Gå til innhold

Baby i magen som hikker konstant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 33 uker på vei og har merket at babyen ofte hikker, opptil flere ganger daglig. I dag hikket han i morges og nå på ettermiddagen. Er dette normalt? Eller burde jeg bekymre meg?

Anonymous poster hash: 86429...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik var det her også :) Veldig normalt hos meg hvertfall.
Babyen øver seg til han skal puste på egenhånd og da får de ofte hikke etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er helt normalt, og man antar det etter positivt tegn i forstand at de øver mellomgulvet ;)

Holdt på å bli gal her noen ganger.

Babyen hikker også utenfor magen avogtil :)

Anonymous poster hash: 2e482...d88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hikket også hele tiden på slutten. Altså flere ganger om dagen. Jordmor sa det var et trivselstegn. Nå er hun snart 2 uker gammel 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det hikking maaaange ganger om dagen, er 32 uker. Var det samme sist også, og hun bikket endel når hun var baby også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hikket ofte inni magen min og, er bra lungetrening. Han hikket en del som nyfødt og men mindre nå som 4 mnd

Anonymous poster hash: 5b1e7...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja her hikkes det 3-5 ganger i døgnet og det er ofte så kraftig at hele magen rister. Jeg blir gal! Tror det har holdt på en mnds tid eller mer (uke 36 nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt, tror den lille i magen min ligger på ca. tre ganger om dagen nå. Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mini her hikker også flere ganger om dagen. Er 32 uker på vei. Jordmor sa at det var kjempebra. Mener å huske at hun sa at de hikker når de drikker fostervann, og at det er veldig bra at de er flinke til det :) Men jeg holder på å bli gal av det av og til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid, bare nysgjerrig. Hvordan merker man det ?Hører man det? :)



Anonymous poster hash: 376d2...ee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid, bare nysgjerrig. Hvordan merker man det ?Hører man det? :)

Anonymous poster hash: 376d2...ee1

Det føles som konstante små dult inne i magen som kommer med korte jevne mellomrom.

Godt å høre at det er normalt :)

TS

Anonymous poster hash: 86429...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka aldri noe til hikking jeg...Er det noen andre som også hadde det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maman

Her hikkes det flere ganger daglig, hele magen rister. I tillegg dirrer hun mye, kjennes som et borr. Jordmor sa det var på grunn av umodent nervesystem. Så blir ikke mye søvn på meg her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merka aldri noe til hikking jeg...Er det noen andre som også hadde det sånn?

Jeg er gravid nå, og nevnte i forbifarten til mora mi at det sikkert er morsomt å kjenne det første gang babyen hikker. Da så hun bare VELDIG rart på meg, for det gjorde visst aldri jeg mens hun gikk gravid. (det ble forøvrig folk av meg og)

Anonymous poster hash: e753f...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...