Gå til innhold

Deilig å slikke fitte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, NotYou skrev:

Mannen min vil gjerne slikke hver dag om jeg ønsker det :biggrin: Skjønner han, for det er deilig å slikke fitte.

😋 ønsker å prøve det selv☺️

Anonymkode: bba29...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er deilig. Jeg liker både å bli slikka og å slikke andre jenter. Det smaker forskjellig men nesten alltid godt, og jeg blir kåt av fittelukt. 😄

Anonymkode: 1b974...43e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, NotYou skrev:

Mannen min vil gjerne slikke hver dag om jeg ønsker det :biggrin: Skjønner han, for det er deilig å slikke fitte.

For meg er fitteslikk det ultimate av nytelse når det gjelder sex! Bortsett fra rumpeslikk kommer fitta på en delt førsteplass. Helt herlig begge delene. Jenter er flotte skapninger og en gudegave til alle oss som liker det motsatte kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker og liker, er jeg kåt er det veldig deilig.... Bare synd jeg stort sett aldri får lov av kona å slikke henne...

Anonymkode: 9e985...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, NotYou skrev:

Mannen min vil gjerne slikke hver dag om jeg ønsker det :biggrin: Skjønner han, for det er deilig å slikke fitte.

Klart han vil det! ingenting er så mye deiligere og opphissende enn det. For ikke å forglømme hvor godt det smaker. Dere jenter er for meg noe av livets gleder og jeg forguder dere til 150 % :-))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Liker og liker, er jeg kåt er det veldig deilig.... Bare synd jeg stort sett aldri får lov av kona å slikke henne...

Anonymkode: 9e985...a65

Jeg forstår hva du sier og skjønner problemstillingen. At kona di ikke slipper deg til har sikkert med å gjøre at hun ikke tror hun er ren nok og god nok for din tunge. Snakk om det og fortell henne at du liker smaken av henne. Jeg er overbevist om at dere vil komme til en enighet som vil gi dere begge stor nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har store lange kjønnslepper som henger. Er det fristende da? 

Anonymkode: d4b3c...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....jeg prøver å slikke, men må spy hver gang...

Vil gjerne høre hvordan en klarer å holde å slikke lenge...

Anonymkode: 51b19...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

.....jeg prøver å slikke, men må spy hver gang...

Vil gjerne høre hvordan en klarer å holde å slikke lenge...

Anonymkode: 51b19...6a5

Tuller du nå? Hvor mange stinkere har du vært borti? Så lenge man ikke sliter med underlivsproblemer så skal det ikke lukte vondt. Selv de som jeg har slikket som ikke har luktet "Perfekt" har ikke vært nok til å få meg til  å spy, men nå skal det sies at de ikke akkurat har luktet "ille", men min nåværende kjæreste lukter bra, og det går fint an å holde på der lenge :) 

Anonymkode: ec19c...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi elsket at jeg slikket henne da vi var yngre. Jeg likte det svært godt og ble seksuelt opphisset av å slikke henne og at det ofte gikk for henne når jeg gjorde det.

Men nå vil hun ikke lengre at jeg gjør det, men jeg synes ikke det er så mye å bry seg om. Lyster endrer seg med tiden.

Anonymkode: cbc49...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å slikke fitte, lukten, smaken, lydene og bare det å kontrollere situasjonen. Har aldri møtt ei jeg ikke likte. Har større problemer med å bli slikket, enten fordi det merkes at det gjøres av plikt eller fordi det blir for hardt og intens, og tilslutt vondt. Begge deler er totalt avtennende.

Bi 

Anonymkode: ffdd2...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.4.2019 den 0.25, AnonymBruker skrev:

Har store lange kjønnslepper som henger. Er det fristende da? 

Anonymkode: d4b3c...136

Ikke noe svar på det nei..

Anonymkode: d4b3c...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker alle, men syns store lepper er ekstra sexy. Elsker at de blir store og stive i munnen min. Syns jeg du er sexy, så er fitta di det også.

Anonymkode: ffdd2...411

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...