Gå til innhold

Jeg er jomfru, 37 år

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jomfru på 37 som virkelig begynner å bli desperat nå! Jeg klarer ikke å snakke med damer, blir nesten redd for dem. Jeg har heller aldri kysset noen. Akkuratt nå vurderer jeg å bare dra ned til Sveits for å kjøpe sex, slik at jeg kan få det overstått. Hva kan jeg ellers gjøre?

Anonymous poster hash: be8cd...312

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er sikkert meg om noen par år, så forstår tankegangen din.

Anonymous poster hash: 74dd7...5d6
AnonymBruker
Skrevet

Altså i deres tilfelle så ville jeg faktisk anbefalt å kjøpe sex noen ganger...

Stikk til Sveits, ha sex med 5 forskjellige prostituerte... Bygg opp selvtilitten. Da vet dere ihvertfall litt om hva dere skal gjøre.

Kom hjem og ta tak i deres problemer med damer, begynn å nettdate.

Fortell aldri noen om de prostituerte

hilsen kvinne

Anonymous poster hash: 70dba...770
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jomfru på 37 som virkelig begynner å bli desperat nå! Jeg klarer ikke å snakke med damer, blir nesten redd for dem. Jeg har heller aldri kysset noen. Akkuratt nå vurderer jeg å bare dra ned til Sveits for å kjøpe sex, slik at jeg kan få det overstått. Hva kan jeg ellers gjøre?

Dere menn må være verdens mest pysete skapninger.

Hva har dere å være redd for ?

Dere slipper jo å bekymre dere for jomfruhinner som sprekker,blør og gjør vondt ved første samleie.

Jeg kan skjønne at kvinnelige jomfruer gruer seg til samleie.

Men dere menn har ingenting å grue dere for.

37 år og jomfru? Du må være mer pysete enn de fleste: )

Skjerp deg.

Verste som kan skje deg er at du ikke får den opp,er ferdig på 2 sekund og at dama ikke vil se deg igjen etterpå.Hva så?

Anonymous poster hash: a18b9...3ca

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dere menn må være verdens mest pysete skapninger.Hva har dere å være redd for ?Dere slipper jo å bekymre dere for jomfruhinner som sprekker,blør og gjør vondt ved første samleie.Jeg kan skjønne at kvinnelige jomfruer gruer seg til samleie.Men dere menn har ingenting å grue dere for.37 år og jomfru? Du må være mer pysete enn de fleste: )Skjerp deg.Verste som kan skje deg er at du ikke får den opp,er ferdig på 2 sekund og at dama ikke vil se deg igjen etterpå.Hva så? Anonymous poster hash: a18b9...3ca

Jeg er ikke redd for selve samleiet, men mer for dama. Jeg blir veldig nervøs og mistrives veldig når en jente snakker til meg. Nesten så jeg blir stum, og skjelver litt. Jeg vil jo ha sex, men på grunn av nervøsiteten min så finner jeg ingen damer å ha det med.

TS

• Liker 2
Skrevet

Prøvd nettdating?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke redd for selve samleiet, men mer for dama. Jeg blir veldig nervøs og mistrives veldig når en jente snakker til meg. Nesten så jeg blir stum, og skjelver litt. Jeg vil jo ha sex, men på grunn av nervøsiteten min så finner jeg ingen damer å ha det med.

TS

Da får du begynne med å trene deg på å snakke med damer.Jo oftere du gjør det,jo lettere blir det.

Du trenger jo ikke stå for snakkingen,du kan jo bare spørre henne om ting og la henne snakke.

Selv kan du bare lytte!

Det der går av seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig var det ikke så gale å være 22 og jomfru lenger:)

Anonymous poster hash: 1ff46...a8e

• Liker 6
Gjest Awzm me
Skrevet

Har du prøvd å snakke med damer når alkohol har vært i bildet også?

AnonymBruker
Skrevet

Altså i deres tilfelle så ville jeg faktisk anbefalt å kjøpe sex noen ganger...

Stikk til Sveits, ha sex med 5 forskjellige prostituerte... Bygg opp selvtilitten. Da vet dere ihvertfall litt om hva dere skal gjøre.

Kom hjem og ta tak i deres problemer med damer, begynn å nettdate.

Fortell aldri noen om de prostituerte

hilsen kvinne

Du virker umåtelig spennende og interessant.

Anonymous poster hash: a7bd1...1ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å snakke med damer når alkohol har vært i bildet også?

Alkohol hjelper litt, men kun på selvtillit. Jeg funker ikke med damer i det hele tatt da siden jeg får humørsvinginger når jeg er full. Jeg kan være den lykkeligste på jorda i det ene øyeblikk, mens jeg noen minutter senere griner i et hjørne. Er det noen andre her i en lignende situasjon forresten, som prøver å fikse problemet?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 25 år gammel jente. Jeg turte ikke å snakke med menn, men tenkte bare at nå må jeg bare gi litt faen. Ja det oppsto mye kleine situasjoner, folk gikk lei av meg fordi jeg ikke var villig til alt, og mye sånne ting. Det var litt skummelt. Men nå er jeg hvertfall ikke jomfru lengre, og jeg har det mye bedre. Hvis du ikke våger skjer det ikke noe heller. Man må satse noe for å få noe tilbake. Jeg er glad for at jeg gjorde det, selv om det er mye jeg skulle gjort annerledes.

Anonymous poster hash: 35345...0da
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg var den siste i verden som var jomfru.... Ble skikkelig mobbet for det. Var 21 år

Fikk det overstått med en full fyr, jeg har aldri hatt så vondt i hele mitt liv...jeg silblødde og hadde vondt for å sitte på flere dager. Beit tenna sammen!

Men det var overstått og det var det viktigste....

merkelig nok har jeg aldri synes sex vært noe stas siden....det er bare noe man gjør.

AnonymBruker
Skrevet

Som en annen foreslo, ta en time hos en prostituert, eller helst; en type sex-coach. Så en dokumentar på tv for en stund siden om en kvinne som hjalp eldre jomfruer og handikappede. Hun lå med dem, men hun var også obs på å snakke med dem om sex og hvordan en kvinne "funker". Virket som om kundene følte seg mye tryggere på kvinner etterpå! Syntes hun virket oppegående,tror hun holdt til i England. Kanskje du finner noe hvis du googler. Lykke til :-)

Anonymous poster hash: 039d8...b9f

• Liker 5
Gjest Awzm me
Skrevet

Alkohol hjelper litt, men kun på selvtillit. Jeg funker ikke med damer i det hele tatt da siden jeg får humørsvinginger når jeg er full. Jeg kan være den lykkeligste på jorda i det ene øyeblikk, mens jeg noen minutter senere griner i et hjørne. Er det noen andre her i en lignende situasjon forresten, som prøver å fikse problemet?

TS

Hm, mange som får humør etter hva slags drikke man drikker da, om det kunne vært det?

Hva er problemet da egentlig, at du ikke har noe å snakke om eller at du skifter humør/blir nervøs? Hva om en jente viser initiativ for deg, er det like vanskelig da?

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn må være verdens mest pysete skapninger.

Hva har dere å være redd for ?

Dere slipper jo å bekymre dere for jomfruhinner som sprekker,blør og gjør vondt ved første samleie.

Jeg kan skjønne at kvinnelige jomfruer gruer seg til samleie.

Men dere menn har ingenting å grue dere for.

37 år og jomfru? Du må være mer pysete enn de fleste: )

Skjerp deg.

Verste som kan skje deg er at du ikke får den opp,er ferdig på 2 sekund og at dama ikke vil se deg igjen etterpå.Hva så?

Hva med gutter med null personlighet, ser ut som en rompen til en snegl, ingen interesser og liker ikke alkohol? Hvordan skal en slik fyr få seg noe?

Du snakker om at ting når du har fått jente til sengs, men ingenting om å faktisk få en jente til sengs, for det er ikke det enkleste. Om man ikke har en bra kropp å vise fram til dere jenter.

Og det har ikke noe med at vi er redd, eller kanskje litt men om jenta vi snakker med ikke ser noe i oss, så blir det ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med gutter med null personlighet, ser ut som en rompen til en snegl, ingen interesser og liker ikke alkohol? Hvordan skal en slik fyr få seg noe?

Du snakker om at ting når du har fått jente til sengs, men ingenting om å faktisk få en jente til sengs, for det er ikke det enkleste. Om man ikke har en bra kropp å vise fram til dere jenter.

Og det har ikke noe med at vi er redd, eller kanskje litt men om jenta vi snakker med ikke ser noe i oss, så blir det ingenting.

Prøv nå å bli VENN med jenta først.

Du trenger ikke å stresse med sexen.Men du må stresse med å skape en relasjon til en kvinne først-eks vennskap..som ofte utvikler seg til noe mer.

Kan du ikke bare være hyggelig og sosial.Inviter på besøk,se en film sammen et eller annet.Så får du hinte litt-ved å berøre henne uskyldig.Og se hvordan hun reagerer på det.Er det ok,så er det bare å bli litt frekkere etter hvert....

Så tar dere skrittet-når dere begge er trygge og kjenner hverandre.

Man må være litt frampå og frekk for å ta sexuelt initiativ noen ganer.Man må våge å ta litt på folk,flørte og alt det der.hint hint.

Det er veldig enkelt egentlig.

Ingen har lært meg å forføre menn.Men jeg kan det instinktivt : )

Når jeg er kåt-handler jeg deretter.

Samme får du.

• Liker 1
Skrevet

TS

Kanskje du skulle gå for en mann, da?

Nei, jeg er ikke spydig. Har du vurdert det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skulle gå for en mann, da?

Nei, jeg er ikke spydig. Har du vurdert det?

Har prøvd å forføre en nervøs mann en gang...herregud hvor han skalv...

Jeg er vanligvis ganske tøff,men selv jeg ble nervøs av han.Tenkte det er best å ikke skremme han mer...siden han ble nervøs av nærværet mitt og flørtingen.

Men jeg har ikke gitt opp helt....Skal vell klare å nedlegge han-en vakker kveld...: ) : ) wow-det skal bli deilig: )Utfordring utfordring: )Kom ikke her å si at det kreves INGENTING av en kvinne-å forføre en nervøs og usikker anspent mann.Det kreves masse masse av meg.

Må vell bare bearbeide han litt,og ikke gå for fort fram.Kåte han opp...hver gang jeg ser han.Få han til å fantasere og drømme om meg: )Gjøre han så gal etter meg-at nervøsiteten blekner....

Så blir han sakte men sikkert vant til meg.Han forstår utmerket godt at jeg tenner på han : )

Han har tydeligvis prestasjonsangst....ENORM : )

Men deilig og kjekk-det er han.Selv om han er nervøs.Bare søtt : )

• Liker 1
Skrevet

Har prøvd å forføre en nervøs mann en gang...herregud hvor han skalv...

Jeg er vanligvis ganske tøff,men selv jeg ble nervøs av han.Tenkte det er best å ikke skremme han mer...siden han ble nervøs av nærværet mitt og flørtingen.

Men jeg har ikke gitt opp helt....Skal vell klare å nedlegge han-en vakker kveld...: ) : ) wow-det skal bli deilig: )Utfordring utfordring: )Kom ikke her å si at det kreves INGENTING av en kvinne-å forføre en nervøs og usikker anspent mann.Det kreves masse masse av meg.

Må vell bare bearbeide han litt,og ikke gå for fort fram.Kåte han opp...hver gang jeg ser han.Få han til å fantasere og drømme om meg: )Gjøre han så gal etter meg-at nervøsiteten blekner....

Så blir han sakte men sikkert vant til meg.Han forstår utmerket godt at jeg tenner på han : )

Han har tydeligvis prestasjonsangst....ENORM : )

Men deilig og kjekk-det er han.Selv om han er nervøs.Bare søtt : )

Ønsker deg lykke til :blomst: Er du forresten ts? Ser du har annen kode enn den som startet tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...