Gå til innhold

Er det færre menn enn kvinner i Norge som dater internasjonalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser oftere internasjonale par her i Norge mellom ei kvinne fra Norge og en utlending. Enn en mann og ei kvinne fra utlandet. Det er da slik at man kan se det, mao enten med innvandrere eller studenter. Er norske menn mindre interessert i de som er "eksotiske"?



Anonymous poster hash: 51cf0...53b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Halvor

Det vet jeg ikke, men jeg tror nok ikke at de liker de som er "eksotiske" noe bedre. Likt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men jeg tror nok ikke at de liker de som er "eksotiske" noe bedre. Likt sikkert.

Hva tror du er årsaken da?

Anonymous poster hash: 51cf0...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest i flere artikler at det er fler jenter som studerer i utlandet eller drar paa utveksling. Da moeter man vel noen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor

Hva tror du er årsaken da?

Anonymous poster hash: 51cf0...53b

Det vet jeg ikke, første spørsmål er vel om det stemmer

Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... Nå er det jo svært mange norske menn som gifter seg med damer fra Thailand, Filippinene osv... Vet ikke om man kan slå fast at færre menn enn kvinner dater internasjonalt, uten å ha konkrete data på dette.



Anonymous poster hash: 2741b...fe2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva tror du er årsaken da?

Anonymous poster hash: 51cf0...53b

Akkurat som at det finnes en kvinneguide og akkurat som at høyere utdanning fortsatt tilrettelegges kvinner, så sitter kvinner på flere tilbud og blir i høyere grad gjort oppmerksom på mulighetene sine, mens menn må finne seg til rette på egenhånd. Flere dører er rett og slett åpne for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest i flere artikler at det er fler jenter som studerer i utlandet eller drar paa utveksling. Da moeter man vel noen der.

Det er vanskeligere for menn å date oppover. Studenter i utlandet tilhører gjerne eliten i hjemlandet, mens i Norge er det mulig å studere for en nokså gjennomsnittlig person.

Kvinner vil som oftest ha noen med solid økonomi det har ikke den typiske norske studenten på utveksling de har nok til å klare husleia, studere, ha et par hobbier etc, men ikke så mye mer. Menn med mer penger kan med damene på fine steder å spise, spennende reiser og har også en fetere leilighet. Det har gjerne en student som studerer ved kjente skoler i utlandet.

Anonymous poster hash: 69908...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskeligere for menn å date oppover. Studenter i utlandet tilhører gjerne eliten i hjemlandet, mens i Norge er det mulig å studere for en nokså gjennomsnittlig person.

Kvinner vil som oftest ha noen med solid økonomi det har ikke den typiske norske studenten på utveksling de har nok til å klare husleia, studere, ha et par hobbier etc, men ikke så mye mer. Menn med mer penger kan med damene på fine steder å spise, spennende reiser og har også en fetere leilighet. Det har gjerne en student som studerer ved kjente skoler i utlandet.

Anonymous poster hash: 69908...7cd

Sant dette, kvinner vil ogsaa ha en som er bereist - enten mer eller like mye som dem selv. Som utenlandsstudent selv saa er mennene jeg moter her mer bereist og litt mer verdensvante. Hvis man er glad i aa reise foles det litt som man at man dater 'nedover' med en som ikke har sett stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor

Sant dette, kvinner vil ogsaa ha en som er bereist - enten mer eller like mye som dem selv. Som utenlandsstudent selv saa er mennene jeg moter her mer bereist og litt mer verdensvante. Hvis man er glad i aa reise foles det litt som man at man dater 'nedover' med en som ikke har sett stort.

Det høres jo litt rart ut. Rasjonelt sett så har jo dette ingen ting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo litt rart ut. Rasjonelt sett så har jo dette ingen ting å si.

Det er mest praktisk aa vaere med noen som har samme reiselyst og behov for aa se verden som en selv. Det er ogsaa fint aa ikke maatte "introdusere" alt til noen forste gang. Hyggelig med en mann som kan vise meg en by ogsaa, at det ikke gaar andre veien hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fordi kvinnfolk får alt så enkelt mens menn må kjempe får å i det hele tatt få en date, damer er umulige...



Anonymous poster hash: 30299...7c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor

Det er mest praktisk aa vaere med noen som har samme reiselyst og behov for aa se verden som en selv. Det er ogsaa fint aa ikke maatte "introdusere" alt til noen forste gang. Hyggelig med en mann som kan vise meg en by ogsaa, at det ikke gaar andre veien hver eneste gang.

Jeg kunne gjerne introdusert deg for enhver by dersom jeg hadde en GPS. Selv om nr. 1 kan jeg være enig med deg i.

Ja fordi kvinnfolk får alt så enkelt mens menn må kjempe får å i det hele tatt få en date, damer er umulige...

Anonymous poster hash: 30299...7c9

Sant, så sant ;)

Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fordi kvinnfolk får alt så enkelt mens menn må kjempe får å i det hele tatt få en date, damer er umulige...

Anonymous poster hash: 30299...7c9

Får vi utdelt utlendinger som premie for å være kvinner mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Får vi utdelt utlendinger som premie for å være kvinner mener du?

Jeg endte opp med en som er halvt svensk. Er jeg bare halvt kvinne da? Eller har jeg gjort noe som gjør at jeg ikke fortjente den andre halvparten tro?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med en som er halvt svensk. Er jeg bare halvt kvinne da? Eller har jeg gjort noe som gjør at jeg ikke fortjente den andre halvparten tro?

Du er helt sikkert en av disse fryktede guttejentene. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Halvor

Får vi utdelt utlendinger som premie for å være kvinner mener du?

Han sa vel egentlig at damer er generelt sett umulige. Noe som er sant. Vi har funne ut ved hjelp av matematikk hvordan man leser hvordan masse oppfører seg, sett en mann på månen, funne ut lysets hastighet og forstått oss på en god del av verden. Men kvinner, det tror jeg ingen noen gang blir klok på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa vel egentlig at damer er generelt sett umulige. Noe som er sant. Vi har funne ut ved hjelp av matematikk hvordan man leser hvordan masse oppfører seg, sett en mann på månen, funne ut lysets hastighet og forstått oss på en god del av verden. Men kvinner, det tror jeg ingen noen gang blir klok på.

Bare lat som om vi er mennesker og oppfør dere deretter. :)

Hvis det store målet, av en eller annen merkelig grunn, er å finne seg en utenlandsk dame, må man gjøre noe med saken selv. Det nytter ikke å sitte og klage og tro at alle andre får alt servert i fanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor

Bare lat som om vi er mennesker og oppfør dere deretter. :)

Hvis det store målet, av en eller annen merkelig grunn, er å finne seg en utenlandsk dame, må man gjøre noe med saken selv. Det nytter ikke å sitte og klage og tro at alle andre får alt servert i fanget.

Tror ikke det er noen sitt mål akkurat, men dette med å late som kvinner er mennesker, spennende ideer :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med thailandske damer da? Er det mange norske kvinner som har thailandske menn?

Anonymous poster hash: 8d577...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...