Unika Skrevet 6. mars 2014 #41 Skrevet 6. mars 2014 Ja, det er ikke bare bare å stikke ut tusjen på byen slik som jentene og få seg en mulig sexpartner før hun har fått sukk for seg. Jeg lar meg alltid forundre over at menn tror det er så lett for kvinner. Leser stadig i tråder her at jenter bare kan gå utenfor døra så har de et ligg, eller melde seg inn på Tinder så har de en sex-date innen en time. Jeg kan være enig i at det helt sikkert er lettere for jenter å få seg noe, men så lett er det da ikke. Selvfølgelig er det lett hvis man dropper alle sosiale regler og sier ja til hvem som helst, men hvem gjør det i realiteten? Svært få normale damer. Jeg mener bare man burde si det er lettere for jenter, men ikke at det er lett. Dårlig forklart, men du ser sikkert poenget :-) 2
Gjest Lincoln Skrevet 6. mars 2014 #42 Skrevet 6. mars 2014 Jeg lar meg alltid forundre over at menn tror det er så lett for kvinner. Leser stadig i tråder her at jenter bare kan gå utenfor døra så har de et ligg, eller melde seg inn på Tinder så har de en sex-date innen en time. Jeg kan være enig i at det helt sikkert er lettere for jenter å få seg noe, men så lett er det da ikke. Selvfølgelig er det lett hvis man dropper alle sosiale regler og sier ja til hvem som helst, men hvem gjør det i realiteten? Svært få normale damer. Jeg mener bare man burde si det er lettere for jenter, men ikke at det er lett. Dårlig forklart, men du ser sikkert poenget :-) Gi meg tilgang til tinderprofilen din så skal jeg ordne 10 sexdater med helt normalt utseende menn i løpet av en time. De eneste begrensningene dere har er dem dere legger på dere selv. 4
nattsvermer Skrevet 6. mars 2014 #43 Skrevet 6. mars 2014 Kjipeste er jo hvis en av de prostituerte har en eller annen uhumsk sykdom som smitter, og ts smitter videre.... hva da lissom? Anonymous poster hash: 0b259...769 Hørt om kondom?
Gjest Halvor Skrevet 6. mars 2014 #44 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg lar meg alltid forundre over at menn tror det er så lett for kvinner. Leser stadig i tråder her at jenter bare kan gå utenfor døra så har de et ligg, eller melde seg inn på Tinder så har de en sex-date innen en time. Jeg kan være enig i at det helt sikkert er lettere for jenter å få seg noe, men så lett er det da ikke. Selvfølgelig er det lett hvis man dropper alle sosiale regler og sier ja til hvem som helst, men hvem gjør det i realiteten? Svært få normale damer. Jeg mener bare man burde si det er lettere for jenter, men ikke at det er lett. Dårlig forklart, men du ser sikkert poenget :-) Så du sier at dersom du hadde sagt ja til de som ikke er attraktive nok, så hadde det vert lett. Men siden du ikke vil det, så er det ikke så lett likevel Endret 6. mars 2014 av Halvor
Jetlag Skrevet 6. mars 2014 #45 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Har du hørt om Asia? Du trenger ikke å kjøpe sex og i Asia gir de fanken i hvordan du ser ut. Bare I vesten trenger du Sixpack og svart penis. I østen i Asia bryr de seg ikke om ditt utseende. Trykk på linken og trykk play på videoen Hvis en fyr fra Danmark klarer å få seg en kjæreste uten masse cash. Så klarer du det også da. You can do it. I have faith in you Have faith Jeg tror ikke du har problemer med å skaffe deg damer i Asia! Det burde være ganske enkelt for deg fordi Asiatiske damer ikke er like kresne som norske damer. Endret 6. mars 2014 av Jetlag
Unika Skrevet 6. mars 2014 #46 Skrevet 6. mars 2014 Gi meg tilgang til tinderprofilen din så skal jeg ordne 10 sexdater med helt normalt utseende menn i løpet av en time. De eneste begrensningene dere har er dem dere legger på dere selv. Jeg har ikke sagt noe om attraktivitet enda. Men det må jo være noen jeg vil ligge med, og det beror jo ikke bare på utseende til mannen hvis det var det du trodde hindret meg :-) Så du sier at dersom du hadde sagt ja til de som ikke er attraktive nok, så hadde det vert lett. Men siden du ikke vil det, så er det ikke så lett likevel Nå tolker du litt vel mye her, det har jeg ikke sagt. Se over svar over! Jeg snakket om sosiale spilleregler og at de fleste mennesker ikke ligger med hvem som helst (når som helst). I TEORIEN så kan jeg få meg et ligg innen en time, i dag, på en onsdag. Men: det skjer jo ikke selv om jeg har lyst til å ligge med noen. Jeg vil ikke dra til en frememd/la en fremmed komme hit, ei heller vil jeg gå på et lokalt hotell å pule. Det jeg prøver å si er at menn misunner en teori. Hvis det gir noe mening? :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #47 Skrevet 6. mars 2014 Jeg var på en slags fest i går, det var kanskje 60-80 stk der. Jeg prøvde å sjekke opp damer men klarte bare å spørre om hvor toalettet var eller hvor mye drinkene koster. Jeg skjønner ikke hva det er som feiler meg, jeg klarer bare å snakke sånn 15 sekunder maks med en jente før jeg føler meg ukomfortabel. Det var også noen jenter som trakk meg til dansegulvet men jeg danset ikke mer enn et par sekunder før jeg dro ut igjen. Jeg har ingen danseferdigheter heller, er helt elendig på det der. Jeg har forresten bestilt billetter til Amsterdam til sommeren for å kjøpe en prostituert. Noen som vet om det er lovlig for nordmenn å kjøpe prostituerte i utlandet? Og jeg har 15 000 i sparepenger for turen, noen som vet hvor lenge det holder med en attraktiv prostituert i Amsterdam?Anonymous poster hash: be8cd...312
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #48 Skrevet 6. mars 2014 ^ TS ovenfor forresten ^Anonymous poster hash: be8cd...312
Unika Skrevet 6. mars 2014 #49 Skrevet 6. mars 2014 Jeg var på en slags fest i går, det var kanskje 60-80 stk der. Jeg prøvde å sjekke opp damer men klarte bare å spørre om hvor toalettet var eller hvor mye drinkene koster. Jeg skjønner ikke hva det er som feiler meg, jeg klarer bare å snakke sånn 15 sekunder maks med en jente før jeg føler meg ukomfortabel. Det var også noen jenter som trakk meg til dansegulvet men jeg danset ikke mer enn et par sekunder før jeg dro ut igjen.Anonymous poster hash: be8cd...312 Jeg syntes du har vært flink! Du snakker hvertfall litt med dem og ungår dem ikke helt. Jeg tror du bare må øve,øve,øve! Plutselig løsner det! :-) Jeg trooor det er ulovlig for nordmenn, også i utlandet. Men er ikke helt sikker. Uansett; lykke til! :-) 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #50 Skrevet 6. mars 2014 Ser dere nå kvinner hvorfor prostitusjon burde være lovlig? Anonymous poster hash: 912f7...6ca
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #51 Skrevet 6. mars 2014 Kvinner sier dette hele tiden, men det hjelper ikke naar realiteten er en annen. Naar kvinner forestiller seg en "sot, nervos fyr" tenker de Paul Rudd eller Hugh Grant i en romantisk komedie. I realiteten saa blir det ikke noe sex paa nervose menn. Sjenanse er et problem og kvinner tiltrekkes av selvtillit. Ingen attraktiv kvinne med valgmuligheter vil date en fyr som ikke engang selv foeler at han har noe aa tilby. Tror du ikke at du selv er attraktiv, vil ikke andre tro det heller. Menn med angst faller utenfor markedet, noe TS er et eksempel paa. TS, du maa jobbe med din sosiale angst. Hvor alvorlig det er kan kun du bestemme. Noen ganger kan man hjelpe seg selv, ved at du aktivt gaar inn for aa utfordre deg selv og overkomme fobier - hvilket du burde ha gjort for lenge siden. Andre ganger maa du snakke med en profesjonell. Det er opp til deg selv aa bedomme hva losningen er. Du har helt rett. Dette er "the ugly truth" og det hadde vært mye bedre mer oppklarende for menn om damene hadde vært litt mer ærlige hva de liker og ikke liker. Høflighet er bare som å blåse på såret. Anonymous poster hash: 083f5...a81
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #52 Skrevet 6. mars 2014 Ser dere nå kvinner hvorfor prostitusjon burde være lovlig? Anonymous poster hash: 912f7...6ca Er det vi som har bestemt at det skal være ulovlig? Anonymous poster hash: 3422e...1da 1
Marie90 Skrevet 6. mars 2014 #53 Skrevet 6. mars 2014 Du har helt rett. Dette er "the ugly truth" og det hadde vært mye bedre mer oppklarende for menn om damene hadde vært litt mer ærlige hva de liker og ikke liker. Høflighet er bare som å blåse på såret. Anonymous poster hash: 083f5...a81 Jeg tror ikke det handler om logn, jeg tror det handler om at ikke alle er bevisst paa hva som faktisk tiltrekker dem. Det gjelder spesielt kvinner, ettersom det handler om langt, langt mer enn hvordan en mann ser ut og de statistiske fakta rundt hans liv. Det handler om folelsen en mann gir deg naar han gaar inn i et rom. Aa beskrive tiltrekningen for kvinner er litt som aa beskrive en sort boks. Det er vanskelig aa skille de ulike komponentene (hans holdning, kroppsspraak, spraak, sjarm, selvsikkerhet, sosiale intelligens osv - alt henger sammen). Naar kvinner sier at de kan synes sjenerte og usikre menn er sote handler det mest om at de paa et eller annet tidspunkt har mott eller sett en mann med disse trekkene som var attraktiv. De glemmer at han var attraktiv paa tross av disse egenskapene, ikke paa grunn av dem. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #54 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tror ikke det handler om logn, jeg tror det handler om at ikke alle er bevisst paa hva som faktisk tiltrekker dem. Det gjelder spesielt kvinner, ettersom det handler om langt, langt mer enn hvordan en mann ser ut og de statistiske fakta rundt hans liv. Det handler om folelsen en mann gir deg naar han gaar inn i et rom. Aa beskrive tiltrekningen for kvinner er litt som aa beskrive en sort boks. Det er vanskelig aa skille de ulike komponentene (hans holdning, kroppsspraak, spraak, sjarm, selvsikkerhet, sosiale intelligens osv - alt henger sammen). Naar kvinner sier at de kan synes sjenerte og usikre menn er sote handler det mest om at de paa et eller annet tidspunkt har mott eller sett en mann med disse trekkene som var attraktiv. De glemmer at han var attraktiv paa tross av disse egenskapene, ikke paa grunn av dem. Jeg tror ingen synes slike egenskaper er positivt, men det handler vel bare om det at det er litt søtt at en mann liker deg så godt at han blir nervøs, ikke skummelt, du har kontroll. Det er vel sikkert derfor alle menn har litt denne idiotien med å bli nervøs med damene. Ikke positivt, men kan gi noen signaler, og for noen går det rett i vasken slik som med TS. Anonymous poster hash: 912f7...6ca
Marie90 Skrevet 6. mars 2014 #55 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tror ingen synes slike egenskaper er positivt, men det handler vel bare om det at det er litt søtt at en mann liker deg så godt at han blir nervøs, ikke skummelt, du har kontroll. Det er vel sikkert derfor alle menn har litt denne idiotien med å bli nervøs med damene. Ikke positivt, men kan gi noen signaler, og for noen går det rett i vasken slik som med TS. Anonymous poster hash: 912f7...6ca Jeg vil si for de aller fleste gaar det i vasken. Det er sjelden menn "spiller" nervos uten aa vaere det - de fleste er klar over at selvtillit er viktig (er jo dette "game" gaar ut paa - aa sette opp en front av selvtillit). Men ja, det er korrekt som du sier, noen kvinner liker den kontrollen. Men det er sjelden de mest attraktive. Dessuten er det en metode som ikke vil fungere i lengden. Kvinnen vil fole at hun har gjort en daarlig deal, at hun dater nedover, og det vil bli kjedelig. Skal det fungere i lengden, maa hun fole at han ogsaa er verdt aa holde fast paa. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #56 Skrevet 6. mars 2014 Jeg vil si for de aller fleste gaar det i vasken. Det er sjelden menn "spiller" nervos uten aa vaere det - de fleste er klar over at selvtillit er viktig (er jo dette "game" gaar ut paa - aa sette opp en front av selvtillit). Men ja, det er korrekt som du sier, noen kvinner liker den kontrollen. Men det er sjelden de mest attraktive. Dessuten er det en metode som ikke vil fungere i lengden. Kvinnen vil fole at hun har gjort en daarlig deal, at hun dater nedover, og det vil bli kjedelig. Skal det fungere i lengden, maa hun fole at han ogsaa er verdt aa holde fast paa. Ingen er jo nervøs lenge, og ingen spiller nervøs heller. Det er vel heller underveis i forhold selvsikkerheten spiller en rolle, og da vil som regel de fleste menn få mere selvtillit i samme slengen. Anonymous poster hash: 912f7...6ca
Gjest Halvor Skrevet 6. mars 2014 #57 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tror ikke det handler om logn, jeg tror det handler om at ikke alle er bevisst paa hva som faktisk tiltrekker dem. Det gjelder spesielt kvinner, ettersom det handler om langt, langt mer enn hvordan en mann ser ut og de statistiske fakta rundt hans liv. Det handler om folelsen en mann gir deg naar han gaar inn i et rom. Aa beskrive tiltrekningen for kvinner er litt som aa beskrive en sort boks. Det er vanskelig aa skille de ulike komponentene (hans holdning, kroppsspraak, spraak, sjarm, selvsikkerhet, sosiale intelligens osv - alt henger sammen). Naar kvinner sier at de kan synes sjenerte og usikre menn er sote handler det mest om at de paa et eller annet tidspunkt har mott eller sett en mann med disse trekkene som var attraktiv. De glemmer at han var attraktiv paa tross av disse egenskapene, ikke paa grunn av dem. Jeg tror også du har missforstått her. Er ikke det de mener nervøsitet fordi han liker henne som er søtt og forsiktighet, og ikke generelt usikkerhet. Det er ikke slik jeg har forstått dem som sier det. Angst er jo ikke sexy akkurat.
Marie90 Skrevet 6. mars 2014 #58 Skrevet 6. mars 2014 Jeg tror også du har missforstått her. Er ikke det de mener nervøsitet fordi han liker henne som er søtt og forsiktighet, og ikke generelt usikkerhet. Det er ikke slik jeg har forstått dem som sier det. Angst er jo ikke sexy akkurat. Om det er nervositet eller usikkerhet gaar ut paa ett. Selvsagt kan mange vaere nervose uten aa vaere generelt usikre mennesker, men dersom nervositeten er aapenbar er det fortsatt et tegn paa mangel paa kontroll over situasjonen - og i TS' tilfelle, angst rundt kvinner (og kanskje sosiale situasjoner generelt). Vi snakker ikke om en fyr som rodmer litt, vi snakker om en fyr som ikke klarer aa delta aktivt i samtale, langt mindre floerte. Naar kvinner sier at dette er attraktivt eller sjarmerende, er menn med denne oppforselen stort sett attraktive paa tross av den, ikke paa grunn av den. Det som kan stemples som "sjarmerende" naar man uttaler seg paa generell basis, er som regel ikke det i det virkelige liv. Jeg kunne veddet mye paa at dersom jentene som sier slikt er "litt sott" i traaden hadde mott TS paa en fest, ville de skygget banen fordi han var "rar". 1
Gjest Halvor Skrevet 6. mars 2014 #59 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Om det er nervositet eller usikkerhet gaar ut paa ett. Selvsagt kan mange vaere nervose uten aa vaere generelt usikre mennesker, men dersom nervositeten er aapenbar er det fortsatt et tegn paa mangel paa kontroll over situasjonen - og i TS' tilfelle, angst rundt kvinner (og kanskje sosiale situasjoner generelt). Vi snakker ikke om en fyr som rodmer litt, vi snakker om en fyr som ikke klarer aa delta aktivt i samtale, langt mindre floerte. Naar kvinner sier at dette er attraktivt eller sjarmerende, er menn med denne oppforselen stort sett attraktive paa tross av den, ikke paa grunn av den. Det som kan stemples som "sjarmerende" naar man uttaler seg paa generell basis, er som regel ikke det i det virkelige liv. Jeg kunne veddet mye paa at dersom jentene som sier slikt er "litt sott" i traaden hadde mott TS paa en fest, ville de skygget banen fordi han var "rar". Det er jo ikke prat om å liksom overdrive i nervøsitet, slik at det egentlig kan kalles sosial angst. Men det er jo at en bryr seg så mye at en blir nervøs. Om ei jente hadde blitt det, må jeg si at jeg hadde blitt svært glad. Og så forsiktighet, fordi en bryr seg. Trodde alltid at det var slik ment. Det er jo noe helt annet og at følelsene overdriver totalt. Noe som er på grunn av hvordan han tenker. Det er jo ikke særlig bra, det er jo urasjonelt. Endret 6. mars 2014 av Halvor
Marie90 Skrevet 6. mars 2014 #60 Skrevet 6. mars 2014 Det er jo ikke prat om å liksom overdrive i nervøsitet, slik at det egentlig kan kalles sosial angst. Men det er jo at en bryr seg så mye at en blir nervøs. Om ei jente hadde blitt det, må jeg si at jeg hadde blitt svært glad. Og så forsiktighet, fordi en bryr seg. Trodde alltid at det var slik ment. Det er jo noe helt annet og at følelsene overdriver totalt. Noe som er på bakgrunn av hvordan han tenker. Det er jo ikke særlig bra, det er jo urasjonelt. Litt nervositet er ikke noe problem. Men kvinner og menn er tross alt forskjellige, saa du vil som mann finne det mer sjarmerende enn en kvinne var nervos enn en kvinne vil syntes om du var nervos, ettersom kvinner generelt bryr seg mer om hvor selvsikker en mann fremstaar. Dersom en vakker kvinne er nervos i samtale med deg, vil det bare vaere sjarmerende og antakeligvis ganske smigrende. Du vet allerede at hun er vakker og hennes attraktivitet er derfor allerede etablert. Ettersom kvinner er mindre visuelle er mer av hans attraktivitet defintert utifra hans oppforsel. Og mangel paa selvsikkerhet trekker ned. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå