Gå til innhold

Normalt at typen ikke vil ha sex iblant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gamer ? Ok du må nesten ro deg litt ned for det mest utiltrekkende er om du maser på han .

Å game er noe helt annet enn å ha sex . Han orker rett og slett ikke, men å spille er ikke samme type aktivitet . Du må nesten forandre deg på det området om du ikke vil han skal stikke av . Noen ganger trenger menn bare å avreagere ved å spille . Er normalt . Ikke mas . Og du kan alltids lette opp stemningen med noe sexy kanskje han kommer i humør, men ikke vær en masete kjæreste .



Anonymous poster hash: 55e0c...8e6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det er normalt at de også har dager de ikke vil ha sex.

Anonymous poster hash: d43c9...4a4

Men dere fikser det ikke, sånn innerst inne? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere fikser det ikke, sånn innerst inne? ;)

Jeg takler det helt fint jeg. Jeg skjønner da at typen min ikke alltid har lyst, det er da helt normalt. Ikke noe å bli sur for.

Anonymous poster hash: d43c9...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler det helt fint jeg. Jeg skjønner da at typen min ikke alltid har lyst, det er da helt normalt. Ikke noe å bli sur for.

Anonymous poster hash: d43c9...4a4

Det er et godt poeng. Men det har bare skjedd en gang så tror ikke det er fare for at han stikker av enda iallefall:) hehe! Men du har helt rett i at man skal la partneren ha litt fri til å gjøre egne ting. Konklusjonen min etter alt dette er at sex skal komme naturlig når begge har lyst. Trengte bare noen andre til å få meg ut av den teite tankegangen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...