Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde du brukt de ofisielle promobildene i den første posten din så hadde diskusjonen sikkert gått lettere.

Jeg synes egentlig at skaperne er veldig flinke med å ikke fokusere på guttas utseendet. Ja, de er pene mannfolk, men det er ikke ofte vi får se de i bar overkropp, og knullescenene har det blitt færre av. De kunne lett ha utnyttet utseendet deres til å lokke flere seere, men jeg kan ikke se at de gjør det.

Jeg liker serien pga humoren, og kjemien mellom skuespillerne. Serien har replikkvekslinger, og helt random situasjoner som jeg synes er ubetalelige. Den nye sesongen har fått flere episoder som ikke handler direkte om englene, så det har fått tilbake litt av den gamle stilen der de skal jage ukjente monstre.

Det var ikke dem jeg skulle fram til

.

De forteller hva skaperne av serien ville vise før de fanga opp det jeg forsøkte å poste eksempler på: Nemlig at seerne kun er opptatt av hvordan guttene ser ut og at innholdet i episodene etterhvert ble helt irrelevant, så de satt og så seg gjennom et idiotisk vissvass av to ateister som 1) har slåss med Djevelen og 2) den ene fyren er Satans sønn og 3) de snakker med, møter og får hjelp av engler og 4) de tilbringer tid i Helvete og blir torturert.. Men Gud. Nei, HAN tror de ikke på... :murvegg: At det kan finnes noen overordnet gud blir jevnlig benektet av karakteren Dean...

Det henger ganske enkelt ikke sammen.

Men er de kjekke nok, så betyr det jo ingenting, fikk vi se alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde du brukt de ofisielle promobildene i den første posten din så hadde diskusjonen sikkert gått lettere.

Jeg synes egentlig at skaperne er veldig flinke med å ikke fokusere på guttas utseendet. Ja, de er pene mannfolk, men det er ikke ofte vi får se de i bar overkropp, og knullescenene har det blitt færre av. De kunne lett ha utnyttet utseendet deres til å lokke flere seere, men jeg kan ikke se at de gjør det.

Jeg liker serien pga humoren, og kjemien mellom skuespillerne. Serien har replikkvekslinger, og helt random situasjoner som jeg synes er ubetalelige. Den nye sesongen har fått flere episoder som ikke handler direkte om englene, så det har fått tilbake litt av den gamle stilen der de skal jage ukjente monstre.

Kjemien mellom skuespillerne er hele greia.

Uten den -ingen langtekkelig, pågående bromance.

Det du sier om at knullescenene har utgått: De kan man ikke ha flere av,uten å miste mange fans. For du kan ikke med hånden på hjertet si at du tror på at de ville tilfredstilt den mannlige fanbasen i USA ved å vise hetero-sex?

Hadde det vært mulig å vise homofil sex på TV, ville de puttet det inn.

Random situasjoner som er ubetalelige er lagt inn med vilje forå understreke det bromance-scenariet de benytter seg av til det fulle potensialet.

At du ikke ser det,er muligens fordi det går over hodet på deg? :vetikke:

Endret av Tøytigern
  • 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har sett sesongavslutningen for denne sesongen? Herregud jeg ble sykt sjokkert!

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde i sesong 5? Hukommelsen min er litt ute på tur.. Jeg minns vel at Sam ble tatt, men at Dean fikk han tilbake, og da hadde Sam forvandla seg totalt, så Dean dro. I sesong 6 bor jo Dean med kjæresten sin og ungen hennes, så da ble jeg litt forvirra. Så ikke hele sesong 5 da starten var kjedelig, så hoppa rett til 6. Kjæresten har sett alt, har vel det jeg og, men begge husker like lite :P

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva som skjedde i sesong 5? Hukommelsen min er litt ute på tur.. Jeg minns vel at Sam ble tatt, men at Dean fikk han tilbake, og da hadde Sam forvandla seg totalt, så Dean dro. I sesong 6 bor jo Dean med kjæresten sin og ungen hennes, så da ble jeg litt forvirra. Så ikke hele sesong 5 da starten var kjedelig, så hoppa rett til 6. Kjæresten har sett alt, har vel det jeg og, men begge husker like lite :P

http://www.thediscriminatingfangirl.com/2010/09/18/supernatural-saturdays-season-5-recap/ :)

Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg har prøvd å like det, men jeg klarer bare ikke hovedskuespillerne, og sjangeren er noe som ikke passer min smak i det hele tatt. :) men den er nok bra for de som liker overnaturlige ting og for de som liker skuespillerne.

Skrevet

Noen som har sett sesongavslutningen for denne sesongen? Herregud jeg ble sykt sjokkert!

Ja! Satt å gispa i sofaen, var helt ute av det i flere minutter etterpå :fnise: Hadde virkelig ikke forventa det i det hele tatt, men det er litt moro det også. Lever meg ikke inn i serier jeg altså :plystre:

Skrevet

Ja! Satt å gispa i sofaen, var helt ute av det i flere minutter etterpå :fnise: Hadde virkelig ikke forventa det i det hele tatt, men det er litt moro det også. Lever meg ikke inn i serier jeg altså :plystre:

Haha, jeg gjorde det samme! På slutten trodde jeg at jeg skulle dø på meg, hadde virkelig ikke forventet det i det hele tatt! Kjempespent på neste sesong!

• Liker 1
Skrevet

Haha, jeg gjorde det samme! På slutten trodde jeg at jeg skulle dø på meg, hadde virkelig ikke forventet det i det hele tatt! Kjempespent på neste sesong!

Jeg å! Gubben lurte på hva i alle dager jeg så på, det så nemlig ut som jeg hadde sett et spøkelse eller noe, hahaa.

Gleder meg som en unge til neste sesong, trist at det blir siste :(

Skrevet

Jeg å! Gubben lurte på hva i alle dager jeg så på, det så nemlig ut som jeg hadde sett et spøkelse eller noe, hahaa.

Gleder meg som en unge til neste sesong, trist at det blir siste :(

Åh, er det bekreftet? Så dumt! Krysser fingrene for at det blir en sinnsykt bra sesong da. Nå har de jo hvertfall lagt et godt grunnlag for det! Endelig noe nytt som skjer :)

Skrevet

Supernatural is love, supernatural is life

Skal ikke krangle med deg der.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Supernatural is love, supernatural is life

Det er en bra serie men nå overdriver du veldig.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Hun andre skuespilleren som spilte demonen Meg ( Rachel Miner ) har vistnok Multippel sklerose

Skrevet

Oi, nå begynner jeg å glede meg kjenner jeg. Uten å avsløre for mye, er avslutningen bra?

• Liker 1
Skrevet

Åh, er det bekreftet? Så dumt! Krysser fingrene for at det blir en sinnsykt bra sesong da. Nå har de jo hvertfall lagt et godt grunnlag for det! Endelig noe nytt som skjer :)

Det var det, men leste nå at det kanskje kan bli mer alikevel :D Kommer vel an på hva slags respons de får på neste sesong tenker jeg!

Skrevet

Oi, nå begynner jeg å glede meg kjenner jeg. Uten å avsløre for mye, er avslutningen bra?

Den er veldig overraskende og bra :) For å si det sånn, de har endelig gjort litt nytt ^^,

Skrevet

Veldig! Det beveger seg endelig mot noe vi ikke allerede har sett tusen ganger før :)

Det var det, men leste nå at det kanskje kan bli mer alikevel :D Kommer vel an på hva slags respons de får på neste sesong tenker jeg!

Oooi! Da håper jeg neste sesong er bra og at den får god respons! Vil ikke engang tenke på hvordan de eventuelt skal ende det, så jeg krysser fingrene :D

• Liker 1
Skrevet

Skal ikke krangle med deg der.

Det er en bra serie men nå overdriver du veldig.

Jeg er jo ikke seriøs jfc. Tar dere alt bokstavelig?

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg er jo ikke seriøs jfc. Tar dere alt bokstavelig?

Med tanke på hvor besatte noen mennesker blir av tv serier så er det vanskelig å vite om man mener det alvorlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...