Gå til innhold

Plusser du bare brukere du liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Plusser som regel de innleggene jeg liker, uavhengig av bruker. Også anonyme brukere. Har ingen jeg bruker å krangle med, så det vet jeg ikke helt..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser som regel de innleggene jeg liker, uavhengig av bruker. Også anonyme brukere. Har ingen jeg bruker å krangle med, så det vet jeg ikke helt..

Samme her. Jeg plusser for innhold, ikke person. Om det er AB eller "KG-kjendiser" eller nybegynnere betyr ingen ting

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Plusser innlegg jeg liker uavhengig av hvem som har skrevet de. Men det er enklere å legge merke til gode innlegg når de er skrevet av noen man gjenkjenner og liker.

Men plusser aldri innlegg som ikke er gode bare fordi de er skrevet av en bruker jeg liker.

Endret av New_Girl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser bare innlegg jeg liker. Som regel er det de samme som skrive vettuge ting, men det er selvsagt noen jeg iblant er enig med og iblant uenig med. Plusser likevel hvis det spesifikke innlegget var godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg plusser bare på innlegg jeg liker, men det hender at jeg lar være å plusse på et innlegg som kommer fra en bruker jeg vanligvis ikke liker.



Anonymous poster hash: e1102...ce5
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser innlegg jeg er enig med, men forsøker å unngå å plusse brukere jeg ikke liker.



Anonymous poster hash: d395e...9d6
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plusser innlegg jeg liker og er enig i, uavhengig av bruker. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser dersom jeg er enig i kommentaren, uavhengig av bruker :) Men jeg legger fortere merke til kommentarer fra "kjente" brukere jeg generelt liker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser stort sett kun ut fra innleggene, men unngår konsekvent å plusse én bestemt bruker fordi jeg misliker henne veldig.



Anonymous poster hash: be23e...1f0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plusser innlegg som jeg liker! Uavhengig av hvem som har skrevet dem. Har dem et godt poeng, så ja, da plusser jeg.

Nå har jeg heldigvis ikke noen brukere her på KG som jeg ikke liker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har litt vanskelig å for å plusse innlegg fra brukere som har kommet med mye usaklig/ufint/helt på jordet i andre tråder.....

Derimot plusser jeg gjerne innlegg fra nye brukere/brukere jeg ikke har lagt merke til/anonyme brukere, så lenge innlegget er godt :)



Anonymous poster hash: 53cbd...473
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som regel raus med plussene, men det er noen som aldri får. Spesielt dronningen av patetiske drittkommentarer.



Anonymous poster hash: d9810...6d7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig. Hvis det er noen brukere som jeg vet har totalt forskjellig syn på noe (eller de fleste ting), og jeg ser de faktisk for en gangs skyld skriver et fornuftig innlegg, så lar jeg være å plusse de...

Teit kanskje. Men om deres mening på noe er så totalt tilbakestående i mine øyne (f.eks de som mener at homofili er synd, eller lignende) så kan det fort gjøre at jeg misliker personen.



Anonymous poster hash: 61c93...e5a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at de innleggene jeg skriver som anonym mottar langt mer plusser enn de jeg signerer med nick.



Anonymous poster hash: 6d82e...73a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Har ingen formening om hvem jeg liker eller ikke, men jeg plusser på grunn av innholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen AB-er har noensinne fått, eller kommer noensinne til å få, plusser eller positive tilbakemeldinger fra meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...