Frøken Vims Skrevet 1. august 2014 #141 Del Skrevet 1. august 2014 Lykke til i morgen :strix: Ønsker deg en perfekt dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 1. august 2014 #142 Del Skrevet 1. august 2014 Nå er det ikke lenge igjen! Lykke til i morgen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. august 2014 #143 Del Skrevet 1. august 2014 Håper dere får en fantastisk dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gray Skrevet 3. august 2014 Forfatter #144 Del Skrevet 3. august 2014 For en fantastisk flott, nydelig og fantastisk dag vi hadde i går! Alt gikk som planlagt, talene var fantastiske (vi holdt på å le oss ihjel av min forlover sin tale ) mannen sin tale var tårevåt og å gå opp kirkegulvet var en helt enorm opplevelse. Mannen var rørt til tårer og når jeg så han så trillet det lykketårer hos meg også Jeg holdt på å daue av nervøsitet før vielsen da! Fy søren, å stå å vente på at organisten skulle begynne å spille var egentlig helt pyton. Da peaket jeg på nervøs-skalaen og holdt omtrent på å bli en geleklump Pappa klarte å gå sakte opp kirkegulvet, for jeg hadde mest lyst å rive meg med han opp mot alteret Å ta bilder etterpå gikk som smurt, vi var til og med ferdig før tiden siden vi var så flinke og fine Gavene vi fikk var flotte og av mamma og pappa fikk vi et bilde laget av en av Norges fremste kunstnere! Herregud det må ha kostet en formue! Så om det noen gang skal begynne å brenne hjemme til oss er det dét 2. jeg vil ta med ut av huset etter frøkna Nå sitter vi igjen med helt fantastiske minner, bilder og gaver. Jeg kan ikke tro hvor heldige vi er Jeg er en kone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. august 2014 #145 Del Skrevet 3. august 2014 Så herlig Og gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 3. august 2014 #146 Del Skrevet 3. august 2014 Så bra! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 4. august 2014 #147 Del Skrevet 4. august 2014 Så bra at dagen ble som håpet og mer til Så noen bilder av deg på Insta og du var bare nyyyyydelig! Utrolig fin kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 4. august 2014 #148 Del Skrevet 4. august 2014 Gratulerer så mye!!! :D Høres fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 6. august 2014 #149 Del Skrevet 6. august 2014 Gratulerer så mye!! Så herlig at alt gikk fint og at dere hadde en flott dag!!! Du var helt nydelig i kjolen din, og for et stilig par dere er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå