AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #61 Skrevet 1. mars 2014 Etterlater seg spor? Fordi noen rapporterer. Anonymous poster hash: 605a3...211
TooHawt Skrevet 1. mars 2014 #62 Skrevet 1. mars 2014 Fordi noen rapporterer. Anonymous poster hash: 605a3...211 kkkk.
Tarsan97 Skrevet 1. mars 2014 #63 Skrevet 1. mars 2014 Det eneste som irriterer meg er at man ikke kan ignorere enkelte anonyme brukere uten å samtidig ignorere de andre. Jeg vil ikke gå glipp av alle de gode innleggene fra anonyme brukere, så da må jeg bare leve med de som misbruker funksjonen. Ja, det hadde vert det beste om selv AB erne hadde vert merket på en tydlig måte om en bare med nummer, så kunne en stenge ute de verste taggerne, som du er inne på. Men det er nettopp det som er problemet da og som gjør att jeg ikke liker det, det går ikke. Så man vet ikke hvem av de 500 ab`erne en snakker med. Det er litt rotette ja.
Gjest Blondie65 Skrevet 1. mars 2014 #64 Skrevet 1. mars 2014 Når man har vært her en stund så vet man hva som er det elendige alternativet til Anonym Bruker: gjesteposting, dvs alt mulig dritt mellom himmel og jord postet av uregistrerte gjester. Disse kunne ikke "straffes" for sin trolling, stalking og drittslening fordi de ikke var registrerte. Det krever noe av oss at vi har kun registrerte postinger og Anonym Bruker funksjon og det er at vi rapporterer når noen bryter reglene. Det som går igjen i alle disse "jeg hater AB/hvorfor AB" trådene er en generell motvilje mot å rapportere og en stor vilje til å klage.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #65 Skrevet 1. mars 2014 Jeg rapporterer alle som hetser Ab bare for å hetse. Noen har virkelig tungt for å slutte med å mobbe uskyldige ab brukere som ikke gjør noe galt. Anonymous poster hash: 605a3...211 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #66 Skrevet 1. mars 2014 Det som går igjen i alle disse "jeg hater AB/hvorfor AB" trådene er en generell motvilje mot å rapportere og en stor vilje til å klage. Ja, det som er komisk er at det er ikke det spor problematisk for meg å poste som anonym bruker, det er fint at muligheten er der men det er ikke noe jeg ville gått i fakkeltog for. Bare en grei egenskap ved dette forumet, det er alt. Så det er ikke min nattesøvn det går ut over, uansett hvor mange "hvorfor ab"-tråder det skulle bli til slutt. Jeg har for øvrig vært bruker her (med ulike brukere) siden 2002 så det er ikke sånn at alle de "gamle traverne" konsekvent unngår ab-funksjonen. Jeg bruker så og si alltid ab nå om dagen.Anonymous poster hash: fd95c...436 3
Norbertine Skrevet 3. mars 2014 #67 Skrevet 3. mars 2014 Tråden er ryddet for AB-hets og avsporinger. Alice i Eventyrland, mod 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #68 Skrevet 3. mars 2014 Jeg foretrekker å poste som AB fordi da leses alle innleggene mine uavhengig av hverandre og jeg unngår at noen gjenkjenner meg. Jeg kommer til å bruke funksjonen så lenge den er tilgjengelig, og hva andre måtte mene om det er meg revnende likegyldig. Anonymous poster hash: 21c6d...7e6 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #69 Skrevet 3. mars 2014 Hvorfor skrive bøker og noveller under pseudonym.... Anonymous poster hash: 40838...0bb 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #70 Skrevet 3. mars 2014 Vi bor ikke i Nord-Korea eller Russland. Det er lov å mene alt. Det er nesten lov å mene litt for mye. Og dette er ikke facebook eller linkedin. Man kan lage en profil som ikke viser hvem du er i virkeligheten. Allikevel velger mange å skrive anonymt? Hvorfor? Jeg forstår ikke. Jeg har til og med et ekte bilde. Riktignok med solbriller. Men hvorfor noen velger å holde nokså anonym profil enda mer anonym, skjønner jeg ikke. Jeg mener KG burde fjerne muligheten til å poste som anonym. Hva er poenget? Jeg skriver konsekvent som AB fordi jeg vil ha den friheten og kunne skrive uten å tenke på muligheten for å bli gjenkjent. Ikke er jeg slem mot andre brukere, det er rett og slett av erfaring fra tidligere da jeg hadde en annen bruker og skrev under nick. Opplevde at andre trakk utsagn jeg hadde i andre tråder inn i nye og andre diskusjoner. Anonymous poster hash: 4c031...f1b 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #71 Skrevet 3. mars 2014 Takk for flott moderering Alice i Eventyrland! Anonymous poster hash: 605a3...211 2
Gjest Kathakombine Skrevet 4. mars 2014 #72 Skrevet 4. mars 2014 Andre brukere får gjøre som de vil, jeg gidder ikke ergre meg. Jeg for min del kommer til å la alt være knyttet til min bruker, alt teit, glupt, dumt, slemt, hyggelig, sært, pent, ekkelt osv. Jeg er uansett anonym, ingen vet i utgangspunktet hvem jeg er.
Mann 42 Skrevet 4. mars 2014 #73 Skrevet 4. mars 2014 Seriøst, igjen? Har dere en dugnad gående der alle som "tør å stå frem" med eget nick skriver disse trådene på skift? Jeg nekter å tro at det er så mange av dere som har gått glipp av samtlige tidligere tråder om emnet. Tror knapt det noen gang har gått mer enn et par dager mellom hver nye tråd om dette. Og hvis dere fortsatt lurer etter å ha lest de andre 89384934 trådene, så er det vel lite håp om at dere skal forstå det etter å ha spurt enda en gang? Anonymous poster hash: daf78...740 Paranoid, much? 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #74 Skrevet 4. mars 2014 Så teit når anonyme skriver noe og sekundet de er ferdig med å legge ut det de har skrevet så har de fått en til å trykke liker på det de har skrevet.. Av den grunn tar jeg ikke én "like" alvorlig. Heller ikke når det er navngitte brukere. Skal vedde på at det finnes folk som har to brukere og som plusser på seg selv og støtter seg selv med innlegg. Anonymous poster hash: 069f7...920 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #75 Skrevet 4. mars 2014 Mange er nok redd for å bli gjenkjent, stalket, mobbet, trakassert osv. Anonymous poster hash: 80cf6...1a8
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #76 Skrevet 4. mars 2014 Andre brukere får gjøre som de vil, jeg gidder ikke ergre meg. Jeg for min del kommer til å la alt være knyttet til min bruker, alt teit, glupt, dumt, slemt, hyggelig, sært, pent, ekkelt osv. Jeg er uansett anonym, ingen vet i utgangspunktet hvem jeg er. Du vet tydeligvis ikke hvor lite det skal til for å bli gjenkjent… Anonymous poster hash: b738c...3ac
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #77 Skrevet 4. mars 2014 Ærlig talt. Når det er egne tråder om dette temaet, sier det seg vel selv at mange kan velge å være anonyme. Hvorfor er enkelte så opphengt i de som velger å være anonyme? Det forstår jeg meg ikke på. Folk tar egne valg ut fra hva de anser som best. La nå heller innholdet i det som blir skrevet, få være avgjørende for hvordan man bedømmer forfatteren bak. Er det så viktig hvem som skriver hva, så lenge budskapet er godt? Anonymous poster hash: dc54e...0aa 3
Gjest Chlorophyll Skrevet 4. mars 2014 #78 Skrevet 4. mars 2014 Jeg har ikke lyst til å bli gjenkjent, derfor poster jeg nesten alltid som anonym. Selv om et brukernavn jo er anonymt og bildet mitt ikke er av meg, så hadde man kunnet knytte alle postene mine til en og samme bruker, og da hadde folk som kjenner meg fort kunnet sett tegningen. Av ulike grunner, blant annet pga jobb, har jeg ikke lyst til å bli kjent igjen. Anonymous poster hash: 069f7...920 Signerer til denne.
Gjest Kathakombine Skrevet 5. mars 2014 #79 Skrevet 5. mars 2014 Du vet tydeligvis ikke hvor lite det skal til for å bli gjenkjent… Anonymous poster hash: b738c...3ac Og så..
Millimani Skrevet 5. mars 2014 #80 Skrevet 5. mars 2014 Jeg foretrekker å poste med nick, men jeg vet hva det vil si å bli mobbet, både på nett og i den virkelige verden. Synes derfor funksjonen "skjult bruker" er veldig fin å bruke. Om det skal mye eller lite til for å bli gjenkjent, kommer vel an på hvor "synlig" brukeren er, i form av hvordan brukeren kanskje er kjent for å utfolde seg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå