Gå til innhold

Hvem av disse Paradise-gutta ville dere pult?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem av Paradise-gutta tror dere har størst pikk?



Anonymous poster hash: a0e67...ce8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

paradise_hotel_labi_casper_christer_ole_

Dette er Paradise Hotel årgang 2014. Hvem av disse ville dere pult jenter?

Anonymous poster hash: 9afb6...794

Uugh. Gruff.

Håret reiser seg på armene. :haar:

Ingen av dem, vær så snill.

Anonymous poster hash: 25b4d...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lengst til venstre. Han er den eneste som ikke ser ut som han er 12.

Anonymous poster hash: 8a315...60c

Han er den som oppfører seg som han er tolv (eller enda yngre - forventer bedre oppførsel av barn som faktisk er tolv år). Skikkelig "dramaking" og intrigemaker.

Anonymous poster hash: 343f2...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han til venstre var så glad i sitt eget speilbilde og pers i benk at han sannsynligvis runker til sitt eget speilbilde.



Anonymous poster hash: 9afb6...794
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som han i midten lider av kakeksi.. Ikke veldig tennende akkuratt.

Hvis jeg må svare ville jeg sagt han lengst til høyre, selvom de buksene ser litt for små ut..



Anonymous poster hash: 86709...947
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at i fylla ville nok mange av dere skrævet godt og stønnet høyt for samtlige av disse tufsene inne på et nedpisset toalett på utestedet. Askepott er ikke like fintfølende og prinsippfast etter billig sprit... Da mister hun mer enn bare den ene skoen...

Anonymous poster hash: ccb72...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som han i midten lider av kakeksi.. Ikke veldig tennende akkuratt.

Hvis jeg må svare ville jeg sagt han lengst til høyre, selvom de buksene ser litt for små ut..

Anonymous poster hash: 86709...947

Så slem du er. Han driver med idrett og har nok veldig høy forbrenning fra før av, dårlig å si at det ser ut som han har kreft..

Kroppsmessig ligner han på kjæresten min, men litt tynnere og lavere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slem du er. Han driver med idrett og har nok veldig høy forbrenning fra før av, dårlig å si at det ser ut som han har kreft..

Kroppsmessig ligner han på kjæresten min, men litt tynnere og lavere.

Han er jo undervektig, altså skikkelig mager. På samme måte som du mener at noen er lubben, mener andre at dette er tynt, og det er det. Det er visst greit å uttale at andre er lubne eller småfeite, er utrente og lever usunt, men å si at det ser ut som at han lider kakeksi er å gå over streken. Bottow line, fyren er tynn på en usunn måte.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du så naiv at du tror en attraktivt utseende mann er synonymt med å være en god elsker?

hvem har egentlig sagt det? ettersom man ikke vet hvem som er gode elskere og ikke så blir de dømt ut ifra utseende i denne tråden. er det noe å kverulere på egentlig?

Anonymous poster hash: 62aab...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er at i fylla ville nok mange av dere skrævet godt og stønnet høyt for samtlige av disse tufsene inne på et nedpisset toalett på utestedet. Askepott er ikke like fintfølende og prinsippfast etter billig sprit... Da mister hun mer enn bare den ene skoen...

Anonymous poster hash: ccb72...d24

Nå antar du at alle jenter har ONS og at alle jenter har samme smak som "paradise-jentene." Jeg har aldri hatt ONS og kommer aldri til å ha det, og takler ikke gutter som oppfører seg som små guttunger og ikke har dypere samtaleemner enn om brystmuskler.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo undervektig, altså skikkelig mager. På samme måte som du mener at noen er lubben, mener andre at dette er tynt, og det er det. Det er visst greit å uttale at andre er lubne eller småfeite, er utrente og lever usunt, men å si at det ser ut som at han lider kakeksi er å gå over streken. Bottow line, fyren er tynn på en usunn måte.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

Ja, han er mager og han er undervektig. Kjæresten min spiser 5000 kcal om dagen uten å legge på seg, så er fullt mulig å se sånn ut og likevel være sunn.

Og jeg har aldri sagt at lubbne folk ser ut som en hval eller en eller annen stygg sammenligning. Å si at han er undervektig og mager er ok, å si at det ser ut som han har kreft er ikke ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er mager og han er undervektig. Kjæresten min spiser 5000 kcal om dagen uten å legge på seg, så er fullt mulig å se sånn ut og likevel være sunn.

Og jeg har aldri sagt at lubbne folk ser ut som en hval eller en eller annen stygg sammenligning. Å si at han er undervektig og mager er ok, å si at det ser ut som han har kreft er ikke ok.

Det hører til sjeldenhetene - å spise så mye og være så tynn er ikke kurant. Du er kanskje også klar over at det er mulig å være lubben OG sunn? Å være lubben betyr ikke automatisk at enn lever usunt og spiser 4000 kcal om dagen, slik flere antydet i en annen tråd.

Det ser ut som han lider av kakeksi, sånn er det bare. På samme måte som en person som er veldig overvekt, ser ut som lider av overspising.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører til sjeldenhetene - å spise så mye og være så tynn er ikke kurant. Du er kanskje også klar over at det er mulig å være lubben OG sunn? Å være lubben betyr ikke automatisk at enn lever usunt og spiser 4000 kcal om dagen, slik flere antydet i en annen tråd.

Det ser ut som han lider av kakeksi, sånn er det bare. På samme måte som en person som er veldig overvekt, ser ut som lider av overspising.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

Har jeg sagt at noen som er lubben ikke er sunn? Nei.

Nei, du kan ikke sammenligne kreft og overspising. Du kan sammenligne overspising og underspising (anoreksi?). Selv om det egentlig også er en forferdelig slem ting å si.

Skjønner ikke hvorfor du må si at en person som er tynn/tykk ser ut som ditt eller datt. Hvorfor bare ikke si at han er mager? Hun i den andre tråden er lubben. Ferdig snakka. Må ikke komme med stygge sammenligninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg sagt at noen som er lubben ikke er sunn? Nei.

Nei, du kan ikke sammenligne kreft og overspising. Du kan sammenligne overspising og underspising (anoreksi?). Selv om det egentlig også er en forferdelig slem ting å si.

Skjønner ikke hvorfor du må si at en person som er tynn/tykk ser ut som ditt eller datt. Hvorfor bare ikke si at han er mager? Hun i den andre tråden er lubben. Ferdig snakka. Må ikke komme med stygge sammenligninger.

Jeg har ikke sagt at du har sagt det, men du reagerer tydeligvis når noen uttaler at det ser ut som at han lider av kakeksi, men sier ingenting når noen disser lubne mennesker og skriver at de er utrente, dvaske og at det ser ut som at de har en usunn livsstil.
Jeg syns det ser ut som at denne mannen har en usunn livsstil. Å være så tynn er ikke bra på flere måter, på samme måte som overvekt har dårlige helseeffekter.
Hvem har nevnt noe om kreft - folk som har kreft kan lide av kakeksi, men det betyr ikke at en må ha kreft for å lide av dette.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld: kakeksi = avmagring, og avmagring kan skyldes flere ting, ikke bare kreft.



Anonymous poster hash: e5ebf...cd6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

hvem har egentlig sagt det? ettersom man ikke vet hvem som er gode elskere og ikke så blir de dømt ut ifra utseende i denne tråden. er det noe å kverulere på egentlig?

Anonymous poster hash: 62aab...8d5

Kaller du dette ene innlegget mitt for å kverulere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Jeg syns det er rimelig teit å si at "han er SÅ blond", du kan mye heller si at han er "lite intelligent", "ikke den skarpeste kniven i skuffa", "dåre" og gjerne at han er "så brunette" ettersom han faktisk har brunt hår. Uansett, det er noe dumt med mennesker som bruker dette begrepet om mennesker de anser som primitive, men bruk av dette begrepet gjør at de selv ikke fremstår som så veldig skarpe. Uansett er det vel ikke voksne folk som snakker på den måte - "han er liksom SÅ blond" :rolleyes:

Anonymous poster hash: 343f2...42e

Vil ikke si at han er dum eller lite intelligent, for det er han ikke. Han har derimot sine "dumme" eller blonde øyeblikk, noe som gjør han mindre attraktiv for min del. Nå er det du som skrev "han er liksom SÅ blond", og ikke jeg. Vil si at måten jeg skrev det på ikke var så ille :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt at du har sagt det, men du reagerer tydeligvis når noen uttaler at det ser ut som at han lider av kakeksi, men sier ingenting når noen disser lubne mennesker og skriver at de er utrente, dvaske og at det ser ut som at de har en usunn livsstil.

Jeg syns det ser ut som at denne mannen har en usunn livsstil. Å være så tynn er ikke bra på flere måter, på samme måte som overvekt har dårlige helseeffekter.

Hvem har nevnt noe om kreft - folk som har kreft kan lide av kakeksi, men det betyr ikke at en må ha kreft for å lide av dette.

Anonymous poster hash: e5ebf...cd6

Si at han er mager da. Jeg synes det er feil å diagnosere folk uansett om de er tjukke eller tynne. Hadde også reagert dersom noen skulle si at hun som er lubben er det fordi hun har en diagnose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...