Gå til innhold

44 år og gravid?


Lisa1969

Anbefalte innlegg

Lurer på om clearblue eggløsningstest kan vise at en er gravid når en har gått ca 6 dager over tiden? Har to voksne barn på over 20 år og nå lurer jeg på om jeg er gravid da eggløsningstesten slo ut med smilefjes :) skal ta en graviditetstest i morgen. Spennende dette her ja. Ikke ofte en blir gravid når en er over 44 :)))

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så lurt å få barn i så høy alder da?, det er jo veldig stor fare for funksjonsheminger?



Anonymous poster hash: 89436...f84
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det så lurt å få barn i så høy alder da?, det er jo veldig stor fare for funksjonsheminger?

Anonymous poster hash: 89436...f84

unødvendig

Edit: kommentaren altså

Endret av minimio
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så lurt å få barn i så høy alder da?, det er jo veldig stor fare for funksjonsheminger?

Anonymous poster hash: 89436...f84

Det finnes noe som heter Duo-test som man kan ta om man vil. Google it!

Og til TS: Gratulerer! Jeg er over 40 og har ei lite jente på 3 måneder (samt to gutter på 13 og 19). Det er så fint å bli mamma igjen i denne alderen, jeg nyter hvert minutt! De fleste får en helt annen ro over seg når man får barn i så voksen alder, det merker jeg veldig godt. :)

Endret av Novemberellie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg slik at jeg tenker egentlig ikke så mye på om jeg får en hjerneskadet unge. Det kan en også få når en er ung. Tar det som det kommer og tenker at alt går nok bra :-))

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! :)



Anonymous poster hash: ca409...2f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste barn født av voksne kvinner er friske. Det er min egen mor et bevis på.



Anonymous poster hash: 6b168...c15
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis noen lurer på hvilken graviditets symptomer jeg hadde. Tidlig var det første tegnet ømme bryster, bitteliten lys rosa utflod et par morgener med skikkelig vondt i korsryggen. Deretter noen dager for mens, utrolig trøtt og slapp. Et par dager etter kom kvalmen når jeg skulle ha mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om clearblue eggløsningstest kan vise at en er gravid når en har gått ca 6 dager over tiden? Har to voksne barn på over 20 år og nå lurer jeg på om jeg er gravid da eggløsningstesten slo ut med smilefjes :) skal ta en graviditetstest i morgen. Spennende dette her ja. Ikke ofte en blir gravid når en er over 44 :)))

20-åringen synes sikkert det er kult at mamma skal bli mamma igjen, når hu kunne vært mormor ;)

Anonymous poster hash: adebe...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20-åringen synes sikkert det er kult at mamma skal bli mamma igjen, når hu kunne vært mormor ;)

Anonymous poster hash: adebe...ff6

Det er ikke alle som har oppfostret så dumme barn at de blir gravide allerede som 20-åringer, vet du! ;)

Anonymous poster hash: a8acd...548

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg selv gravid som 18 åring og har ikke angret en dag på det. Sønnen min har faktisk to fagbrev og min datter er utdannet revisor. jeg ble faktisk bestemor for 5 mnd siden og nå blir jeg mamma igjen. Og hva er vel bedre og ha en datter som kan være barnepike og omvendt. Endel sjalu folk her he he ;) ta dere en bolle....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...