AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #41 Skrevet 4. mars 2014 Jeg er nok bare rett på sak, ærlig og direkte, og sitter på en fysisk kapital som gjør utvalget mitt ganske ubegrenset. Som 23 år med "noe erfaring" på lengre forhold, har du neppe hatt anledning til å være utro, og hvertfall ikke grunnlag for å uttale deg om trofasthet over lengre tid. Desto mer erfaring du kommer til å få, desto mer vil du skjønne hva jeg snakker om. Hver enkelt kvinne blir mindre interessant desto flere av dem du har hold på med, og den røde tråden er hyppigere avtagende seksuell interesse for jentene dine. Det finnes ingen kvinne der som du faktisk ikke må innstille deg og tvinge deg selv til å ha seksuelle følelser for, gjennom å nekte deg selv seksuelt begjær mot andre, så hvorfor kaste bort den korte tiden vi har på å holde oss tro mot jenter som vil forakte oss for hvordan vi naturlig fungerer? Da har du bare truffet feil damer... Tvert om setter jeg veldig pris på- hvordan menn fungerer: ) Vil aldri forakte en partner for det.Håper han ikke forakter meg som kvinne-for slik jeg fungerer: ) Det er heller mer vanlig...tror jeg. Ja-har kastet meg over en mann i kåtskap.Men jeg er ingen billig BIMBO av den grunn. Hadde ganske enkelt og greit vært alene for lenge og gått igjennom tungt samlivsbrudd.+ at jeg virkelig tente max på akkurat han. Ikke forakt meg-for hvordan jeg fungerer som kvinne....jeg liker ikke bimbostempel,billig og ludderstempel Det er jo MENN som viser FORAKT. Hvorfor skal kvinner være trofast mot dere ???Når dere ikke innser at kvinner har samme behov som dere selv har.....o det er fy fy liksom i tillegg. Anonymous poster hash: 2f80e...815
Tba Skrevet 4. mars 2014 #42 Skrevet 4. mars 2014 (endret) Det er jeg nok for stolt til. Det gir meg ingenting å avvise kvinner, det gjør jeg rett som det er, når jeg faktisk ikke er interessert. Men jeg ble ikke skapt for å føye meg etter en enkeltkvinnes monogamibehov. Jeg er avlet frem med lyst og et sterkt instinkt til å ha sex med flere kvinner og stille opp når de byr seg frem. Noe annet ville vært å snyte seg selv for sitt fulle potensiale. For at vi skal holde oss trofast mot dama vår, krever det av vi underkuer vår egen seksualdrift i mye høyere grad enn det kvinner trenger å gjøre, og jeg vil ikke føye meg i rekken av menn som får testikkel og prostatakreft fordi de lever et utilfreds seksualliv som resulterer i lite lyst og impotens. Vi var skapt til å betjene aktuelle og villige kvinner seksuelt. Det er det hundretusenvis av år med seksuell seleksjon bak, og når hvilken som helst annen mann med selvverd (ja du hørte riktig) ville ikke latt en sånn mulighet gå fra seg når den dukker opp. Det er kvinnedefinerte mannsroller og standarder som lokker oss inn i seksuelt monogami, til tross for hvor unaturlig og vanskelig det er. Dette blir mitt siste innlegg i denne debatten, men jeg vil gjenta en gang til for ts at det er lite vits å stritte imot dette. Har han først vært utro går det ikke an å endre møsnteret, og flertallet av menn med samme anledning, ville benyttet den. Det er et resultat av evolusjonen. Jeg ville dog gjort meg fortjent til det ved å ellers ta godt vare på dama mi, men å være selvutslettende gavner ingen av dere. Lykke til. Mange ord og bare svada. Teoriene om seleksjon er bare tull for mennesker. De teoriene gjelder for mer primitive arter. Din bekymring for kreft er også bare tull, har man sex 3-4 ganger i uken med ektefellen sin er det nok like bra som ha sex med tilfeldige damer. Pluss at sjansen for andre sykdommer er lik null. Men det kanskje ikke mulig for deg, siden du ikke har nok potens til å klare å ha sex med samme damelengre enn noen måneder. Leste at du begynner å slitte med å ha sex damer etter å sett at de klippet negler ol. Det kan tyde på at du ikke har så mye å fare med på det seksuelleplan, men over kompenserer med å skrive at du har en sånn fantastisk fysisk kapital, og du legger med nye damer hele tiden. Antagelig blir det nok ikke så mye på deg. Men det jeg syns er dumt er at en sånn skakkjørt type som deg skal prøve definere hvordan vi men er i forhold utifra dine opplagte mangler på mange plan. Endret 4. mars 2014 av Tba
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #43 Skrevet 4. mars 2014 Står det ikke i Bibelen at man ikke skal være utro?! Anonymous poster hash: 665a0...bcc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå