Gå til innhold

Truende spontanabort?


Fruen92

Anbefalte innlegg

Er 6+1 i dag, og livmortappen er lav og åpen, den skal vel ikke være sånn?

Har ikke blødd, eller hatt noen smerter annet enn små stikkinger og murringer.. Tror ikke det er noe poeng å dra til legen/legevakt heller, hvis ikke jeg har blødd.

Har heller ikke blitt noe kvalm, bare vonde pupper, treg mage og litt svimmel. Disse er her fortsatt. Noen som har opplevd dette?

Tok en test nå, og den er litt svakere enn kontrollstreken..

Den første er to dager siden, kveldsurin. Og den siste er fra nå..

post-77195-0-46989600-1393848898_thumb.j

post-77195-0-66338000-1393848908_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare si at du skal ikke drive med å sjekke livmortappen din nå! For min del de 2 testene ser likt ut :)

Så lenge du føler deg ok, har ikke blodig utflod,sterke smerter ikke tenk så mye på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bruke tester til sånt, da forskjeller i fargestoff kan gi ulik styrke på streken.

Med mindre du har smerter og/eller blødninger er det ikke grunn til å automatisk anta at det er noe galt. Ønsker du bekreftet svangerskap med levende foster bestill ultralyd om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

Symptomene vil variere og ikke alle blir kvalm. Jeg har ikke vært kvalm en eneste dag og er nå 13 uker på vei. Så lenge du ikke blør, trenger du ikke beskymre deg. Testene er positive, har ikke noe å si om de er svakere enn kontrollstreken. Murringer og stikkinger er helt vanlig. Jeg har det med jevne mellomrom fremdeles, det er fordi livmoren vokser. Slapp av og nyt det, ikke ta sorgene på forskudd! Selv om jeg vet det kan være vanskelig å ikke beskymre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke røre livmortappen!!!



Anonymous poster hash: 2fc2c...d5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av jordmor at det ikke var farlig, så lenge du ikke pirker oppi "gropen" - er ikke noe verre enn en penis, er jo ikke alltid de er like rene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...