Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Wow jeg var så frelst før i tiden at det er sykt. Så døde Sam. Så kom Sam tilbake. Så døde Dean. Så kom Dean tilbake. Så døde han en gang til og havnet i Purgatory. Så kom han tilbake. Så døde Bobby. Så kom han tilbake som spøkelse. Så døde han igjen - forreal denne gangen. Etterhvert ble de triste sesongavslutningen bare til latterlige påfunn for å holde på seere og ingenting ble liksom "ekte" trist lenger. Det ble en såpeserie. Over og ut for min del. :) Jeg har dog vurdert å plukke opp der jeg slapp (Dean ble BFF med vampen han bonda med i Purgatory og Sam ble emokid og sjalu) men jeg trenger nok et par kaffekopper gjennom de første episodene og en god dose viljestyrke.

Endret av Sunbeam
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow jeg var så frelst før i tiden at det er sykt. Så døde Sam. Så kom Sam tilbake. Så døde Dean. Så kom Dean tilbake. Så døde han en gang til og havnet i Purgatory. Så kom han tilbake. Så døde Bobby. Så kom han tilbake som spøkelse. Så døde han igjen - forreal denne gangen. Etterhvert ble de triste sesongavslutningen bare til latterlige påfunn for å holde på seere og ingenting ble liksom "ekte" trist lenger. Det ble en såpeserie. Over og ut for min del. :) Jeg har dog vurdert å plukke opp der jeg slapp (Dean ble BFF med vampen han bonda med i Purgatory og Sam ble emokid og sjalu) men jeg trenger nok et par kaffekopper gjennom de første episodene og en god dose viljestyrke.

Anbefaler det virkelig, neste avslutning er litt mer spesiell enn som så :D

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Synes Supernatural er en veldig god serie. Men har dessverre ikke fått sett 3/4 av serien.

NB: Vil ha bilen til Dean, 67 Chevy Impala :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke helt om jeg likte slutten denne gangen, jeg... syns den ødela litt.

Jeg er litt enig med Sunbeam. Serien var helt knall, men da de begynte å dra inn andre elementer og de døde og gjenoppsto og det ene med det andre så ble det litt utvannet.

Tror neste sesong er første sesong jeg ikke venter på i spenning.

Skrevet

Likte faktisk storyen denne sesongen. Regner med at neste sesong blir siste, er det kommet noe informasjon om det?

Til dere som er fans: Hvordan håper dere det hele ender? :danse:

Skrevet

Det som er bekreftet er vel at det blir en ny sesong og at det er den siste. Men, hvis de klarer å lage en troverdig sesong der seertallene øker drastisk, og de har kreativitet til å fortsette, så kommer det sikkert en sesong til (gjetter).

Jeg er ikke blodfan, men sånn lookalike-blodfan...

Jeg skulle ønske de ble ferdig med det gude-tullet som har vært lenge nå. Gå tilbake til spøkelser og andre monstre.

At det skal slutte med at de blir lykkelige med hver sin kone og barn er kanskje for mye å håpe på, og kan hende det hadde blitt litt for "feil", men hadde sikkert vært hyggelig.

Dean kan finne tilbake til hun damen med han sønnen og Sam bli sammen med dama med den hunden. Og så kan de være lykkelig til sine dagers ende... :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Har en mistanke om at egentlig er det Dean som er faren til han gutten ,!

Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg synes starten var bra, men når de begynte og ta av så gad jeg ikke og se lenger. Hvorfor må det alltid dreie seg om verdens undergang og andre episke scenarioer? <sukk>

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes starten var bra, men når de begynte og ta av så gad jeg ikke og se lenger. Hvorfor må det alltid dreie seg om verdens undergang og andre episke scenarioer? <sukk>

alt kan jo ikke handle om å hunte creatures heller, da blir det jo sikkert en lite dramatisk sesongavsluttning

Gjest Malanthor
Skrevet

alt kan jo ikke handle om å hunte creatures heller, da blir det jo sikkert en lite dramatisk sesongavsluttning

Selfølgelig ikke, poenget mitt er bare at om det dreier seg om og hunte ned den fæle demonen som den halvgale magikeren conjura opp eller satan himself så kan man gjøre akkorat det samme med plottet. Det må ikke være satan himself liksom, og istedefor verdens undergang så kan det simpelthen være undergangen til noen vedkommende bryr seg om osv osv. Er bare imot at alt må være så MAJOR event. Blir liksom som om every war is world war og every attack is D-day. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Dean og Sam har et veldig unaturlig forhold

Anonymous poster hash: 8d925...181
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dean og Sam har et veldig unaturlig forhold

Anonymous poster hash: 8d925...181

er det rart da når du tenker på barndommen deres

Anonymous poster hash: 6d1c6...231

AnonymBruker
Skrevet

De 3 første sesongen var veldig bra. Sesong 4 var en skuffelse, og verre ble det.

De endrer til og med tidligere "regler" for å få ting til å passe inn i plottet. Hva var greia med shapeshiftere som nå kan endre form uten noe gris og søl? Syntes huske de skiftet både tenner, ører og hud.

Anonymous poster hash: 05dfa...19a
  • 2 uker senere...
Skrevet

Supernatural er helt klart en av favorittseriene mine! men har ikke sett lenger enn til sesong åtte da..

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var RÅBRA før, men det burde stoppet rundt sesong 6. Synes det ble aaaltfor overnaturlig og rett og slett for mye når de begynte med engler og alt det kristne greiene. Synd enkelte serier ikke vet når de skal avslutte.

Anonymous poster hash: c7700...fda
  • Liker 1
Skrevet

Begynte å se på sesong 1 som 13 åring. Det var da den kom ut. Og tenk at det nå er 9 år siden!! Det er sykt. Jeg var skikkelig hekta fram til sesong 5 tror jeg. Etter det avtok det litt men jeg har sett sesong 6,7 og 8 også. Ikke hele 8 tror jeg men ihvertfall siste episoden. Greia nå er at jeg nesten ikke husker noe av det som har skjedd i de siste sesongene.. så føltes som jeg har gått glipp av flere sesonger! Jeg er også mer glad i Jensen Ackles enn i Dean Winchester, kanskje fordi jeg var fan av Jensen lenge før supernatural fant sted. Jeg var 10 år, ca, da jeg ble helt betatt av Jensen i gode og onde dager. Sendte han brev osv osv. Haha. Gikk også med ringen han har på seg i serien i fire år i strekk. De eneste gangene jeg tok av ringen var når jeg badet.

Men ja. Jeg må absolutt få med meg sesong 9 snart! Er enig med mange her at serien burde ha stoppet på sesong 6 eller noe, med en litt fin avslutning men.. Jaja! Er bare å henge i tenker jeg :P

Dean-team her!

Gjest thesledge
Skrevet (endret)

Så tre episoder av sesong 8 før jeg ikke gadd mer. Synes det har blitt alt for overnaturlig nå! Skal se det ferdig en gang, men ikke med det første. De første sesongene var så utrolig mye bedre!
Husker søsteren min og jeg sendte brev til Jensen og fikk autograf tilbake for mange år siden :fnise:

Endret av thesledge
Skrevet

Jeg elsker serien, men vil at de nu skal starte jakten på Gud.

Skrevet

Elsker det! Spesielt sesong 4 & 5 :laugh:

Skrevet

"You're gonna die dean and this, this is what you're gonna become!" Noen som husker? Sesong 10 blir spennende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...