilkshake-bloggen) la nylig ut bilde på insta hvor hun hadde de skoene, og hun er ingen ungdom lengre, heller ikke harry!

Anonymous poster hash: 2038f...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både harry og fjortizzz etter min mening. Om jeg absolutt skulle brukt joggesko til hverdags, ville jeg kjøpt disse fra New Balance som jeg faktisk synes er litt kule.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både harry og fjortizzz etter min mening. Om jeg absolutt skulle brukt joggesko til hverdags, ville jeg kjøpt disse fra New Balance som jeg faktisk synes er litt kule.

Hæ? Er det noen sko som er fjortiss så er det NB skoene. Hvertfall i Bergen.

Anonymous poster hash: 0e959...38c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne er så gode å gå med, hadde glatt kjøpt de og hvis noen synes de er harry eller fjortiss -dem om det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de skoene var direkte stygge.



Anonymous poster hash: 01c2f...1fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de er helt greie, hvis du klarer å kle deg etter den. Både de og NB skoene er ganske greie, men jeg hadde selv foretrukket NB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Både harry og fjortizzz etter min mening. Om jeg absolutt skulle brukt joggesko til hverdags, ville jeg kjøpt disse fra New Balance som jeg faktisk synes er litt kule.

Takk! Ei skoside eg ikkje hadde fått med meg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de i hvite og elsker de! Føler meg hvertfall hverken fjortis eller harry i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har de selv og bruker de av og til på jobb. kjøpte dem for 6 år siden og de er fortsatt like fine. jeg synes de er helt greie utseendemessig og de er veldig komfortable.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser gode ut, men jeg ville nok kjøpt svarte istedet. Men foretrekker new balance 410, de er ikke like kraftige. Om de er fjortis eller harry kommer helt an på hvordan du kler deg ellers.



Anonymous poster hash: a89d8...e14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal aldri være hvitt på joggesko sier nå jeg. Er skada fra 90-tallet ennå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er over 40 og liker begge skotypene! Om noen synes jeg er fjortis med disse på, så tar jeg det som et kjempekompliment! Er heldigvis over det stadiet at jeg bryr meg om hva andre mener man burde gå med.Walk on! :Nikke:



Anonymous poster hash: 0f6d0...921
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns ofte sneakers er kulest i hvitt fremfor svart, er det snakk om pensko foretrekker jeg svart :)

Syns akkurat denne modellen mister litt av snittet i svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både harry og fjortizzz etter min mening. Om jeg absolutt skulle brukt joggesko til hverdags, ville jeg kjøpt disse fra New Balance som jeg faktisk synes er litt kule.

Kødder du, eller? Jobber i skoforretning og det eneste fjortenåringer kjøper mer enn New Balance er converse og vans. New Balance er jo bare et allerede oppbrukt trend-item som nå har blitt overtatt av fjortenåringene, Reebok Classic er jo som navnet foreslår - en klassiker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både harry og fjortizzz etter min mening. Om jeg absolutt skulle brukt joggesko til hverdags, ville jeg kjøpt disse fra New Balance som jeg faktisk synes er litt kule.

Men nå har ikke du så bra stil i utgangspunktet, ja, jeg vet du prøver, og mange liker det, men jeg synes den er halvveis. Man kan se at mye er billig, etc.

Jeg ville hatt de skoene, btw.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...