Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Magdalene
Skrevet

Plusser kun utifra innlegg, ikke bruker.

Videoannonse
Annonse
Gjest crazycatlady
Skrevet

Plasser innlegg jeg liker uavhengig av bruker.

Skrevet

Jeg gir pluss utifra innlegget og ikke brukeren.

AnonymBruker
Skrevet

Plusser innlegg med godt innhold og er svak for god humor.

Noen brukere får ofte pluss og noen brukere får aldri pluss.

Går nok mye på hvem jeg liker og har like meninger som.

Anonymous poster hash: 63401...c34
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

INGEN som bare plusser brukere de liker! Fine KG :)

Anonymous poster hash: b64f2...e2a

Skrevet

Plusser de inleggene jeg er liker, og er en ivrig plusser. Om det er AB eller nick spiller ingen rolle, er det bra skrevet så plusser jeg.

Det er et menneske jeg kjenner at det sitter litt inne å plusse, men det har da skjedd. :fnise:

Skrevet

INGEN som bare plusser brukere de liker! Fine KG :)

Anonymous poster hash: b64f2...e2a

Det er umulig å bare plusse brukere man liker. Hadde vært kjipt å bare kunne plusse et par stykker.

Skrevet

Selvsagt plusser jeg innlegg jeg er enig med uavhengig av bruker.

Det finnes de som jeg mener bare skriver vræl og kun skriver her inne etter at de har ruset seg så kraftig på bestemorens sine truser at de er blitt så høye at de kan nå månen uten å strekke hånden i været i 98% av svarene sine men når de først trår til og skriver noe som kan minne meget om en mening jeg er enig med de i så boikotter jeg ikke denne brukeren.

Selv om noen skrev i en tråd for 4 år siden at de likte nugatti på frokost skiven og jeg ikke gjør det så gidder ikke jeg holde det mot de i en tråd jeg er enig med de i.

Føler at det å boikotter folk enten det er ab eller folk med nick ved å si "nei det du sa nå var så teit atte, men det er kun teit fordi det var du som sa det fordi du sa noe teit i en annen tråd som jeg så for 4 uker siden så det så :jolie: blir noe luguber for min del.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å bare plusse brukere man liker. Hadde vært kjipt å bare kunne plusse et par stykker.

Betyr det at du bare liker et par stykker, Silfen?

Anonymous poster hash: 63401...c34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen AB-er har noensinne fått, eller kommer noensinne til å få, plusser eller positive tilbakemeldinger fra meg.

Haha, herregud. Noen tar KG litt for seriøst. :ler:

Anonymous poster hash: 01dd9...a9f

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt plusser jeg innlegg jeg er enig med uavhengig av bruker.

Det finnes de som jeg mener bare skriver vræl og kun skriver her inne etter at de har ruset seg så kraftig på bestemorens sine truser at de er blitt så høye at de kan nå månen uten å strekke hånden i været i 98% av svarene sine men når de først trår til og skriver noe som kan minne meget om en mening jeg er enig med de i så boikotter jeg ikke denne brukeren.

Selv om noen skrev i en tråd for 4 år siden at de likte nugatti på frokost skiven og jeg ikke gjør det så gidder ikke jeg holde det mot de i en tråd jeg er enig med de i.

Føler at det å boikotter folk enten det er ab eller folk med nick ved å si "nei det du sa nå var så teit atte, men det er kun teit fordi det var du som sa det fordi du sa noe teit i en annen tråd som jeg så for 4 uker siden så det så :jolie: blir noe luguber for min del.

Klarer ikke du å skrive noe uten å overdrive så infernalsk?

Anonymous poster hash: d395e...9d6

• Liker 1
Skrevet

Noen innlegg er så bra at jeg plusser det før jeg i det hele tatt ser på brukernavnet, men er jeg i tvil gir jeg oftere plusser til en brukere jeg liker framfor anonyme.

Skrevet

Klarer ikke du å skrive noe uten å overdrive så infernalsk? Anonymous poster hash:

d395e...9d6

Que?

Hva slags overdrivelser snakker du om her i innlegget mitt?

Noe du ønsker å spesifisere..

Skrevet

Plusser en post jeg er enig med, uavhengig om det er en jeg pleier å være uenig med, om det er en jeg aldri har hørt om eller om det er en anonym. Skriver du noe jeg er enig med eller noe som er bra får du en pluss fra meg uansett hvem du er.

Skrevet

Plusser hvis jeg liker det noen skriver og er enig med de :) Uavhengig om jeg liker de eller ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...