Gjest Corto Maltese Skrevet 14. mars 2014 #21 Skrevet 14. mars 2014 (endret) Mener du sesong 8? De er ikke ferdige med å sende sesong 9 enda. Nei jeg mener sesong 10 burde være den siste. Supernatural vil få en 10 sesong og den burde være den siste. Ja jeg vet de holder på med sesong 9 nå. Tross alt episode 16 i sesong 9 blir jo sendt om 4 dager i USA Endret 14. mars 2014 av Rhaegar Targaryen
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #22 Skrevet 14. mars 2014 Jeg tror sesong 10 skal være den siste, eller tar jeg helt feil nå? Anonymous poster hash: 4cd2a...df9
Hjarte Skrevet 14. mars 2014 Forfatter #23 Skrevet 14. mars 2014 Nei jeg mener sesong 10 burde være den siste. Supernatural vil få en 10 sesong og den burde være den siste. Ja jeg vet de holder på med sesong 9 nå. Tross alt episode 16 i sesong 9 blir jo sendt om 4 dager i USA Da forstår jeg hva du mente. Jeg tror sesong 10 skal være den siste, eller tar jeg helt feil nå? Anonymous poster hash: 4cd2a...df9 Det kan nesten se slik ut nå som det skal lages en spin off :/
Birdo Skrevet 15. mars 2014 #24 Skrevet 15. mars 2014 Jeg ELSKER Supernatural, følger ed direkte fra USA så er fullt oppdatert! Dean ♥
bobler Skrevet 15. mars 2014 #25 Skrevet 15. mars 2014 De sender episode 11, sesong 9 på fem i kveld. I Usa er de kommet til episode 15. ok, takk for svar!
FrøkenBaker Skrevet 15. mars 2014 #26 Skrevet 15. mars 2014 Jepp, Supernatural er moro! Men episodene har gått fra å kunne stå på egne bein til å være en del av en langfilm-aktig sesong. Altså, jeg likte faktisk hele greia med englene osv. men det virker som de hang alt på den, og det begynner å bli litt... langtrukkent. Dialogen er en av hovedgrunnene til at jeg fortsatt følger med, morsomt. Men jeg savner spøkelser, buruburu, byttinger og gode gamle vandrehistorier og myter som mannen med kroken, reapers, osv. fra mytologien. Englene er fortsatt bedre enn "leviathans." Det virker som de har fått det for seg at de ikke kan bruke mange ting mer enn en gang. 5
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2014 #27 Skrevet 15. mars 2014 Nei jeg mener sesong 10 burde være den siste. Supernatural vil få en 10 sesong og den burde være den siste. Ja jeg vet de holder på med sesong 9 nå. Tross alt episode 16 i sesong 9 blir jo sendt om 4 dager i USA DA håper jeg de begynner å lete etter Gud for å få henne til å rydde opp i rotet sitt.
Birdo Skrevet 15. mars 2014 #28 Skrevet 15. mars 2014 Dialogen er en av hovedgrunnene til at jeg fortsatt følger med, morsomt. Men jeg savner spøkelser, buruburu, byttinger og gode gamle vandrehistorier og myter som mannen med kroken, reapers, osv. fra mytologien. Er så enig! De har jo begynt litt igjen nå da, men savner de gamle sesongene før alt dette englegreiene begynte 1
bobler Skrevet 15. mars 2014 #29 Skrevet 15. mars 2014 bare gabriel kommer tilbake er jeg mer enn fornøyd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2014 #30 Skrevet 15. mars 2014 DA håper jeg de begynner å lete etter Gud for å få henne til å rydde opp i rotet sitt. Om Gud finnes så er det verken en han eller henne. Anonymous poster hash: 8d925...181
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2014 #31 Skrevet 15. mars 2014 Om Gud finnes så er det verken en han eller henne. Anonymous poster hash: 8d925...181 Vel, jeg regner med at den her entitet har okkupert et menneske på linje med engler og demoner.
Anciol Skrevet 17. mars 2014 #32 Skrevet 17. mars 2014 Jeg savner Benny Han var skikkelig kul. Håper han blir sluppet ut av Purgatoriet!
Momseguri Skrevet 7. april 2014 #33 Skrevet 7. april 2014 De sender episode 11, sesong 9 på fem i kveld. I Usa er de kommet til episode 15. SENDER FEM SUPERNATURAL?? Vi har akkurat sett ferdig sesong 8 (altså alt som ligger på netflix) og jeg dør etter å se sesong 9. Også går det på fem ?? *kremt* Så, ja, når og hvor langt er de kommet og går det ann å se de episodene som allerede er sendt på fem-nett tv ellerno? (...jeg fant ingenting på fem sine sider men jeg er kanskje for oppkavet til å lete..)
Hjarte Skrevet 8. april 2014 Forfatter #34 Skrevet 8. april 2014 SENDER FEM SUPERNATURAL?? Vi har akkurat sett ferdig sesong 8 (altså alt som ligger på netflix) og jeg dør etter å se sesong 9. Også går det på fem ?? *kremt* Så, ja, når og hvor langt er de kommet og går det ann å se de episodene som allerede er sendt på fem-nett tv ellerno? (...jeg fant ingenting på fem sine sider men jeg er kanskje for oppkavet til å lete..) De sender episode 15 kl 0135 natt til neste lørdag. Fuglene vet hvorfor de sender de så sent Man kan visst få kjøpe et abonnement der man betaler for å få se alle serier, det står mer under Dplay på Fem.no.
LilleLola Skrevet 8. april 2014 #35 Skrevet 8. april 2014 slenger meg på denne! Elsker de 5 første sesongene, de etterpå har jeg bare sett for én grunn.. Dean <3
Momseguri Skrevet 8. april 2014 #36 Skrevet 8. april 2014 De sender episode 15 kl 0135 natt til neste lørdag. Fuglene vet hvorfor de sender de så sent Man kan visst få kjøpe et abonnement der man betaler for å få se alle serier, det står mer under Dplay på Fem.no. I all verden for en sendetid? Jaja, jeg betaler lett for å få se en sesong til (savner Dean allerede )
Birdo Skrevet 8. april 2014 #37 Skrevet 8. april 2014 Gå på tvmuse.com å se der istede, da kommer de ut dagen etter USA 1
Leini Skrevet 9. april 2014 #38 Skrevet 9. april 2014 Jeg ser på.Jeg og dattera ser via Nettflix, og er bare på sesong 2 enda. Sånn er det når man begynner seint..
Sitronmelis Skrevet 9. april 2014 #39 Skrevet 9. april 2014 Jeg ELSKER serien Akkurat begynt på sesong 3. Kjæresten min som ville begynne å se mens jeg var skeptisk. Angrer ikke jeg ble med å se på for å si det sånn. Elsker Dean.. Herregud for en lekker mann :rodmer: 2
Sitronmelis Skrevet 9. april 2014 #40 Skrevet 9. april 2014 Dere Dean fans må se denne videoen.. Jeg smeltet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå