AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #21 Skrevet 19. april 2014 Høres ut som du har gått i den klassiske "jeg skal klare å forandre badboyen fella" Jeg reagerer også på at han ikke kutter kontakten helt med penge innkreving og miljøet, men heller har de litt i bakgrunnen. Da han også sier at du er grunnen til at han vil forandre seg, så betyr jo det at han antageligvis ikke føler det samme når forelskelsen går over. Jeg tror aldri jeg hadde orket å være sammen med en som kynisk banket opp folk for å få penger. Det sier jo mye om personligheten hans. DU vet nå at han ikke er redd for å banke opp andre, og ikke trenger mye grunn for å gjøre det. Anonymous poster hash: 3b394...983 2
Gjest Elisabeta Skrevet 19. april 2014 #22 Skrevet 19. april 2014 Skal ikke si for mye, men en sånn person som det der har som regel en del mangel på empati. Og klart alt er rosenrødt nå, men hva når problemer i forholdet begynner å dukke opp? Hva da. Da vil du nok se endel av de samme trekkene som når han "dealer eller henter inn penger". Hadde det vært i slutten av tenårene han hadde holdt på, så hadde jeg sjangset, men ett år siden? Vær forsiktig Kan jeg få spørre hvor gammel du/dere er?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #23 Skrevet 19. april 2014 Har vært i lignende situasjon TS; og har valgt å gi ham en sjanse, nå har vi vært sammen i 10 år, og han en min store kjærlighet, og har alltid oppført seg pent mot meg og andre. Det er noen tilfeller hvor en får tilbake sine mørke sider, men ikke alltid. Han har vært ærlig, åpen, prøv å gi ham en sjanse og se hvordan det går. Hvis du føler deg altofr ubehagelig pga det du vet, betyr det kanskje at du da bør gå videre. Anonymous poster hash: 42899...3b9 1
Ellevill Skrevet 19. april 2014 #24 Skrevet 19. april 2014 Jeg hadde vært mer komfortabel med at han hadde vært tidligere narkoman (siden du presiserer at han aldri har brukt dop) enn at typen min har banket og plaget andre for penger. Et normalt menneske gjør ikke sånt. 5
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2014 #25 Skrevet 19. april 2014 Han er en snill gutt, det ser jeg. Selv om han ikke alltid har vært snill med andre så er jeg bombesikker på at han aldri vil gjøre meg vondt, uansett hva som skjer. Han ønsker at jeg skal ha det bra, uansett om det er med han eller uten. Sier ikke at jeg gjør han snill. Men kanskje jeg får han til å innse at noen ting er viktigere enn å være slem? Anonymous poster hash: 7665d...065 Mange kvinner har sagt det før deg. 3
Ellevill Skrevet 19. april 2014 #26 Skrevet 19. april 2014 Mange kvinner har sagt det før deg. Ja. Famous last words. 2
Tarantula Skrevet 19. april 2014 #27 Skrevet 19. april 2014 Jeg synes det er skremmende å lese at han lar være å "kreve inn penger" når han får en telefon på grunn av deg. Da har han det fortsatt i seg, og hadde gjort det om ikke du hadde satt foten ned. Hva skjer når forelskelsen er over? Han vanker fortsatt i miljøet, og vil du egentlig ha en mann som omgås kriminelle, hvor du er den eneste grunnen til at han holder seg på matta? Jeg hadde hatt mye mer respekt for fyren om han lot være å gjøre disse tingene fordi han selv ikke ville, fordi han selv innså at slikt bør man ikke drive med. Han tar jo ikke avstand fra det, og har fortsatt de samme kontaktene siden de fortsatt ringer han og ber han ordne opp... 2
Frøken Freidig Skrevet 19. april 2014 #28 Skrevet 19. april 2014 Jeg ville ikke vært i et forhold med en halvkriminell luguber type ihvertfall. At han er snill med deg, er det godt nok liksom. Hva med å være en bra fyr uansett hvem han er sammen med. Det kan jo godt være at han legger hele dette doplivet bak seg. Men jeg tenker at det tar tid å forandre seg og komme ut av miljøet og alt det der. Han må klare å holde seg helt på matta en god stund, og om noen år så er han bedre egnet som kjæreste for ei jente som ikke deler hans kriminelle tilbøyeligheter.. Jeg hadde ikke villet ta sjansen med denne fyren, men det er meg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #29 Skrevet 19. april 2014 Ser man det du. Det er rett før man hører plaskelyden i de kollektive KG-trusene rundt om. Er lysten på en tøffing så stor at man mister kritiske evner? Vanligvis så mener dere jo at kvinner bør dumpe en mann som er så uheldig å svare ærlig på et spørsmål kjæresten kan finne på å stille han. Her skal imidlertid kvinnen gå all-in med en "tidligere" kriminell voldsmann. HAN HAR JO ET GODT HJERTE MÅ VITE! (dump han!) Anonymous poster hash: 000c3...ed7
AnonymBruker Skrevet 19. april 2014 #30 Skrevet 19. april 2014 For å fortsette forholdet må du jo være villig til å leve med en mann som har påført mennesker fysiske og psykiske skader for profitt, og som ikke gjør det i dag kun for å gjøre deg glad. En dag er han ikke like forelsket, kanskje litt lei av deg, begynner å tenke mer på seg selv, kanskje han er sint på deg en dag. Hva er det da som stopper han fra å selge narkotika og banke opp folk? Anonymous poster hash: 9c3d9...429 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #31 Skrevet 21. april 2014 Jeg tar nå sjangsen så skal jeg si i fra her hvis ting går til helvette. Har troa jeg. Anonymous poster hash: 7665d...065 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #32 Skrevet 21. april 2014 Du får komme tilbake om noen år...men jeg kan si det til deg på forskudd jeg. LØP! "Kontakt krisesenteret!"Anonymous poster hash: 46379...c2f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #33 Skrevet 21. april 2014 Du er heller ikke "off limits". Jeg skal love deg at jeg ikke hadde vært redd for å prøve meg på deg på grunn av en sånn fyr. Må nesten le...hva har disse å stille opp med. 97% stor kjeft, tomme trusler og i aller aller verste fall juling...og jeg får ikke juling. Så enkelt er det. Prøvernoen på det kutter jeg dem opp.Anonymous poster hash: 46379...c2f
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #34 Skrevet 25. april 2014 Du er heller ikke "off limits". Jeg skal love deg at jeg ikke hadde vært redd for å prøve meg på deg på grunn av en sånn fyr. Må nesten le...hva har disse å stille opp med. 97% stor kjeft, tomme trusler og i aller aller verste fall juling...og jeg får ikke juling. Så enkelt er det. Prøvernoen på det kutter jeg dem opp.Anonymous poster hash: 46379...c2f Såklart, noen vil alltids prøve seg. poenget var vel at de færreste som veit hva han er i stand til ville prøvd seg. Men hvorfor er det slik at fordi han har vært voldelig, så vil han automatisk være voldelig med meg? Han har aldri rørt ei dame før. Anonymous poster hash: 7665d...065
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #35 Skrevet 25. april 2014 Hva sier han om fortiden sin, angrer han på det han har gjort? Eller virker han litt kry. Uansett dette virker ikke som et bra forhold. En eller annen gang vil hans behov for spenning eller for penger ta overhånd og da er ikke veien tilbake lang tror jeg. Kanskje driver han med det nå for alt du vet. Sorry men mener du bør skygge banen. Anonymous poster hash: 4ab6d...52c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #36 Skrevet 25. april 2014 Jeg har sett noen ulver bli til lam pga. kjæreste som åpner øynene deres på en ny måte. Men jeg hadde nok fra starten holdt meg unna en sånn fyr. Anonymous poster hash: 4a04b...b77
Ellevill Skrevet 25. april 2014 #37 Skrevet 25. april 2014 Såklart, noen vil alltids prøve seg. poenget var vel at de færreste som veit hva han er i stand til ville prøvd seg. Men hvorfor er det slik at fordi han har vært voldelig, så vil han automatisk være voldelig med meg? Han har aldri rørt ei dame før. Anonymous poster hash: 7665d...065 Poenget er vel at dette er en fyr som har et forhold til voldsbruk som ikke er særlig sympatisk. Selv om han ikke slår deg, har han jo banket andre som om det skulle være en normal ting å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #38 Skrevet 25. april 2014 Skjerp deg jente! Hør på deg selv og se hva du skriver. Du sitter og er så "høy" fordi en eller annen wannabe-alfa har sett seg ut deg. Synes du virkelig at en mann som har solgt dop og banket folk for penger er hot?! Jeg er i situasjonen at jeg er forelsket i ei som ER i et forhold med en slik fyr. Hun har aldri sagt noe mer til meg enn "Jeg har kjæreste ja". Men måten hun var på, måten hun snakket til meg om livet sitt og måten hun sa den setnngen på var nok til at jeg gjettet at hun var i et drittforhold med en sånn fyr. Det lyste av henne...underkuetheten, redselen, det dårlige selvbildet... Sånn ender kvinneropp når de blir sammen med slike fyrer...ødelagt.Anonymous poster hash: 46379...c2f 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #39 Skrevet 25. april 2014 Bestekompisen min drev også med pengeinnkreving for noen år siden, han solgte aldri, men var selv avhengig og havnet i et veldig dårlig miljø i Oslo. Stor kar, snill som et lam bare han var nykter og ikke tenkte lett- tjente penger. Jeg skjønte aldri hva som skjedde, før han fortalte meg alt, og ville ut av det. Ikke lenge etter havnet han i fengsel for 2 år, flyttet fra det dårlige miljøet og hjem. Fra hjemplassen vår er det kun meg som kjenner fortiden hans, han tar ikke dop lenger, fått seg utdannelse og jobb, og er blant de snilleste personene jeg kjenner. Jeg var aldri redd han når vi hang sammen før, men tenkte ofte på om noen kunne komme etter meg pga. det. Er det noe du har tenkt på? Plutselig er det noen der som er ute etter hevn, får de ikke etter han, så går de etter hans nærmeste. Vi er forsatt gode venner, men jeg ville nok ikke satset på en med sånn fortid, dersom han fortsatt har jevnlig kontakt med det gamle miljøet. Anonymous poster hash: 0d1f3...9b7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #40 Skrevet 25. april 2014 Har denne mannen barn?Anonymous poster hash: 41259...ae0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå