Gå til innhold

9 mnd og morgenamming


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har ammet frem til nå og trappet ned gradvis da han ikke er interessert i puppen i det heletatt!
Det er kun morgenpupp han liker og da har jeg holdt meg til den.
Idag stod mannen min opp med han slik at jeg kunne sove lenge, så da tenkte jeg at jeg kunne pumpe meg når jeg stod opp og gi han på flaske.
Han ligger kanskje i 15 minutter å ammer om mårningen, men det begynner også å bli mindre og mindre interessant for han.

Jeg pumpet og ut kom kanskje 10 ml eller mindre. Prøvde å få han til å amme resten, men han tok noen slurker på hver pupp og så virket det ikke som det kom noe mer.

Altså, har jeg bare ca 10-15 ml tilsammen i brystene? Er dette noe vits?
Kjenner det hadde vært greit å vært ferdig med ammingen egentlig.
Men burde jeg ikke heller gitt han en stor og god flaske med mme istedenfor de små dråpene han får av meg?

Han får jo to skiver til frokost. Grøt, grønnsaksmos eller skiver til lunsj. Middag og så skive/grøt til kveldsmat.
Og så drikker han MYE vann ved siden av hvert måltid.



Anonymous poster hash: 49c1f...54a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gir 180ml per måltid med mme. 10-15 ml er nesten litt bortkastet tid syns jeg da du har ammet så lenge :) Så jeg hadde sluttet.

Anonymous poster hash: 2cd8b...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir 180ml per måltid med mme. 10-15 ml er nesten litt bortkastet tid syns jeg da du har ammet så lenge :) Så jeg hadde sluttet.

Anonymous poster hash:

2cd8b...a41

og han er 4 mnd, en på 9 mnd trenger nok mer

Anonymous poster hash: 2cd8b...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du kun får ut det ved pumping, så får baby mest sannsynlig ut en del mer ved amming.

Allikevel så tror jeg at jeg hadde kuttet ut iom at han ikke virker spesielt interessert selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og han er 4 mnd, en på 9 mnd trenger nok mer

Anonymous poster hash: 2cd8b...a41

Men en baby på 9 mnd trenger da ikke mme i det heletatt.

Den får jo skiver, middag, og grøt(som er tilsatt mme) og da er det vel egentlig ikke behov for å gi mme?!

Anonymous poster hash: 49c1f...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du kun får ut det ved pumping, så får baby mest sannsynlig ut en del mer ved amming.

Allikevel så tror jeg at jeg hadde kuttet ut iom at han ikke virker spesielt interessert selv.

Fikk ut ca 10 ml. Han drakk vel kanskje noen dråper på hver før han ble sint fordi det var tomt.

Brystene er små og vassne også, så tror ikke det er særlig med melk inni der heller :fnise:

Bør jeg gi mme istedenfor pupp da eller er det greit å bare hoppe rett på frokost med skive og vann?

Anonymous poster hash: 49c1f...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...