Gå til innhold

Energi kikk før fødsel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lest noen steder at økt energi er et tegn på at fødselen nærmer seg. Noen som har opplevd dette før fødselen startet?

Anonymous poster hash: 6d6cf...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Siste dagene før min andre fødsel følte jeg meg i veldig fin form. Nå var dette i april og det var et nydelig vårvær ute, så det kan ha hatt sitt å si. Men uansett, jeg følte jeg hadde energi til alt. Jeg reiste og kjøpte nye hagemøbler, ordnet på terrassen, plantet i krukker osv. Kvelden før fødselen bakte jeg brød og neste morgen våknet jeg med rier :)

Merket ikke noe spesielt til dette før min første fødsel. Men så var jeg i generelt bedre form da og fødselen måtte også igangsettes en uke over termin(uten noe som helst tegn til at den ville starte av seg selv.)



Anonymous poster hash: d0a5f...5f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikk?



Anonymous poster hash: c8c24...e88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagen før fødsel tok jeg storrengjøring av alle rom i leiligheten!



Anonymous poster hash: 3b189...c96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke her, dessverre- jeg ventet forgjeves på det energi-kicket alle snakker om, men var like trøtt og daff som under resten av graviditeten :tristbla:

Når fødselen var i gang, derimot, fikk jeg et skikkelig adrenalinrush. Tror det er ganske vanlig, og det har jo sin funksjon det også- selv om det gjør rådet om å "legg deg til å sove for å samle krefter, så ser vi hva som skjer i morgen" ganske ubrukelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det med fødsel av nr 1 tror jeg. Var generelt i ganske god form, men dagen før fødsel var jeg på en ganske stor shoppingrunde i byen, klippet 8 meter med hekk og vasket bilen (med bøtte og svamp).

Blir spennende å se om det samme skjer nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var heller i litt dårligere form dagen fødselen startet. Jeg droppet planer jeg egentlig hadde fordi jeg følte meg litt utilpass.

I perioden før fødselen var formen stigende, men noe energikick kan det neppe kalles. Det var heller at bekkenet ble mer stabilt når hodet festet seg og at kvalmen ble mildere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i det hele tatt..

Anonymous poster hash: dacd6...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...