ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 #1 Skrevet 3. mars 2014 Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en liten gave til jenta mi som blir 5 år 22 mars Har sett etter sånne små mini rettetenger å fant to jeg likte gott, hun er som andre jenter i hennes alder veldig glad i rosa . Men lurte litt på om dette er farlig for en jente på 5 år eller om det går greit? Blir de veldig varm eller bare litt? http://www.rettetang.no/categories/mini-rettetang http://shopping.kelkoo.no/ss-mini-rettetang.html?sortby=totalprice_ascending
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #2 Skrevet 3. mars 2014 De blir veldig varme, og er ikke noe hun burde holde på med alene. Hvis det derumot er du som fikser håret hennes med dette går det nok greit. Anonymous poster hash: 4286b...318 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #3 Skrevet 3. mars 2014 En rettetang blir alt for varm til at jeg hadde gitt det til min 5åring. Ikke er det noe en 5åring trenger heller. Det holder i massevis med noen kjekke hårstrikk og klemmer.Anonymous poster hash: ea9b3...367 15
Miss Lucky Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Det er ikke greit med mindre den kun skal brukes sammen med en voksen. Er veldig lett å brenne seg 2
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2014 De blir veldig varme, og er ikke noe hun burde holde på med alene. Hvis det derumot er du som fikser håret hennes med dette går det nok greit. Anonymous poster hash: 4286b...318 Tenkte hun skulle få holde på alene, hadde gjort det med en venine å det gikk bra!
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2014 Det er ikke greit med mindre den kun skal brukes sammen med en voksen. Er veldig lett å brenne seg Hvor varme blir de da?
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2014 Det er ikke greit med mindre den kun skal brukes sammen med en voksen. Er veldig lett å brenne seg Hun fikk prøve det med en venn å likte deg så godt, har så lyst hun skal bli gla til bursdag..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 Hvor varme blir de da? Min rettetang begynner iallefall på 160 grader tror jeg, og kan bli så varm som 200 grader. Så det er VELDIG lett å brenne seg. Jeg hadde ikke latt en 5-åring holde på med en rettetang alene. Ikke engang mine søstre på 9 får lov til å bruke den selv. Anonymous poster hash: 5e47e...9e6 8
Missy1 Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Å gi en 5åring rettetang er helt borti natta. For det første kan hun brenne seg skikkelig om hun får bruke den alene, for det andre: hva f*** skal en 5åring med rettetang og hva slags signaler ønsker du å sende din lille datter? Endret 4. mars 2014 av Niennas 42
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. mars 2014 Min rettetang begynner iallefall på 160 grader tror jeg, og kan bli så varm som 200 grader. Så det er VELDIG lett å brenne seg. Jeg hadde ikke latt en 5-åring holde på med en rettetang alene. Ikke engang mine søstre på 9 får lov til å bruke den selv. Anonymous poster hash: 5e47e...9e6 Blir de små mindre varme siden den ikke er så store?
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #11 Skrevet 3. mars 2014 Hun fikk prøve det med en venn å likte deg så godt, har så lyst hun skal bli gla til bursdag.. foresten, hvordan kan du være en mor når du er en mann? Anonymous poster hash: 5e47e...9e6 2
Gjest Hyssingen Skrevet 3. mars 2014 #12 Skrevet 3. mars 2014 foresten, hvordan kan du være en mor når du er en mann? Anonymous poster hash: 5e47e...9e6 Han er en farmor 5
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 3. mars 2014 Han er en farmor foresten, hvordan kan du være en mor når du er en mann? Anonymous poster hash: 5e47e...9e6 Jeg er ingen mann, men hvorfor har ikke du et kjønn?
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Å gi en 5åring rettetang er helt borti natta. For det første kan hun brenne seg skikkelig om hun får bruke den alene, for det andre: hva f*** skal en 5åring med rettetang og hva slags signaler ønsker du å sende din lille datter? Hun vil bli finere på hæret, men kansje det ikke er så smart? Endret 4. mars 2014 av Niennas
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #15 Skrevet 3. mars 2014 Er det ingen som vet nøyaktig hvor varm en litten rettetang kan bli når en stor en kan begynne på 160??
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #16 Skrevet 3. mars 2014 De blir sikkert like varm som de andre, de skal jo rette ut håret. Dropp den ideen, eller så kan du risikere brannskader på barnet. Anonymous poster hash: abab1...aa8 7
Missy1 Skrevet 3. mars 2014 #17 Skrevet 3. mars 2014 (endret) Hun vil bli finere på hæret, men kansje det ikke er så smart? En liten rettetang blir nok like varm som en stor rettetang, den er ikke lagd for barn, den er laget for å rette ut kortete hår som f.eks pannelugg og til å ha med på reise. Selger de rettetang i lekebutikken kanskje? Nei!! De er ikke laget for barn!! Endret 4. mars 2014 av Niennas 17
*Mocca* Skrevet 3. mars 2014 #19 Skrevet 3. mars 2014 De små blir ikke mindre varme, de er mindre for at det skal være mer praktisk å ha med seg når man er ute på reise. En 5-åring har ikke noe med rettetang å gjøre.... Tidligst i tenårene, da kommer kanskje ønsket etterhvert og det vil være mer naturlig. Sikker på at 5-åringen vil bli glad for så mye annet enn en rettetang også.... 4
ungmor22 Skrevet 3. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 3. mars 2014 De blir sikkert like varm som de andre, de skal jo rette ut håret. Dropp den ideen, eller så kan du risikere brannskader på barnet. Anonymous poster hash: abab1...aa8 Kan ikke glemme den ideen når hun har veldig lyst på det.. hun kommer til å bli kjempe lei seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå