Gå til innhold

Deilig å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det gale at jeg blir kåt av denne tråden?



Anonymous poster hash: ec3b4...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stort sett. Kan være litt ekkelt hvis du ender på et seint nasch med ei som har typisk "discofitte."
Dvs dansa masse hèle kvelden, kanskje vært på do i veikanten på vie hjem osv.

Hvis noen skjønner hva jeg vil frem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så synd at kjæresten min ikke liker å stikke tunga inni hullet mitt. Jeg vil han skal spise meg der, og i rompehullet. :( han syns det er ekkelt



Anonymous poster hash: 7615f...577
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg nyter det. Jeg har alltid likt det. Første gangen jeg gjorde noe seksuelt var det alt jeg gjorde, ikke samleie, ikke hun som gikk ned på meg, bare jeg som slikket henne. Og jeg elsket det! ;)

Jeg synes det er intimt, deilig å ha den kontrollen over henne, kåte henne opp, ha en så god kontakt med henne at jeg kjenner selv den samme kåtheten og en del av de samme følelsene. Jeg elsker varmen fra hennes inviterende kjønn. Lukten, smaken av henne. Og her er det sære, jeg liker faktisk bedre å slikke enn å ha samleie. Ja, jeg er seriøs. Ja, det er deilig å få utløsning også. For all del. :P Men... Hvorfor det er slik for meg kan jeg ikke svare på. Det føles bare godt å ha den intime kontakten med henne.



Anonymous poster hash: 34e7a...372
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

er så synd at kjæresten min ikke liker å stikke tunga inni hullet mitt. Jeg vil han skal spise meg der, og i rompehullet. :( han syns det er ekkelt

Anonymous poster hash: 7615f...577

Er du sikker på han er straight? Hvem sier nei til fitte licking og rompe slikking?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er du sikker på han er straight? Hvem sier nei til fitte licking og rompe slikking?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Hehe...tenkte p det samme :D

Finnes det virkelig gutter som IKKE liker å slikke dama si???

Jeg skjønner at noen ikke gjør det dersom dama har dårlig hygiene altså....men det er vel ytterst sjeldent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe...tenkte p det samme :D

Finnes det virkelig gutter som IKKE liker å slikke dama si???

Jeg skjønner at noen ikke gjør det dersom dama har dårlig hygiene altså....men det er vel ytterst sjeldent?

Jepp, typen min.. Han liker det virkelig ikke, det merker jeg. Og jeg er utrolig nøye med å være ren der nede når jeg skal være intim! Han gjør det bare når han "må", dvs at jeg har spurt han lenge om det. Og da er det jo ikke noe gøy, når jeg både ser og vet at han virkelig ikke liker det.. Jeg er den eneste han har hatt et seksuelt forhold til, så han er ikke så flink heller, men jeg har prøvd å veilede han på en utrolig fin måte, men nope...

Anonymous poster hash: e5eaf...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir særdeles skeptisk når jeg møter menn som ikke liker å slikke, det er som å ikke like rock'n'roll.

Hvem faen liker ikke rock? :vetikke:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir særdeles skeptisk når jeg møter menn som ikke liker å slikke, det er som å ikke like rock'n'roll.

Hvem faen liker ikke rock? :vetikke:

Jeg:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...tenkte p det samme :D

Finnes det virkelig gutter som IKKE liker å slikke dama si???

Jeg skjønner at noen ikke gjør det dersom dama har dårlig hygiene altså....men det er vel ytterst sjeldent?

Menn er så kåte generelt at hygiene ligger nederst på lista, var ei dame på nettet engang som ville møte meg men hun ville vi begge skulle være udusja og slikke hverandre, slikt hadde jeg ikke gjort, vil ikke få bakterier infeksjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg:)

Hva?????

Skeptisk ;)

Seriøst................liker du ikke dette? :klo:

Endret av Mike Waters
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?????

Skeptisk ;)

Seriøst................liker du ikke dette? :klo:

Nei, helt grusomt og slitsomt å høre på, foretrekker mer roligere musikk som beethoven og edvard grieg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir særdeles skeptisk når jeg møter menn som ikke liker å slikke

Hvem faen liker ikke rock? :vetikke:

Hvordan finner du det ut?

Anonymous poster hash: b63b2...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan finner du det ut?

Anonymous poster hash: b63b2...66d

spør dem

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Ler meg i hjel av alle menn her som skal slå seg på brystet og beskylde andre for å være homofile eller hva det nå skulle være fordi de ikke liker å slikke fitte. Mistenker at en del av de er desperate og prøver å gjøre et godt inntrykk her inne.

Med det sagt, så nyter jeg å slikke fitte. Ser ikke på det som en isolert del av akten, men en naturlig del av den. Selvsagt er det å foretrekke om det ikke er en "discofitte", som KapteinNorge så vakkert formulerte det før meg. Akkurat det er som regel ikke et problem, da jeg alltid sender de i dusjen først.

De gangene jeg har merket motvilje mot å begrave tungen min både i kjønn og rumpehull, må jeg nok ærlig vedkjenne at standarden ikke har vært høy nok. Det er imidlertid sjeldent.

Ellers liker jeg også godt Beethoven, men har aldri sett på det som spesielt rolig musikk, foruten utvalgte deler.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler meg i hjel av alle menn her som skal slå seg på brystet og beskylde andre for å være homofile eller hva det nå skulle være fordi de ikke liker å slikke fitte. Mistenker at en del av de er desperate og prøver å gjøre et godt inntrykk her inne.

Med det sagt, så nyter jeg å slikke fitte. Ser ikke på det som en isolert del av akten, men en naturlig del av den. Selvsagt er det å foretrekke om det ikke er en "discofitte", som KapteinNorge så vakkert formulerte det før meg. Akkurat det er som regel ikke et problem, da jeg alltid sender de i dusjen først.

De gangene jeg har merket motvilje mot å begrave tungen min både i kjønn og rumpehull, må jeg nok ærlig vedkjenne at standarden ikke har vært høy nok. Det er imidlertid sjeldent.

Ellers liker jeg også godt Beethoven, men har aldri sett på det som spesielt rolig musikk, foruten utvalgte deler.

:)

Det er ikke vanlig å være mann og ikke ville slikke fitte, da er man homo

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke vanlig å være mann og ikke ville slikke fitte, da er man homo

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Ja, og alle jenter som ikke liker å suge pikk er lesbiske. Smart du.

Anonymous poster hash: 66cf1...01a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og alle jenter som ikke liker å suge pikk er lesbiske. Smart du.

Anonymous poster hash: 66cf1...01a

Ja jeg er smart, og ja da er man lesbe...

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner du det ut?

Anonymous poster hash: b63b2...66d

Spør hva slags musikk de hører på? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, helt grusomt og slitsomt å høre på, foretrekker mer roligere musikk som beethoven og edvard grieg

Ok, du er herved godkjent av Norsk Fitteslikkerforbund ;)

Denne er ikke til deg Sid:

Jeg kan legge til at det å ikke like å slikke fitte ikke sier annet enn at man ikke liker å slikke fitte, det at man ikke forstår åpenbar ironi derimot...................da er man homo :jolie:

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...