Gå til innhold

Deilig å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Hyssingen

Skulle ønske staketten var her og leste dette, hadde vært morsomt og se han klage over at jeg har aldri hatt ei jente og dere skal være fornøyd dere har haha:)

Man smaker det man spiser er det du sier

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Nei, det er ikke det jeg sier. Er ikke all mat som setter smak. Du smaker jo ikke grandis om du spiser mye grandis. Eller soppsuppe om du spiser mye soppsuppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke det jeg sier. Er ikke all mat som setter smak. Du smaker jo ikke grandis om du spiser mye grandis. Eller soppsuppe om du spiser mye soppsuppe

Så lenge det ikke smaker lutefisk eller ertestuing så er det greit.

Anonymous poster hash: 66831...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det jeg sier. Er ikke all mat som setter smak. Du smaker jo ikke grandis om du spiser mye grandis. Eller soppsuppe om du spiser mye soppsuppe

Jeg snakker om fitte og kuk smak

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke det jeg sier. Er ikke all mat som setter smak. Du smaker jo ikke grandis om du spiser mye grandis. Eller soppsuppe om du spiser mye soppsuppe

Er du troll?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Jeg snakker om fitte og kuk smak

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Er du troll?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Hadde jeg vært troll så hadde jeg ikke giddet å skrive under nick. Og de færreste troll troller vel om fakta.

Alle vet at enkelte matvarer og matgrupper setter forskjellig smak og lukt på sperm, kuk, fitte og fittesaft.

Endret av uAnonymbruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært troll så hadde jeg ikke giddet å skrive under nick. Og de færreste troll troller vel om fakta.

Alle vet at enkelte matvarer og matgrupper setter forskjellig smak og lukt på sperm, kuk, fitte og fittesaft.

Ja så da hadde jeg rett da, hvorfor diskuterer vi?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hyssingen

Ja så da hadde jeg rett da, hvorfor diskuterer vi?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Hva er du du mener du har rett i? At man smaker det man spiser? Det er jo ikke rett. Det man spiser setter smak, men ikke av det man spiser. Ser du forskjellen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du du mener du har rett i? At man smaker det man spiser? Det er jo ikke rett. Det man spiser setter smak, men ikke av det man spiser. Ser du forskjellen?

Ka for noe, du sa akkurat det samme og det motsatte

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Skulle ønske jeg smakte det jeg spiste, for i dag har jeg spist tyrkisk pepper.

Hard utenpå, sterk inni! :trene:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Ka for noe, du sa akkurat det samme og det motsatte

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Du må skrive en punkt for punkt forklaring på hva du mener jeg sier feil. For jeg har rett altså.

Jeg sa at om du spiser frukt cocktail så smaker du kirsebær. Fruktcocktailen i seg selv smaker ikke kirsebær.

Ergo: Forskjellig mat setter forskjellig smak, men du smaker ikke av den maten du spiser. Hadde det vært tilfellet etter å ha spist fruktcocktail så hadde jeg smakt massevis av mango, pære, ananas og fersken. Og ingenting av kirsebær. Fordi produsenten er så jævla gnien på de kirsebærene, selv om det er de som er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrive en punkt for punkt forklaring på hva du mener jeg sier feil. For jeg har rett altså.

Jeg sa at om du spiser frukt cocktail så smaker du kirsebær. Fruktcocktailen i seg selv smaker ikke kirsebær.

Ergo: Forskjellig mat setter forskjellig smak, men du smaker ikke av den maten du spiser. Hadde det vært tilfellet etter å ha spist fruktcocktail så hadde jeg smakt massevis av mango, pære, ananas og fersken. Og ingenting av kirsebær. Fordi produsenten er så jævla gnien på de kirsebærene, selv om det er de som er best.

Hva smakker fitta etter man har spist mcdonalds eller drukket cola da

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva smakker fitta etter man har spist mcdonalds eller drukket cola da

Anonymous poster hash: ec3b4...592

e-stoffer

Anonymous poster hash: 88149...784

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Hva smakker fitta etter man har spist mcdonalds eller drukket cola da

Anonymous poster hash: ec3b4...592

En gang, ingenting, to ganger, ingenting. Er det hver dag over en lang periode så begynner det å smake gjærete fordi begge deler har mye sukker i seg, og burger har mye fett og karbohydrater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

e-stoffer

Anonymous poster hash: 88149...784

E stoff er ikke en smak

En gang, ingenting, to ganger, ingenting. Er det hver dag over en lang periode så begynner det å smake gjærete fordi begge deler har mye sukker i seg, og burger har mye fett og karbohydrater.

Da smaker det vell ikke godt

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

E stoff er ikke en smak

Da smaker det vell ikke godt

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Nei.

Med mindre du elsker gjær da selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Med mindre du elsker gjær da selvfølgelig..

Det er ikke gjær i cola og mcern da

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hyssingen

Det er ikke gjær i cola og mcern da

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Er gjær i burger, men det er ikke poenget. Det er ikke fordi det er/ikke er gjær i noe som gjør at det smaker gjær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er til guttene på forumet

Nyter du å slikke fitte, eller gjør du det mest for å tilfredstille dama?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Nyter det, spesielt når hun virkelig elsker at jeg gjør det og feks begynner å presse kjønnet mot ansiktet mitt.. Det er deeilig.

Anonymous poster hash: 3fd07...fd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjær i burger, men det er ikke poenget. Det er ikke fordi det er/ikke er gjær i noe som gjør at det smaker gjær.

Hva er det da?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en psykisk sperre mot det etter en dårlig opplevelse på en ons. Men når jeg ser hvor entusiastiske de andre her inne er, så tenker kanskje jeg at jeg må prøve det igjen :)

Er det noen som har noen tips på hvordan jeg skal gjøre det første gang på kjæresten min eller?



Anonymous poster hash: 1523b...2c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...