Gå til innhold

Dere som har hatt brystbetennelse


siebaeo

Anbefalte innlegg

.. hvor lenge var lymfeknuten(e) i armhulen ømme etter endt antibiotikakur/betennelse..?

Jeg tok siste pille i går kveld og typisk tett en kanal seg igjen.. Akkurat når jeg trodde det var over. Strammer og er ekkelt, også når det er tømt nesten helt. Jeg tømmer og tømmer men stresser litt siden jeg skal reise på feire i morra tidlig! :( er det vanlig at man har ømme kuler en stund etter? Brystet er litt rødt nå men det kan jo være på grunn av dusjen/strykingen.

Føler meg ikke noe bra, men så har jeg blitt skikkelig forkjølet i tillegg, så det er ikke så lett å vite hva som er hva. Betennelsen var trolig bakteriell siden det kom mye puss, men melkeprøven var fin. Men jeg tror de tok den av feil kanal og nå har de tatt ny, men jeg har ikke fått svar enda.

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen ømme lymfeknuter da jeg hadde brystbetennelse. Første runden med antibiotika hjalp ingenting (3 tabletter pr dag, i 10 dager). Måtte på ny kur, 4 tabletter pr dag i 14 dager. Samt tømme en abcess to ganger, og da forsvant betennelsen. Men var lenge hard i området som var berørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...