Gå til innhold

Deilig å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

eh, nei. Både kuk og mus smaker forskjellig fra person til person. Spesielt mus....

Har vell noe med hvilken såpe man bruker?

Jeg forsto hva Mann42 mente og synes du bør finne ut av det (ikke så komplisert).

Lite vits å svare på denne kommentaren nå som den er nesten 3 uker gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffelattn

Det er det vanskelig og svare på da alle jenter smaker forskjellig.

Har hørt rykter om at noen menn (generaliserer) sier det smaker salt og...reker.

Ikke vet jeg men det hørtes ikke ut som en attraktiv beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaffelattn

Har vell noe med hvilken såpe man bruker?

Lite vits å svare på denne kommentaren nå som den er nesten 3 uker gammel...

For meg er det ikke liten vits. Svarer som det passer meg. Ser ikke på datoer. Tenker langtidsplan, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

For meg er det ikke liten vits. Svarer som det passer meg. Ser ikke på datoer. Tenker langtidsplan, jeg.

Du svarer ikke slik på en 3 uker gammel kommentar, det er så enkelt. Når det har gått så lang tid så bryr folk seg vanligvis ikke lenger om den kommentaren slik som med meg så IKKE kommentar på en 3 uker kommentar når du vet det bare provoserer...

Om du er ute etter å lage kvalme så lag deg en annen tråd, jeg bryr meg ihvertfall ikke om kommentaren og har null interesse i å diskutere den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vell noe med hvilken såpe man bruker?

Dels såpe, og dels bakteriefloraen som alle har, men er forskjellig fra jente til jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dels såpe, og dels bakteriefloraen som alle har, men er forskjellig fra jente til jente.

Anbefaler dem å bruke lano isåfall, ville vært deilig å slikke ei dame som luktet lano:) jeg elsker lano!

Eller dove men foretrekker lano

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er så sykt kåt nå herregud. jeg elsker å bli slikket.. :rodmer: syns nesten det er bedre enn penis i vagina. Bare synd kjæresten min ikke gjør det så ofte som jeg vil :(



Anonymous poster hash: 7615f...577
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler dem å bruke lano isåfall, ville vært deilig å slikke ei dame som luktet lano:) jeg elsker lano!

Eller dove men foretrekker lano

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Hvis jeg hadde brukt Lano ville jeg fått Bakteriell Vaginose ganske kjapt grunnet feil PH i underlivet og da ville du nok neppe slikket meg. Det lukter nemlig grusomt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er til guttene på forumet

Nyter du å slikke fitte, eller gjør du det mest for å tilfredstille dama?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Nyter det, og nyter å tilfredsstille dama :-) Jeg tror også de aller aller fleste gutter slikker dama si fordi de nyter det. Hva er det å ikke nyte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det før, hva smaker fittesaft?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Vanskelig å forklare :P + smak varierer veldig fra jente til jente :) Men det smaker godt :) Med mindre ikke alt er som normalt der nede!

Anonymous poster hash: 563c5...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så sykt kåt nå herregud. jeg elsker å bli slikket.. :rodmer: syns nesten det er bedre enn penis i vagina. Bare synd kjæresten min ikke gjør det så ofte som jeg vil :(

Anonymous poster hash: 7615f...577

Skulle hatt ei som deg gitt :P Å slikke er noe jeg aldri får nok av..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Om man spiser masse fruktcoctail i sukkerlake så smakker fitta kirsebær. Du legger på deg da.. men kirsebærfitte er nesten verdt det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man spiser masse fruktcoctail i sukkerlake så smakker fitta kirsebær. Du legger på deg da.. men kirsebærfitte er nesten verdt det :fnise:

Haha. Har du prøvd det ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg leser alt dette dere sier så innser jeg hva jeg som jomfru har gått glipp av, likefør pungen min sprekker

Om man spiser masse fruktcoctail i sukkerlake så smakker fitta kirsebær. Du legger på deg da.. men kirsebærfitte er nesten verdt det :fnise:

Blir det samme greie vist man spiser sitronkake eller drikker cola?



Anonymous poster hash: ec3b4...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Når jeg leser alt dette dere sier så innser jeg hva jeg som jomfru har gått glipp av, likefør pungen min sprekker

Blir det samme greie vist man spiser sitronkake eller drikker cola?

Anonymous poster hash: ec3b4...592

Hvordan i alle dager kom du på å dra den konklusjonen? Nei, det blir ikke det samme i det hele tatt.

Haha. Har du prøvd det ? :P

Jada, man må jo teste ut diverse myter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man spiser masse fruktcoctail i sukkerlake så smakker fitta kirsebær. Du legger på deg da.. men kirsebærfitte er nesten verdt det :fnise:

Hmmmmm... det må jeg prøve neste gang jeg koser meg med ei jente :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan i alle dager kom du på å dra den konklusjonen? Nei, det blir ikke det samme i det hele tatt.

Jada, man må jo teste ut diverse myter.

Hvor mye måtte du spise av det for å få smaken egentlig ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske staketten var her og leste dette, hadde vært morsomt og se han klage over at jeg har aldri hatt ei jente og dere skal være fornøyd dere har haha:)

Hvordan i alle dager kom du på å dra den konklusjonen? Nei, det blir ikke det samme i det hele tatt.

Jada, man må jo teste ut diverse myter.

Man smaker det man spiser er det du sier



Anonymous poster hash: ec3b4...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forresten ikke bare deilig å slikke fitte,det er FANTASTISK !!! Følelsen,smaken,lukta...alt med det er bare herlig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...