Gjest Halvor Skrevet 6. mars 2014 #61 Skrevet 6. mars 2014 Litt nervositet er ikke noe problem. Men kvinner og menn er tross alt forskjellige, saa du vil som mann finne det mer sjarmerende enn en kvinne var nervos enn en kvinne vil syntes om du var nervos, ettersom kvinner generelt bryr seg mer om hvor selvsikker en mann fremstaar. Dersom en vakker kvinne er nervos i samtale med deg, vil det bare vaere sjarmerende og antakeligvis ganske smigrende. Du vet allerede at hun er vakker og hennes attraktivitet er derfor allerede etablert. Ettersom kvinner er mindre visuelle er mer av hans attraktivitet defintert utifra hans oppforsel. Og mangel paa selvsikkerhet trekker ned. Jeg tror du kanskje er litt for enkel i tankegangen din her. Men utvilsomt er angst noe som ikke er en god egenskap, og om det er slik at en mann ikke passer til å ta vare på familien når han har angst, så vil jo det være lit tiltrekkende. Jeg tror nok at det ikke er så farlig :| Jeg tror heller ikke at menn kun går etter utseende, det er i vertfall ikke det jeg gjør, fordi det kommer unaturlig.
Snappster Skrevet 6. mars 2014 #62 Skrevet 6. mars 2014 Jeg var på en slags fest i går, det var kanskje 60-80 stk der. Jeg prøvde å sjekke opp damer men klarte bare å spørre om hvor toalettet var eller hvor mye drinkene koster. Jeg skjønner ikke hva det er som feiler meg, jeg klarer bare å snakke sånn 15 sekunder maks med en jente før jeg føler meg ukomfortabel. Det var også noen jenter som trakk meg til dansegulvet men jeg danset ikke mer enn et par sekunder før jeg dro ut igjen. Jeg har ingen danseferdigheter heller, er helt elendig på det der. Jeg har forresten bestilt billetter til Amsterdam til sommeren for å kjøpe en prostituert. Noen som vet om det er lovlig for nordmenn å kjøpe prostituerte i utlandet? Og jeg har 15 000 i sparepenger for turen, noen som vet hvor lenge det holder med en attraktiv prostituert i Amsterdam?Anonymous poster hash: Klart det ikke er ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i Nederland, du følger nederlandsk lovverk. 15 000 holder i massevis og mer så. Prisen på jentene i red light ligger rundt 100€ (for en time). Mange av jentene i redlight district er veldig attraktive (ikke for vill deg i bakgatene, der er det mye grums)........Har jeg hørt. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #63 Skrevet 6. mars 2014 Ser dere nå kvinner hvorfor prostitusjon burde være lovlig? Anonymous poster hash: 912f7...6ca Nei! Den loven der beskytter folk (kvinner) fra å få de verste sykdommene fra tidligere "horekunder"! I utlandet-har de alvorlige sykdommer som ikke finnes her,eks Syfilis,som ikke lar seg behandle..&.Aids.Og aggresiv herpes kan smitte selv med kondom fra en prostituert.Tror det er ganske stor sjangs for at en som jobber som prostituert,lett fører dette vidre,selv med kondom.Eller oralt. Hvorfor kan han ikke bare innrømme ovenfor en vanlig kvinne at han er uerfaren? Hvorfor MÅ hun være prostituert-for at menn generelt skal tørre å innrømme at han er uerfaren?Den prostituert merker det jo uansett. Det er bedre å være uerfaren og fremstå som usikker,klossete og nervøs-enn å fremstå som en smittebærende horbukk/kunde i hvert fall. Anonymous poster hash: a18b9...3ca 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2014 #64 Skrevet 7. mars 2014 Klart det ikke er ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i Nederland, du følger nederlandsk lovverk. til! Det er faktisk ulovlig for nordmenn å kjøpe sex i utlandet jo. Loven er fra 2009. Når det er sagt, så er det kanskje vanskelig å bli straffeforfulgt i Norge pågrunn av det. Da må vel norske politi ha tatt deg i "action" eller ha andre bevis vil jeg tro. Er vel uansett greit at Ts vet dette så ham selv kan velge om han vil gjøre det eller ikke? Uansett så støtter jeg faktisk Ts, tror ikke ideen er så dum (ville ikke sagt det samme til en 25 år gammel jomfru men.. - mannen er 37, noen unntak får man vel gjøre) men Ts, finn for Guds skyld en ikke-dopa, oppegående prostituert i det minste, og ikke en som ser veldig ung ut! Anonymous poster hash: 039d8...b9f
Nowayback Skrevet 7. mars 2014 #65 Skrevet 7. mars 2014 Kvinner sier dette hele tiden, men det hjelper ikke naar realiteten er en annen. Naar kvinner forestiller seg en "sot, nervos fyr" tenker de Paul Rudd eller Hugh Grant i en romantisk komedie. I realiteten saa blir det ikke noe sex paa nervose menn. Sjenanse er et problem og kvinner tiltrekkes av selvtillit. Ingen attraktiv kvinne med valgmuligheter vil date en fyr som ikke engang selv foeler at han har noe aa tilby. Tror du ikke at du selv er attraktiv, vil ikke andre tro det heller. Menn med angst faller utenfor markedet, noe TS er et eksempel paa. TS, du maa jobbe med din sosiale angst. Hvor alvorlig det er kan kun du bestemme. Noen ganger kan man hjelpe seg selv, ved at du aktivt gaar inn for aa utfordre deg selv og overkomme fobier - hvilket du burde ha gjort for lenge siden. Andre ganger maa du snakke med en profesjonell. Det er opp til deg selv aa bedomme hva losningen er. Hva var det Heartbeat skrev i innlegget sitt da? Hun hadde tatt insj med flere sjenerte/nervøse. De hadde riktignok snakket til henne først, men det er jo sånn menn "MÅ" gjøre. Skal sies at jeg både har hatt kjæreste og ons, med attraktive jenter, uten at det var jeg som tok første initiativet. Jeg vil kalle meg selv både sjenert og med noe angstproblemer. Syns du alltid generaliserer for mye.. Poenget er at det er håp for absolutt alle, for selv om det finnes maaange jenter som er overfladiske, betyr det ikke at alle er det.. Men ja, for de fleste menn gjelder regelen om at de må initiativet først, med mindre du har en eller annen spesiell tiltrekningskraft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå