Gå til innhold

Positiv kryss test? Negativ Digital...


Ellen;)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er i dag på påbegynt rugedag 13 (ivf). Klarte selvfølgelig ikke å holde oss, og tok en graviditetstest kl.1500, og hadde i baktankene at det mest sannsynlig kom til å bli negativt da det ikke var morgenurin, men vi prøvde uansett.

Tok først en CB Plus test og den kom opp med ett svakt positivt kryss. Var ikke vanskelig å se på selve testen. Se gjerne bilder, og gi oss gjerne deres vurdering ut i fra hva dere ser på disse noe uklare bildene.

Tok derfor raskt en CB Digital test etterpå, og den jobbet langt om lenge og kom opp med "ikke gravid".

Vi tester selvsagt igjen i morgen tidlig, men har noen andre opplevd dette? Er kryss testene mere sensitiv? Kan en av testene være defekt?

Tar gjerne i mot noen tilbakemeldinger rundt dette, på forhånd takk :)

post-44878-0-07326500-1393858509_thumb.j

post-44878-0-81669600-1393858564_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser en pluss jeg! :D Har opplevd det samme. Du kan prøve igjen på moringen og prøv å ikke drikke veldig mye kvelden før, slik at urinen blir konsentrert. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig CB krever ca Hcg på 25 for å bli positiv, den digitale krever 50. Så du kan fint være gravid.

Prøv igjen om et par dager og denne gangen på morgenurin.



Anonymous poster hash: 9315d...a9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Ny testerunde i morges og vi fikk da to positive, og i våre øyne litt sterkere enn i går, men mulig øynene bedrar...

Dessverre fikk vi også to negative...disse kom på A1 sine tester. Siden vi begynte å teste i går har vi nå fått fire svakt positive tester og tre negative. Alle de positive på CB pluss sine tester.

Vi fikk tatt blodprøver i dag, så nå venter vi spent på morgendagen.

Krysser fingre.

Legger også ved ett bilde av dagens svake positive test.

post-44878-0-86885000-1393933623_thumb.j

Endret av Ellen;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes ikke den er svak.. ser det veldig godt :-) Rart det ikke slår ut på A1, jeg slo ut på de før jeg slo ut på CB. Men gravid er du :hug:



Anonymous poster hash: e747c...ebc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også den er sterkere idag enn i går, og ser krysset godt :)

Når jeg var gravid så tok jeg flere digitale og noen a1 tester, jeg fikk "gravid 1-2" på alle digitale, fikk svakt positiv på den ene a1 testen men den andre a1 testen ble negativ. Så jeg tror du er gravid! Blir spennende med svarene i morgen, du må oppdatere oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering...

Ny CB test tidlig på morgningen viste fortsatt svak positiv. Det i seg selv er jo positivt.

Klinikken ringte utpå dagen og beskjeden derfra er at Hcg nivået var på 20, noe som er veldig lavt. Vi må derfor inn i morgen for en ny blodprøve. På fredag får vi derfor høre om det fortsetter å stige, eller om løpet er helt kjørt.

Så inntil videre er beskjeden at testen var positiv, men må følges opp.

Vi er forsiktig optimistisk. Det er ikke over før det er over :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :D



Anonymous poster hash: e7230...0cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering for den som lurer ;)

Ny blodprøve viste synkende hcg og konklusjonen var kjemisk graviditet. Så det gikk ikke denne gangen, men vi er optimistiske til neste forsøk:)

Nytt forsøk starter om ikke lenge, og vi velger å se fremover.

Lykke til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...