Gå til innhold

Slutt å snakk dritt om NAV folk!


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Dere alle kan jobbe med mindre dere er FYSISK skadet til en alvorlig grad.



Anonymous poster hash: b1e58...b09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere alle kan jobbe med mindre dere er FYSISK skadet til en alvorlig grad.

Anonymous poster hash: b1e58...b09

Det er det veldig ambisiøst og naivt å tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og med nav-direktøren kalte "naving" et marginalt problem. Hvorfor er det blitt et så stort tema i samfunnet?

De fleste som går på nav har en god grunn til det. Det er bare de færreste som går der av ren latskap.



Anonymous poster hash: bfee0...257
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Til og med nav-direktøren kalte "naving" et marginalt problem. Hvorfor er det blitt et så stort tema i samfunnet?

De fleste som går på nav har en god grunn til det. Det er bare de færreste som går der av ren latskap.

Anonymous poster hash: bfee0...257

Ja er mange voksne som ender opp med å bli skadet og må gå på nav og får ikke jobbet men det meg så er situasjonen litt annerledes. Nav er noe jeg ble med på allerede på videregående når jeg var 17 år, det var skolen og foreldrene mine som ordnet alt dette så dette med nav er noe jeg har hatt i en lang tid men jeg vil ikke sitte inne og kukelure resten av livet eller så en eller annen gang skal jeg komme meg i jobb slik at jeg ikke angrer på at jeg ikke gjorde noe når jeg var ung når jeg er blitt gammel:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere alle kan jobbe med mindre dere er FYSISK skadet til en alvorlig grad.

Anonymous poster hash: b1e58...b09

HER ser du et klassisk eksempel på en person som er både uviten og har redusert evne til å vise empati og sympati.

Innlegget er endret grunnet slettet sitat.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og personangrep. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...