Gå til innhold

Kjæresten maser om å få slikke


Nanami

Anbefalte innlegg

Han har vel blitt mer moden, da. I motsetning til TS.

Anonymous poster hash: f66c4...857

Er jeg ikke moden fordi jeg ikke liker å bli slikket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Ville du ha tissa på meg? Eller fått meg til å kaste opp mens jeg suger deg?

Hvis du IKKE ser forskjell på å TISSE/BÆSJE og å KASTE OPP på kjæresten din kontra det å gi henne oralsex....ja da......Finner ikke ord! STAKKARS DEG og den gutten du har sex med om så er tilfelle :( . Sorry! IKKE meningen å være nedlatende....Men nå blir dette for dumt damer! Nå skal det kværuleres og ikke diskuteres?

Men jeg har skrevet det SÅ fantastisk tydelig flere ganger i denne tråden, at vi snakker om det som er innnfor NORMALEN. Dvs. sex som omhandler penetrering av vagina. oralsex. kosing osv osv.....Det som NORMALE folk gjør med hverandre og som blir beskrevet av sexologer og psykologer som noe svært svært mange elsker å gi kjæresten sin.

Om jeg hadde hatt stortenning på at dama dreit på kuken min, så hadde jeg med hånden på hjertet ikke hatt NOE imot at hun nektet. Dette er å karakterisere som en FETISH, og det vet du :biggrin: . Dette er det et mindretall som liker og det er spesiellt å like sånt. Oralsex er IKKE spesiellt, og det er ansett som helt normalt å praktisere det.

Som noen skriver her...."jeg er følsom så ikke rør klitten direkte, men kos deg med sleikinga"....Da oppfører man seg iallefall ikke som en Nazi mot kjæresten.

HELT 100% OK at man ikke elsker oralsex, men prøv da for faen! Gi ham tips og råd så det vil bli godt for dere begge!

Hva i helvete er vitsen med å være sammen og ha sex om man bare skal sette grenser og vegger for allt de fleste syntes er deilig og spennende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

For å bruke meg som beste eksempel:

Jeg personlig syntes IKKE noe om ANALSEX. Av fri viten og vilje har jeg ingen interesse av å dytte tissen min inn i rompehullet til en dame. Jeg syntes ikke det er det mest motbydelige på kloden,MEN vet dere hva? Om dama mi hadde ELSKET analsex og fått orgasmer på orgasmer ved å bli pult i toern....ja da skal hun få så mye analsex som hun orker!!!

Jeg klarer å være på jobb i 8 timer hver dag...Jeg orker å male huset om sommeren...jeg orker å klippe plenen om sommeren...måke snø om vinteren...men å gi kjæresten sin 10-20 minutter med ekstase...DET GIDDER JEG IKKE! Hvorfor? Fordi jeg syntes det er litt "ekkelt".

Ta dere sammen dere som nekter å stille opp for kjæresten deres! Et forhold handler ikke om hva JEG kan få til enhver tid. Det handler om hva jeg kan GI!

-"Den som gir skal få"- Gammelt jungelord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heihallo1998

Hehe ja....Jeg oppfattet at du IKKE likte slikking ;)

Var derfor jeg spurte om du var førnøyd med hvordan "tissen" din ser ut.....Veldig ofte mange damer IKKE liker oralsex fordi de ikke føler seg komfortable med at typa ser RETT på godsakene hennes og i tillegg da også sleiking :laugh: ...Tenkte kanskje det kunne være en hyppig grunn til at nesten ingen damer liker oralsex....

Håper det var lettere å lese :danse:

haha oh

Tja, det er vel ikke hovedgrunnen (jeg synes egentlig ikke det er så godt) men jeg må innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

haha oh

Tja, det er vel ikke hovedgrunnen (jeg synes egentlig ikke det er så godt) men jeg må innrømme at jeg ikke er helt komfortabel med det heller ;)

Hihi....Hvis dere damer bare visste hvor himmelsk og fantastisk det er å kikke dama rett i øynene, for så å spre beina hennes og se rett på det flotteste som finnes på kloden...... :wow: :wow: :wow:

Det kan ikke beskrives med ord! Derfor jeg syntes litt synd på de gutta som blir "nektet" av jenta si....

Vi gutter opplever jo å bli sugd som nesten bedre enn selve samleie.....Men forskjellige er vi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en kjæreste som deg. Som liker slikking så mye. Er det fler gutter der ute som liker slikking, fler enn de som ikke liker det? Vil ha en kjæreste som ELSKER det!!!! Fordi jeg elsker det så sinnsykt mye. Elsker det mer enn samleie, myemye mer. :cry3:

Anonymous poster hash: 69fd4...ba3

Jeg er single og elsker det :blomst:

Akkurat hvorfor er det flere grunner til, men det å gi jenta/damen en slik nytelse føles også deilig for meg. Også er jeg besatt av underlivet til kvinnene, det er så fiiiint også smaker det så godt! elsker å slurpe det i meg :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke utfører en direkte "suttejobb", så går det kanskje greit. ;) Ingenting der nede bør suttes på! Det verste jeg vet er menn som prøver å suge på klitoris eller kjønnslepper. Motbydelig!

Snakk for deg selv. Å bli sugd er helt vannvittig deilig og gir meg myyyye mer enn ren slikking.

Anonymous poster hash: 5239a...f04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg ikke moden fordi jeg ikke liker å bli slikket?

Vel, det er tydeligvis noe galt med deg, siden du ikke er som alle andre.

Jeg liker heller ikke å bli slikket. Vemmelig.

Anonymous poster hash: 0113e...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv. Å bli sugd er helt vannvittig deilig og gir meg myyyye mer enn ren slikking.

Anonymous poster hash: 5239a...f04

Hvis du leser så skrev jeg "det verste JEG vet...". Snakker som oftest om meg selv vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

For å bruke meg som beste eksempel:

Jeg personlig syntes IKKE noe om ANALSEX. Av fri viten og vilje har jeg ingen interesse av å dytte tissen min inn i rompehullet til en dame. Jeg syntes ikke det er det mest motbydelige på kloden,MEN vet dere hva? Om dama mi hadde ELSKET analsex og fått orgasmer på orgasmer ved å bli pult i toern....ja da skal hun få så mye analsex som hun orker!!!

Jeg klarer å være på jobb i 8 timer hver dag...Jeg orker å male huset om sommeren...jeg orker å klippe plenen om sommeren...måke snø om vinteren...men å gi kjæresten sin 10-20 minutter med ekstase...DET GIDDER JEG IKKE! Hvorfor? Fordi jeg syntes det er litt "ekkelt".

Ta dere sammen dere som nekter å stille opp for kjæresten deres! Et forhold handler ikke om hva JEG kan få til enhver tid. Det handler om hva jeg kan GI!

-"Den som gir skal få"- Gammelt jungelord.

jeg hadde nå ikke villet at en fyr skulle gjort noe med meg som han syns var ekkelt. Hadde ikke kart å nyte det jeg da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kjæresten maser om å få lov til å suge!"

- Said no man ever.

Alt er galt i kvinnelogikken. Man er dum som mann om man ønsker å tilfredstille jenta også. Hans ønske er jo å prøve å få henne til å nyte det. Men han er jo selvsakt dum som har det ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er galt i kvinnelogikken. Man er dum som mann om man ønsker å tilfredstille jenta også. Hans ønske er jo å prøve å få henne til å nyte det. Men han er jo selvsakt dum som har det ønsket.

Men hvorfor insistere på å ville få jenta til å nyte noe hun synes er ubehagelig? Kan man ikke få jenta til å nyte noe hun faktisk liker istedenfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke utfører en direkte "suttejobb", så går det kanskje greit. ;) Ingenting der nede bør suttes på! Det verste jeg vet er menn som prøver å suge på klitoris eller kjønnslepper. Motbydelig!

Kanskje litt vanskelig å svare på, men hva er det som gjør det motbydelig? Jeg gjetter at når du sier motbydelig, så mener du ikke "smertefullt" eller "ubehagelig", men at det gir deg en psykologisk reaksjon som er ekkel.

Jeg opplevde noe slikt en gang med en jente som insisterte på at jeg skulle la det gå i munnen hennes. Egentlig burde min reaksjon være "YES! Endelig!" men det var noe som skurret, og jeg syntes det var ganske ubehagelig. Jeg hadde en følelse av at det egentlig var ekkelt for hennes del og det tok moroa ut av det. Jeg gjorde som hun ville, men det krevde faktisk litt overvinnelse fra min side å slappe av nok til å få orgasme på den måten. Senere viste det seg da også at hun aldeles ikke likte å gjøre dette, og at det bare var noe hun trodde at menn forventet av henne. Det var da vi slo opp og hun slengte i trynet på meg alle de ekle tingene hun hadde gjort for å tekkes meg. Deriblant "sug og svelg". Som jeg aldri hadde forlangt eller engang hintet om. Det kom som en stor overraskelse første gangen vi hadde sex.

Men nok om meg: Burde ikke en entusiastisk rundslikking egentlig være superbra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han få slikke. Hadde jeg levd vært i et forhold uten å få slikke dama, hadde jeg slått opp.

Slikking er jo så syyyyykt digg. Merker jeg blir hard bare av å tenke på det...



Anonymous poster hash: 6536a...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La han få slikke. Hadde jeg levd vært i et forhold uten å få slikke dama, hadde jeg slått opp. Slikking er jo så syyyyykt digg. Merker jeg blir hard bare av å tenke på det... Anonymous poster hash: 6536a...4a3

Så du ville gitt jenta et ultimatum. " Gjør noe seksuelt med meg som du synes er ubehagelig og vondt, ellers så blir det slutt." Ganske egoistisk tanke spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du ville gitt jenta et ultimatum. " Gjør noe seksuelt med meg som du synes er ubehagelig og vondt, ellers så blir det slutt." Ganske egoistisk tanke spør du meg.

Det er bare oral-varianten av "Take me to bed or loose me forever!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor insistere på å ville få jenta til å nyte noe hun synes er ubehagelig? Kan man ikke få jenta til å nyte noe hun faktisk liker istedenfor?

Hvorfor prøve nye ting? De fleste syns jo sex er ubehagelig første gangen, man prøver flere ganger selvom. Til slutt så er vell alle enige om at sex er og kan være fantastisk. Er nok den tankegangen han har om slikking og deg, at han håper du en dag vil nyte det som så mange andre, og at dere da har enda et verktøy å bruke i halmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men nok om meg: Burde ikke en entusiastisk rundslikking egentlig være superbra?

100% enig!

Det er nettopp her jeg setter spørsmålstegn ved hele debatten.

Min personlige mening er at SLIKKING KAN UMULIG VÆRE VONDT dersom man gjør det riktig!!! Har "dere" forsøkt? Har dere testet forskjellige metoder for å se om det blir bedre? Eller har "dere" bestemt dere i hode for at dette bare er "ekkelt"?? Dette er jo en av de aller vanligste og mest brukte formene for sex igjennom århundrer! Når jeg da leser at så mange damer "hater" å bli slikket og at noen syntes det er "motbydelig"....DA blir jeg satt ut!

Dette gjør faktisk at jeg vurderer fremtiden min iforhold til det å ha kjæreste, Singel for øyeblikket, og vurderer det nå som permanent løsning, når jeg leser det som så mange damer presterer å lire av seg her inne! Jeg har mange gode venner, så jeg får vennskap, det sosiale og tryggheten der ikke sant? Hvorfor skal jeg da innlede et forhold med en dame? Hva gagner det meg kontra det å ha nære venner?? I "normale" situasjoner blir man jo kjærester for å ha BÅDE sterkt vennskap OG ha deilig sex!......?? eller? er jeg bare rar?

Grunnen til at jeg kjører så hardt på i denne debatten er jo på grunn av at for MEG er det å gi dama oralsex EN av de aller største tenningspunktene mine! Sånn er jeg laget. For å sette det i perspektiv: HVORDAN VILLE DU SOM DAME REAGERT MOT MEG, DERSOM JEG NEKTET DEG Å HA SAMLEIE??? TENK LITT PÅ DEN. SMAK PÅ TANKEN. - "Jeg syntes det er så jævla ekkelt å dytte tissen min inn i det fuktige hullet ditt, så er det ok om vi bare koser litt istedet?" -

Klarer dere damer å se for dere en sånn gutt i senga?? Nei det virker ikke sånn, for vi vet jo alle at er det EN ting noen av dere damer iallefall liker så er det selve samleie. Der tror jeg ikke jeg bommer? Dette "sugeproblemet" kan man overføre i alle daglige situasjoner. Ville du nektet typa di å høre på musikk dersom det var lidenskapen hans? Ville du nektet typa di å se film om det var lidenskapen hans? Ville du nektet ham å spise pizza dersom det var livretten hans?

....Bare en tanke som jeg slenger ut.

Så hva bunner dette ut i? Er det "virkelig" smertefullt" og "vondt" å motta oralsex? Jeg vet ikke...jeg kan ikke sette meg inn AKKURAT hvordan DU som kvinne føler det :( Men jeg finner det smått utrolig at det kan være så ille som det "høres ut som"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvorfor prøve nye ting? De fleste syns jo sex er ubehagelig første gangen, man prøver flere ganger selvom. Til slutt så er vell alle enige om at sex er og kan være fantastisk. Er nok den tankegangen han har om slikking og deg, at han håper du en dag vil nyte det som så mange andre, og at dere da har enda et verktøy å bruke i halmen..

+ en milliard!

Hvordan er det mulig å skrive det på en så perfekt måte??

Og til deg Pompom....Vær så snill å ikke se på det jeg skriver som hetsing av det du liker og ikke liker :blomst: . Det høres ut som du er en fornuftig og gøyal dame. har du og typa det topp sammen så er det det viktigste. Jeg ønsker bare å provosere frem "hvorfor" det er så motvilje mot nettopp noe som kan være så FANTASTISK godt!

Håper å få svaret her inne en dag :fnise:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...