Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bunnpris:

Hver gang jeg ser et innlegg på TV fra en kirke så er det "blått håår så langt du ser", og selv der begynner rekkene å kraftig tynnes ut (dvs nesten folketomt). Flere å flere kirker legges ned, flere å flere velger humanetiske løsninger (konfirmasjon, bryllup, begravelse osv). Da må en nesten lure på hvorfor resten av Norge (som er "en gang i året kirke gåere", aka hypokritt) får tvinge på resten av folket eldgamle kirkelige holdninger? 17:40 kommer jeg til butikken (Bunnpris), for å handle. Tar med meg en 6pakke øl, brød, melk, pålegg osv. MEN når jeg kommer til kassa 18:03 så får jeg ikke handle øl jeg allerede har i handle vogna... Er i dag virkelig 2014? I et "opplyst" land? På en dømra lørdag attpåtil? Er disse smale, trangsynte holdningene virkelig nødvendig å tre ned over huet på voksne mennesker? Nå ber jeg dere (FRP) som lovet mer frihet til å velge selv, om å ta grep å endre på disse "storebror passer på deg" lovene som skulle vert forkastet da de ble foreslått! Norge (og Iran) er de (meg kjent) enste landene som har slike idiotiske alkohol lover (tror faktisk de er mindre restriktive i Iran). For de som ikke har oppdaget det så er "prestesammfunnet" dødt!

Så mye greier for noen øl på en lørdag i 2014 :P

• Liker 5
Skrevet

Bunnpris:

Hver gang jeg ser et innlegg på TV fra en kirke så er det "blått håår så langt du ser", og selv der begynner rekkene å kraftig tynnes ut (dvs nesten folketomt). Flere å flere kirker legges ned, flere å flere velger humanetiske løsninger (konfirmasjon, bryllup, begravelse osv). Da må en nesten lure på hvorfor resten av Norge (som er "en gang i året kirke gåere", aka hypokritt) får tvinge på resten av folket eldgamle kirkelige holdninger? 17:40 kommer jeg til butikken (Bunnpris), for å handle. Tar med meg en 6pakke øl, brød, melk, pålegg osv. MEN når jeg kommer til kassa 18:03 så får jeg ikke handle øl jeg allerede har i handle vogna... Er i dag virkelig 2014? I et "opplyst" land? På en dømra lørdag attpåtil? Er disse smale, trangsynte holdningene virkelig nødvendig å tre ned over huet på voksne mennesker? Nå ber jeg dere (FRP) som lovet mer frihet til å velge selv, om å ta grep å endre på disse "storebror passer på deg" lovene som skulle vert forkastet da de ble foreslått! Norge (og Iran) er de (meg kjent) enste landene som har slike idiotiske alkohol lover (tror faktisk de er mindre restriktive i Iran). For de som ikke har oppdaget det så er "prestesammfunnet" dødt!

Hahaha, steg 1 når man skal klage på face: Sørg for å skrive til riktig mottaker.. Er ikke Bunnpris som har laget de reglene, gitt :fnise:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Bunnpris:

Tror mer alkohol er det siste han der trengte :P

Anonymous poster hash: ceaf4...b1c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bunnpris:

...

Himmel! Så han VISSTE faktisk hva klokka var, og hadde nesten tjue minutter på seg, men evnet likevel ikke å komme seg til kassa i tide. Og velger å brette ut dumskapen sin offentlig på Facebook. Fantastisk.

Anonymous poster hash: c8a28...a95

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ukjære Freia,

jeg leser for tiden Charlie og Sjokoladefabrikken til min sønn på fem år. Forigårs leste vi kapittelet der Charlie finner gullbilletten. I går var vi på Rimi Skoklefall og gutten skulle få en liten premie, og det var "fritt" valg fra hylla. Han ville ha en stor plate Freia Melkesjokolade. Først nektet jeg, det var tross alt snakk om en liten premie. Gutten pekte så på det faktum at dette var gullsjokolade, man kunne vinne ekte gull, litt sånn som i boken med Charlie. Platen ble kjøpt og ungen gledet seg veldig til å taste inn koden og se om vi hadde vunnet.

I dag morges fikk vi endelig tid til dette og skuffelsen var veldig stor når det stod at konkurransen var avsluttet. Barnet hadde gledet seg slik, men nå var altså alle sjanser ute. Jeg leste febrilsk på pakken og, ja visst, med klassisk "liten skrift" står det at konkurransen er over 1 april.

1) Om folk skal lese "den lille skriften" på produktene deres, så tror jeg dere vil oppleve dramatisk reduksjon i salg av sukkerfett-dritten dere kaller sjokolade.

2) Den personen i lotteritilsynet som godtok at dere kunne selge produkter med "gull-innpakking" etter 1 april, kommer til å få problemer når jeg leverer skriftlig klage på mandag.

3) Forbrukerombudet har sikkert lyst til å se på denne saken i forhold til "bondefangeri"-problematikk

Heldigvis går det bedre med Charlie i fabrikken. Synd det ikke finnes noen Wonka hos dere, bare en area manager i Kraft Foods.

Anonymous poster hash: 84642...c0f

• Liker 7
Skrevet

Hei Freia.

Jeg ser at kampanjen deres om å vinne en gullbit er avsluttet.

Jeg fant ut nå nettopp at i en sjokolade jeg kjøpte av dere (Walthers Mandler, nam nam) manglet det en bit.

Da blir jo den manglende sjokoladebiten kun til irritasjon, siden jeg har fått 1/24 mindre sjokolade en jeg betalte for.

Derfor lurte jeg på om dere vennligst kunne overført kroner 1.29 til kontoen min.

Hehe, er ganske åpenbart at han spøker. Men synes den var ganske god. Er omtrent sånn folk har reagert når de klager på at de mangler en sjokoladebit. ;)

• Liker 5
Gjest Fluttershy
Skrevet

Fra Pepsi max Norge sin side:

"I dag ringte jeg Gift sentralen å spurte vor jeg kunne lever 1 Pepsi Max som en ven av meg kjøpte til meg ,for jeg ønsker ikke å skade benmargen og stoff skiftet mitt med å innta Lett produkter ,når jeg ikke får tak i Pepsi så velger jeg heller å kjøpe Cola"

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hos Rema 1000:

Person:

Hei Rema1000. Jeg er en mann som kan lage forskjellige retter som folk liker dem flest.la meg prøve å lage mat til dere slik at dere kan øke salget deres. Og dere kan ha nye retter som kan trekke mer kunder og mer salg. Det er bra å lage dem. Tenk på dette.Det er bra måte å tjenne penger på

Rema:

Takk for ditt forslag. Vi samarbeider med mange kokker som lager middagsoppskrifter til våre kunder, du finner disse oppskriftene i våre oppskriftshefter og på REMA.no. Dersom du ønsker å dele dine oppskriftert med oss på Facebook står du selvsagt fritt til å gjøre det, men per. nå er vi ikke på utkikk etter flere kokker.

Ønsker deg en fin påske

Person:

Ingenting er gratis. Jeg kan ikke skrive oppskrifter på de matene som jeg vet på deres nettside helt gratis. Dere har jobb,men dere vil ikke meg jobb.jeg er en person som uten jobb.jeg er helt forvirret og ingen er oppmerksom på min sitvasjon,eksisterer jeg ikke eller jeg er ignoreret.jeger helt frvirret.

Rema:

Det er hyggelig å høre at du ønsker å jobbe hos oss.
Du finner alle våre ledige stillinger på (nettside). Der kan du også registrere din CV.
Lykke til med jobbsøkingen.

...

Anonymous poster hash: 619f5...6e9
  • Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Til Freia:

"Spesielt at så mange finner sjokolade som mangler en bit etter konkurransen er ferdig... fikk selv en som manglet en bit idag.. Dere burde hatt kontroll over hvor mange plater som manglet en bit. Kan ikke si at dere har hatt det siden det er så mange som finner etter at fristen er gått ut.

Dere i Freia vet at det kjøpes sjokolade til butikken i store mengder og de som er i butikken er de eldste. Dermed burde dere som starter en kampanje krevd at alle partier med sjokolade som butikken hadde som gjaldt kampanjen burde vært sendt tilbake slik at alle fikk en mulighet til å delta.

Men men, en lurt kunde av Freia er en ny kunde Nidar tar imot med åpne armer...

Mvh
SKUFFET KUNDE"

Freia:
"Takk for ditt innspill. Dette skal vi ta med oss videre. Årsaken til at dette har skjedd er at vi er nødt til å sette en slutt-dato lenge før kampanjen starter. Det er ikke vi som styrer hvordan de ulike butikkene disponerer varelageret sitt, og det kan derfor forekomme at det fortsatt finnes "kampanjesjokolader" i butikkhyllene. Nå tror vi derimot det begynner å bli tomt. Sjokoladene du har kjøpt veier fortsatt 200 gram

Hilsen Freia"

Kunde:
"Kan dere komme med et svar som ikke er klippet ut fra et Word dokument. Ser dette er et standard svar gitt til alle som skriver angående dette temaet. Om platen hadde veid 190 eller 200 gram for meg er likegyldig (kanskje ikke for alle), dette blir et prinsipp for meg.

Dere styrer kanskje ikke butikkenes varelager men dere har et ansvar om at den riktige sjokolade kommer ut i hyllene siden dere har bestemt å kjøre en kampanje!! Vist dere skal ha en slik kampanje så bør det vær likt for alle butikker i hele landet og det er DERES ansvar å sørge for, for det kan bli oppfattet som svindel.

Dere som produsent, som skal kjøre en slik kampanje bør sørge for at alle butikker sender tilbake sjokoladen som ikke er laget for kampanje tiden slik at alle har en lik mulighet for å vinne. Når man ser på antallet som er funnet etter kampanjens slutt dato, burde dere ha skjønt at har må datoen utvides. Så hadde dere sluppet dette med mange misfornøyde kunder.

Mvh
Skuffet kunde
" ...... Idiot.

Anonymous poster hash: 6b55d...40c
  • Liker 6
Skrevet

Hater freiakunder. Spiser bare Nidar, men tror jeg skal sende Freia en sinnsykt koselig hilsen bare for å veie opp dritten.

• Liker 15
Skrevet

Stakkars Freia.. folk er jo helt tullete.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ikke sitere personen, men oppsumere kort hva klagen gikk ut på. Fra Djuice sin FB side:

"Når jeg sa at jeg ville avslutte abonnementet hos dere siden dere setter opp prisen på nettbank fra mobil, så visste jeg ikke det kom til å skje så fort. Så jeg hadde ikke mobil i påsken!"

Øøøøøøøh, ikke si opp abonnementet da vel... :ler:

Anonymous poster hash: 1e657...5b2
  • Liker 22
Skrevet

Jeg skal ikke sitere personen, men oppsumere kort hva klagen gikk ut på. Fra Djuice sin FB side:

"Når jeg sa at jeg ville avslutte abonnementet hos dere siden dere setter opp prisen på nettbank fra mobil, så visste jeg ikke det kom til å skje så fort. Så jeg hadde ikke mobil i påsken!"

Øøøøøøøh, ikke si opp abonnementet da vel... :ler:

Anonymous poster hash: 1e657...5b2

:ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei Freia.

Jeg ser at kampanjen deres om å vinne en gullbit er avsluttet.

Jeg fant ut nå nettopp at i en sjokolade jeg kjøpte av dere (Walthers Mandler, nam nam) manglet det en bit.

Da blir jo den manglende sjokoladebiten kun til irritasjon, siden jeg har fått 1/24 mindre sjokolade en jeg betalte for.

Derfor lurte jeg på om dere vennligst kunne overført kroner 1.29 til kontoen min.

Hehe, er ganske åpenbart at han spøker. Men synes den var ganske god. Er omtrent sånn folk har reagert når de klager på at de mangler en sjokoladebit. ;)

Det er slett ikke sikkert. Og etter å ha lest i denne tråden, er det fullt mulig at dette var ramme alvor.

Anonymous poster hash: bca76...c1d

• Liker 5
Skrevet

Uff! Folk sier så mye rart at jeg får litt vondt :P

Annonse
Skrevet
Deprimert livet

Alle bare å stenge ned umiddelbart, er livet ikke mer mangfoldig.

Hvis alt på et mål bør angis, er de vide vidder inconsequential.

Hvis alle i enhet skal bli tatt, er de ulike mulighetene drømt om.

Hvis enkelt på sidelinjen skyves, forblir mangfoldet på banen.

Hvis leve med betingelsene og forpliktelser er fylt, beholdes depresjonen.

Når mannen med sin røffe kanter er ikke lenger akseptert, forblir bare diktatur.

Når bare globaliseringen teller, landskap ingenting men øde restene.

Det fremmer tall i politikk som Gud, fortsatt bare avmakt og hjelpeløshet.

Hva gjenstår er en verdensomspennende depresjon, som vil slå ut som langsom og å sikre mangfold.

For det første: hæh?

For det andre: dette er Facebooksidene til Dagbladet...

• Liker 5
Skrevet

Fra Maarud ine sider;

Nå må dere skjerpe dere ! Potetgull med ost og løk ser ikke mye delikate ut ! ! !. De er brune i kantene , sorte prikker øverst . Her er det mye potetskrell som skulle vært fjernet. Har tatt bilde av elendigheten. Sender det ikke nå, men det vil bli offentliggjort hvis dette produktet ikke blir forbedret ! !

(ting blir veldig mye mer alvorlig når man har mellomrom mellom hvert utropstegn. Og truer med å legge ut bilde nr 26531123 på nettet av "vare som noen ikke er fornøyd med")

Maarud svarer:

Hei [navn], takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig å høre at du ikke var tilfreds med Potetgullet du kjøpte. Potetgull Ost og Løk er en av våre desidert største og mest likte varianter! Slik ønsker vi det skal fortsett i fremtiden.

Når det gjelder reklamasjoner så oppfordrer vi våre kunder til å sende inn pose med merking og innhold tilbake til oss slik at vi kan undersøke reklamasjonen. Kunden vil da få kompensasjon for sine utlegg i form av produkter. Det er derfor fint om du kan sende inn posen(e) samt din adresse så vil du høre fra oss. Adressen finner du bak på posen.

Vi beklager igjen din opplevelse. Slike tilbakemeldinger hjelper oss å identifisere problemer enten de skyldes vår egen produksjon eller håndtering av produktet underveis til forbruker. Dette bruker vi for å bli enda bedre. Hilsen fra Maarud :)

...og kunden svarer:

Dette er dessverre ikke første gangen. Åpnet en hel kasse på Spar butikken på Stovner for en tid siden. En av de ansatte opplevde det samme. Neste gang returner vi hele kassa. Jeg er ikke en av de ansatte .

:klo:

• Liker 11
Skrevet

ooog finn.no sine sider. Facebook-sider altså:

JEG HVIL JERNE JOBBE .OG SØKER RENGJØRING ,KJØKEN HJELP.,ELLER ELDRE MAN,DAMER HJELP..MEN TRENGER HELDID JOBB...HILSE [navn] FRA OSLO..GOD NATTA..[telefonnr]
  • Liker 14
Skrevet

For det første: hæh?

For det andre: dette er Facebooksidene til Dagbladet...

Oj oj oj.. Den var dyp.

AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Jeg ser for meg en gærning midt i "aisle 4" på butikken nå, omringet av åpne potetgullpakker, veltede pappesker og potetgull rundt beina hyylende "DET ER BRUNT HER OGSÅ!"

...synes potetskrell er godt jeg. :P

Anonymous poster hash: f7499...990

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...