AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #221 Skrevet 18. mars 2014 One Call sliter litt med dekning i dag, og jeg tenkte med EN GANG på denne tråden og må sjekke facebooksiden deres.... De skriver på sin side: Vi jobber fortsatt for å rette opp feilen som har oppstått i mobilnettet. Dessverre er det ikke helt i orden enda. Problemet gjelder først og fremst 3G nettet. 2G nettet fungerer som normalt. Vi har full forståelse for at dette er problematisk og frustrerende for våre kunder, og vi jobber på spreng for å rette det opp." Så er det en som har kommentert under "Har prøvd alt men funke ikke..... Tatt ut sim kort i tillegg... Kos lenge bler de sånn??" Dumme, dumme, dumme mennesker. DUMME MENNESKER!!!! Har akkurat vært igjennom 11 sider med slike ting og følte bare at den siste setningen din måtte gjentas. Dumme, dumme, DUMME mennesker!! DUMME! Anonymous poster hash: 7f858...e4b 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #222 Skrevet 18. mars 2014 Som jeg pleier å si (på spøk): Tenk på hvor dum gjennomsnittsnordmannen faktisk er. Tenk så på at halvparten av alle nordmenn er dummere enn denne... Det er helt utrolig hva mennesker klarer å lire av seg på disse facebooksidene. En ting er å skrive dette til bedriften, men tenker de på at utsagnene deres ligger der i all offentlighet? Jeg elsker denne tråden!Anonymous poster hash: 619f5...6e9 11
Pingting Skrevet 18. mars 2014 #223 Skrevet 18. mars 2014 Nå er det en på Freia-sidene som klager over at den konkurransen er blodig urettferdig for diabetikere! 15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #224 Skrevet 18. mars 2014 Nå er det en på Freia-sidene som klager over at den konkurransen er blodig urettferdig for diabetikere! Den er jo helt super for dem, en bit mindre å fristes av. Anonymous poster hash: ceaf4...b1c 7
Pingting Skrevet 18. mars 2014 #225 Skrevet 18. mars 2014 Jeg så cardigantråden inne på klesforumet her og tenkte at at "oida, det var da voldsomt til sinne over trivialiteter". Det var før jeg så hvor sure noen blir av lapskaus. Ja, lapskaus. NÅR SERVERTE DU EN L A P S K A U S SOM SMAKTE SØT? SÅ SØT AT DINE GJESTER LURTE PÅ OM DU HADDE MISTET ETT- 1 - KILKO SUKKER I? HEI LURTE PÅ NÅR DERE SKAL REAGERE PÅ DERES PRODUKT "ELDORADO LAPSKUASBLANDING Jeg kan jo ikke bli den første til å bli lurt. Jeg kommer til all ettertid og omtale KIWI i SMÅ BOKSTAVER for nå er dere SVADA: Deres såkalte produkt. " Eldorado LAPSKAUS Blanding" som jeg kjøpte tre-3 av sist torsdag 13.03.2014 inneholder SØTPOTETER og når inneholdt en NORSK LAPSKAUS søtpoteter. Hold dere til norske oppskrifter hvis VI NORDMENN skal fortsette og kjøpe deres produkt som er levert av deres såkalte hel NORSKE selskap ELDORADO. VILL KLAGE PÅ DETTE PÅ DET STERKESTE OG FORLANGER KOMPENSASJON DA JEG BRUKTE DERES BLANDING KJØPT HOS kiwi, skaus ( svada opp i mot andre kiwi butikker(men nærmest for meg)), OSLO TORSDAG 13.03.2014 FOR Å BRUKE I EN LAPSKAUS MIDDAG FOR MINE VENNER. DETTE BLE IKKE MYE LAPSKAUS DU DA ALT SMAKTE "gjevelig SØT" Er det slik det skal være skjønner jeg hvorfor fler og fler går over til LAPSKAUSBLANDINGEN til REMA 1000. Der kommer jeg også til og handle da dere bryter den TOTALITÆRE oppskriften for L A P S K A U S. JFR. NORSK S T A N D A R FORLANGER HERVED KONPENSASJON FOR DERES FABRIKKTABBE, (KAN IKKE SKRIVES STORT NOK) ØKONOMISK OG TABBE FAKTOR FOR SELSKAP SOM JEG SKULLE HA. PENGER OG NYE PRODUKTE SAMT MITT ATERNATIVE VALG FOR MINE GJESTER. (SOM BLE pølser( nedtur) men det var jo First Price og det holder jo mål som ett alternativ INGEN LAPSKAUS BLE HELDIGVIS SERVERT. KUNNE KANSKJE BRUKT TIL TILBEHØR PÅ EN TYNGRE DESSERT. (" SKJØNNER DERE DA SØDME SOM BLE), EN SERVERER IKKE NOE SÅ SØT TIL HOVEDRETT. SERVERER DENNE MELDINGEN OGSÅ PÅ DERES FACEBOOKSIDE SÅ KAN MAN SE HVOR MANGE SOM HAR VÆRT "PÅ DERES SÅKALTE UHELDIGE FABRIKKSKOMPLIKASJONREISE.(TIL OG MED JEG KAN MEGET STORE OG LANGE SAMMENSATTE ORD SÅ DEN HJELPER IKKE HER I DENNE SITUASJONEN.) FÅ DETTE RETTET. Med hilsen missfornøyd Trumf kunde [navn] [by] (dere finner meg) 29
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #226 Skrevet 18. mars 2014 Jeg så cardigantråden inne på klesforumet her og tenkte at at "oida, det var da voldsomt til sinne over trivialiteter". Det var før jeg så hvor sure noen blir av lapskaus. Ja, lapskaus. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Det gjør vondt!!! 8
Pingting Skrevet 18. mars 2014 #227 Skrevet 18. mars 2014 HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA. Det gjør vondt!!! ...eller som noen kommenterte: "Du, hvor mye av det sukkeret du hadde i lapskausen var gjæra?" 28
Gjest Tekola Skrevet 18. mars 2014 #228 Skrevet 18. mars 2014 Det var da gjevelig? Totalitær oppskrift, altså!
Zinnia Skrevet 18. mars 2014 #229 Skrevet 18. mars 2014 Jeg så cardigantråden inne på klesforumet her og tenkte at at "oida, det var da voldsomt til sinne over trivialiteter". Det var før jeg så hvor sure noen blir av lapskaus. Ja, lapskaus. Hihihihi, for de av dere som er kjent med radioprogrammet Misjonen, tenk dere en klassisk Atle Antonsen-opplesning av denne, hahaha! (Altså Lapskaus-talen, den forsvant visst i siteringen). Æ døøør...! Evt som jeg har lært av min nordlandsvenn; Æ djæpes....! 10
Pomelo Skrevet 18. mars 2014 #230 Skrevet 18. mars 2014 Freia alarm Nå må dere innom Freia sine sider igjen på fb... Nå har folk begynt å legge ut "før og etter" bilder når de har spist sjokoladen 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #231 Skrevet 18. mars 2014 Jeg så cardigantråden inne på klesforumet her og tenkte at at "oida, det var da voldsomt til sinne over trivialiteter". Det var før jeg så hvor sure noen blir av lapskaus. Ja, lapskaus. Wow. Hvor fant du denne?Anonymous poster hash: 55e09...5e2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #232 Skrevet 18. mars 2014 Wow. Hvor fant du denne?Anonymous poster hash: 55e09...5e2 Jeg klarer ikke, i mitt hode, å formulere noe som er stygt nok til å skrive som kommentar på den der! Stygge, tafatte jævla menneske som har så jævlig lite liv at han må skrive en NOVELLE på KIWI sin side fordi han er misfornøyd og SKAL HA kompensasjon for noe han har kjøpt uten å lese på pakka hva det inneholder først?! Jeg visste virkelig ikke at det gikk an å være så på trynet idiot, det slår jo alle i Freiagreia til sammen. Anonymous poster hash: bcba6...a62 6
BlendaSensitive Skrevet 18. mars 2014 #233 Skrevet 18. mars 2014 En liten artig ting fra Diplom-Is Hei Eskimonika. Værmeldingen for Bodø i går, 10. mars 2014, lød noe slik; “Stiv kuling, 15,6 m/s fra vest-sørvest og et nedbørsmengde som hadde fått de minst overtroiske av oss til å tro at dommedag var over oss”, men temperaturen var ikke så ille, til tross for at dette er Bodø. Uansett, en såpass grå mandag gjør noe med deg, ikke nok med at jeg, på mine små 172cm holdt på å drukne når jeg skulle ta buss til jobb og at kaffen på jobb smakte en blanding av blymaling som har stått lagret i morfars stabbur siden Anne Frank begynte med blogging og norsk skogskatt-diaré. Jeg så virkelig frem til at klokken skulle bli 16, og hadde funnet ut at jeg skulle unne meg noe ekstra godt til middag, og kanskje en frisk dessert, for å prøve å redde meg selv fra en dyp depresjon. Valset inn på den lokale butikken, med en handleliste som ulesbar pga. nedbøren. Handlet inn ingrediensene jeg trengte til middag og evt. annet jeg trengte. Når jeg endelig var kommet hjem og rullet av meg klær som var fastklistret til meg og fått på meg noe tørt begynte jeg å ta varene ut av bæreposen, kun for å finne ut at jeg hadde glemt desserten, så jeg sendte en tekstmelding til min bedre halvdel og spurte om hun kunne plukke opp en 10 pakk med Lollipop, noe hun gjorde, vel vitende om at jeg ikke kan kontrollere meg rundt Lollipop og konsumerer dem på rekordtid. (ikke for å skryte) Middagen er på plass i magen, og bordet er ryddet av og jeg gjør meg klar for å synke ned i sofaen med desserten. Jeg merker at livsgnisten begynner å komme tilbake, og at mandager faktisk ikke er så ille, egentlig. Som sikkert mange andre har, så har jeg et rituale når jeg spiser Lollipop, alltid sjokoladen først. Den nyter jeg. Jeg aner ikke hva den er laget av, men jeg går sterkt utifra at den inneholder det reneste gullet som finnes. Når sjokoladen er ferdig fortært er det egentlig bare et tidsspørsmål for hele isen er borte. Som en søppelkvern forsvinner den inn i meg. Etter mange år med slik isspising tror jeg at jeg har opparbeidet meg en immunitet mot både ising i tennene og brain freeze. Heldigvis, var det annerledes denne gang. Jeg vet ikke om det var pga. at underbevistheten min viste at det var noe galt, eller at jeg rett og slett blacket ut i et nanosekund pga. overdose av verdens beste sjokolade. Uansett så legger jeg merke til at lollipopen inneholder, ikke bare én, men to ispinner. Noen vil kanskje påstå at jeg burde føle meg beæret, men jeg er ikke en person som klarer å bygge ting ut av ispinner, dessuten var den ikke hel, så ganske ubrukelig for min del. Jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke konsumerte isen på vanlig måte, for jeg har enda ikke fått frikort, så egenandelen for å dra til legevakten for å få en halv ispinne ut av spiserøret, eller enda værre, endetarmen, er jeg meget fornøyd med at jeg slapp. Heldigvis kommer mandager bare én gang i uken. Gud, so jeg hater folk. Bortsett i fra lollipopmannen. Nå har jeg lest alle 12 sider - TAKK til dere alltså!! :D
Pingting Skrevet 18. mars 2014 #234 Skrevet 18. mars 2014 Tja. Selv om ting ER offentlig tilgjengelig på Facebook så synes jeg faktisk at det ikke skal linkes direkte i denne tråden. Og at ting skal anonymiseres så langt det lar seg gjøre. En ting at joda: det man skriver på Facebook er offentlig. Men der inne er svar og diskusjoner også tilgjengelig også for personene det gjelder. Å diskutere noen her inne uten at de får se det eller ha mulighet til å delta i debatten selv, blir litt på kanten tenker jeg. Selv om det er uskyldig moro å le av selve innlegget, så vet vi jo faktisk ikke hvem disse personene er, og det kan ligge mye bak som vi ikke ser. Jeg tenker ihvertfall at det er greit å skille litt mellom dumme innlegg og å henge ut personen bak. (men det var min synsing, ikke fasitsvaret) 11
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #235 Skrevet 18. mars 2014 Tja. Selv om ting ER offentlig tilgjengelig på Facebook så synes jeg faktisk at det ikke skal linkes direkte i denne tråden. Og at ting skal anonymiseres så langt det lar seg gjøre. En ting at joda: det man skriver på Facebook er offentlig. Men der inne er svar og diskusjoner også tilgjengelig også for personene det gjelder. Å diskutere noen her inne uten at de får se det eller ha mulighet til å delta i debatten selv, blir litt på kanten tenker jeg. Selv om det er uskyldig moro å le av selve innlegget, så vet vi jo faktisk ikke hvem disse personene er, og det kan ligge mye bak som vi ikke ser. Jeg tenker ihvertfall at det er greit å skille litt mellom dumme innlegg og å henge ut personen bak. (men det var min synsing, ikke fasitsvaret) Jeg forstår godt hva du mener! Alikevel har jeg den tro at mennesker som klager på facebook ønsker 2 ting" 1, få allmenhetens oppmerksomhet og få mer støtte 2. Utnytte det de tror er dårlig pr og få mest mulig utav bedriften som kompensasjon. Jeg har inntrykk av at oppegående mennesker sender mail eller ringer direkte til bedriften. Så når toppen av kransekaka blir nådd med lapskausklage og skriking blant ungene over en sjokoladebit, ja da kan man le av de. Men å drittslenge og hetse er ikke greit. De har valgt det selv å poste det på facebook. Ønsker de ikke at alle skal se så får de finne en annen kommunikasjonskanal. 5
pinar Skrevet 18. mars 2014 #236 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Ryddet vekk innlegg for identifisering av privarpersoner. pinar, mod. Endret 18. mars 2014 av pinar
BlendaSensitive Skrevet 18. mars 2014 #237 Skrevet 18. mars 2014 Aldri vært inne på sidene til bedrifter før. Nå tittet jeg innom Tv3. HERREGUUUD! Tror folk at de prater personlig med tv3....? utlevere seg på den måten.... Hvem blir skuffa over at et program er forskøvet tre minutter? Hvem har ikke fått med seg at tv3 er sterkt reklamefinansiert, derfor reklamepauser? Tror folk tv2 er interessert i å vite att "jeg skal se annen film" istede for det de presenterer? Og Paradise Hotel engasjerer: Alt fra hundre hjerter til: "Er du lam fra halsen og ned kan du bli med Lars Monsen på tur, er du lam fra halsen og opp, kan du bli med på paradise hotel!" 1
Saraby Skrevet 18. mars 2014 #238 Skrevet 18. mars 2014 Fra Kiwi: Skulle ønske dere snart kunne laget den appen deres til Windows Phone 8 slik at jeg kunne begynt og handlet hos dere igjen. Hva gjorde han før når det ikke fantes smart-telefoner? Handlet han ikke? Eller kanskje han skrev handlelapp? Gud forby å måtte gjøre det igjen! 5
Despicable Me Skrevet 18. mars 2014 #239 Skrevet 18. mars 2014 Vinmonopolet 1.Hei! Jeg skal feire gebursdag 5. april og lurte i den anledning på om dere har lyst til å være stolte sponsorer. Jeg har vært fast kunde hos dere i mange år allerede, og tenker at dette hadde vært en fin gest fra deres side. I betaling mot drikke lover vi henge opp vinmonopol-klistremerker (som dere sender med drikken) på kjøleskapet, evt gå med tskjorte med deres logo. På forhånd takk Mvh ...... ---------- 2.Dere har et fint blad, men det skjemmes en del av nynorsk, som passer dårlig til vin ! Det blir et skikkelig stilbrudd ! Svar: Dette er kanskje den dummeste kommentaren jeg har lest på Facebook siden tidenes oppstandelse. "Nynorsk passer dårlig til vin". Wow. Når jeg trodde jeg hadde hørt alt fra vinsnobber og østlendinger, så kommer bare du brasende inn i livet mitt på den måten! 25
Despicable Me Skrevet 18. mars 2014 #240 Skrevet 18. mars 2014 Hei kondomeriet. Pål her. Dåkker vet når ungan maser og maser? Og når man innerst inne egentlig vet at man før eller siden kommer til å gje sæ?? Akkurat sånn har æ det nu…:O( Æ har nemlig ei som maser nåkka frøktelig på mæ. Det der med unga brukte æ bare som eksempel altså. … Det e nemlig ei godt voksen kjerring æ snakker om. For å illustrere litt korr gammel ho faktisk e, så kan æ røpe at ho fortrinnsvis bruker helgan til strikking?? Strikking av alle ting dåkker?? Hæ??? Man sku kanskje tru at godt voksne menneska sjøl visste når nok va nok, men det gjelder dessverre ikke alle. Derfor ser æ mæ nødt til å kontakte dåkker. Æ trenger kondomer!!! Og det kan ikke ikke være hvilke som helst kondomer. Dem må være ganske store, og ikke minst: Dem MÅ være blå. Klarer dåkker å fikse det trur dåkker? Og bare for å rødde eventuelle misforståelser unna med en gang. Det e ikke engang mi egen kjerring æ spør for. Nei, æ spør på vegne av ei halvgammel skrulle fra 9910. Å ho kommer som sagt ikke til å gje sæ før ho får viljen sin. Så derfor denne henvendelsen. Egentlig ønsker ho sæ en blå BALLONG. Men kæm fan som leker med ballonger når man e født ikke så veldig kjempelenge etter 2. Verdenskrig?? Barnslig hæ?? Så derfor KONDOMER. Hvis dåkker har inne store blå kondomer, så e det bare å sende oppover til ho. Og må dæm spesialbestilles, ja så får dåkker heller bare sette i gang. Men send nu for guds skyld pakken i oppkrav til ho, æ tør ikke garantere at ho e helt til å stole på med pæng. Og ta bare godt i på antallet. Førr hvis ho nu ikke trenger alle sjøl, så e det sikkert flere ho kunne ha tenkt sæ å dele ut kondomer tell. Ho jobber nemlig som jordmor…:O) På forhånd takk! Og en annen en: Hei ! Jeg lurte på: Hvor magne bar lufttrykk kan en oppblåsbar dukke ta? Jeg har jo ei (Sara) som jeg ahr hatt i 4.5 år nå. Og hun er virkelig perfekt. Jeg lurte på om hvor mange bar som sagt den kan ta? for å få den "Jomfrufølelsen" igjen. Også, om den kan vrenges? Så "Sara" kan gjengjelde tjenesten. Selger dere kansje en rød veske også eller ? 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå