Gå til innhold

Hvorfor sa mange anonyme?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Joda. Det er lovlig. Så lenge man er blogger. For man kan nemlig lenke til blogger, eller til og med ha sitt fulle navn som nick, så lenge man lenker til bloggen sin.

Og han jeg kommenterte til er blogger? Nei. Bloggere får jo ikke lov å ha tråder om egne blogger. Hver gang det har vært mistanke om egenreklamering er jo linker blitt slettet bla.

Anonymous poster hash: 605a3...211

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og han jeg kommenterte til er blogger? Nei. Bloggere får jo ikke lov å ha tråder om egne blogger. Hver gang det har vært mistanke om egenreklamering er jo linker blitt slettet bla.

De bloggerne her inne som er medlemmer, får lov til å lenke til blogg med fullt navn. Jeg driter da i hvem du kommenterte til, jeg bare utdyper at det finnes smutthull for de som ønsker å fremstå med fullt navn.

Skrevet

Letter å finne trådene man skriver i også. Ikke farlig er det å være med nick, du får jo uansett høre noen bli sinte eller forbanna, så du leser det jo likevel om du skriver noe som andre ikke er enig i eller ikke forstår.

Skrevet

Som sagt er jeg ny her og vil heretter konsentrere meg på en dagbok om krig.

Men det Blondie skriver gir mening. Og det er godt skrevet. Jeg forstår ikke alt. som sagt er jeg ny. Det er ikke slik at alle mannlige soldater automatisk kjenner reglene på KG..

Men jeg like din skrivetåte. Ergo tror jeg på deg. Eller i det minste hører på hva du har å si.

Det virker fornuftig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er anonym fordi det er mulig. Skriver ikke her for å lage en personlighet, og vil gjerne at alle mine innlegg skal leses uavhengig av hverandre.

Anonymous poster hash: fd95c...436

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet

Latterlig at man skal være så anonyme at det anonyme nicket man har selv valgt ikke er anonymt nok. Er helt enig med ts.

Gjest Listerine
Skrevet

Latterlig at man skal være så anonyme at det anonyme nicket man har selv valgt ikke er anonymt nok. Er helt enig med ts.

Det er ikke anonymt nok uansett hvordan du vrir og vender på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på kg i noen år nå, og det er som på skolen dette.

Alle brukere som bruker sitt nick danner en identitet her, og alle danner seg en mening om en bruker de kjenner nicket til. Uansett.

Derfor unngår jeg å poste med nick. Fordi jeg kan det, og fordi jeg ikke er interessert i at noen skal se mitt nick og tenke at: å, der er den brukeren som mener ditt og datt, jeg hater h#n, skal vi se hva kan vi finne ut om den brukeren?, grupper som henger sammen i klikker: Skal vi ta den brukeren der? La oss gjøre det, ha litt gøy dere!

Tusen takk til KG for anonymbrukerknappen! Dere gjør livet her på kg mer levelig!

• Liker 5
Skrevet

Så teit når anonyme skriver noe og sekundet de er ferdig med å legge ut det de har skrevet så har de fått en til å trykke liker på det de har skrevet..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"Det finnes verre ting i verden, derfor er dine hverdagslige prob lemer irrelevante" har aldri vært et spesielt godt argument, har det vel? Jeg skriver ikke som AB fordi jeg synes det er VERDENS UNDERGANG om jeg blir kjent igjen eller om jeg får litt drittslenging i innboksen, så jeg skjønner ikke hvorfor du argumenterer ut fra at folk mener det. Det er noe som gjør verdenen min litt enklere. Det er en løsning på et lite problem.

...på samme måte som riskokeren min gjør verden litt enklere fordi jeg slipper å følge med på en varmeplate, det å ha en skittentøyskurv for 40 grader og en for 60 grader gjør ting litt enklere fordi jeg slipper å sortere en masse klær på én gang, og det å ha en fjernkontroll til TVen gjør at jeg slipper å reise meg opp og gå bort til boksen for å skifte kanal eller justere volumet. Denne tråden føler jeg tilsvarer litt å lure på hvorfor folk er redd for å koke risen på vanlig plate, at man aldri har opplevd ekte problemer om man må sortere klesvask, og at det aldri har vært ille å måtte skifte kanal på TVen før du ikke har bein. Nei fint det - det stemmer jo forsåvidt det, men ingen har heller påstått at dette er STORE problemer.

Vel, du har jo forsåvidt gjort dette til store problemer. Du gjør også anonym bruker-funksjonen til et stort problem. Jeg skjønner ikke hvorfor, har du ikke opplevd noe virkelig ille?

Anonymous poster hash: 726df...5fe
  • Liker 7
Skrevet

Takk for tips, men kan ikke endre emne. Jeg skrev A istedenfor å..

For mange år med amerikanere:)

Jo det kan du også. Hvis du går på rediger på hoved-innlegget ditt, så skal du kunne endre emne/overskrift

Skrevet (endret)

Jeg har også et ekte bilde. Det er ikke av meg, men ligner.

Anonymous poster hash: f1761...cd9

Jeg har også et ekte bilde. Av naboens balkongflagg, 17. mai

Så teit når anonyme skriver noe og sekundet de er ferdig med å legge ut det de har skrevet så har de fått en til å trykke liker på det de har skrevet..

Ja, det kan man si. Men man får ikke egne rykte-poeng når man poster som anonym. Så hvis man poster som anonym, og den posten får mange rykte-poeng, - da er det den anonyme som får rykte-poengene. Ønsker du deg mange rykte-poeng til din egen bruker-profil, så gjør du klokest i å poste under nicket ditt :P

Endret av Millimani
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at det jeg skriver skal være det eneste folk skal henge seg opp i, ikke hvem som skriver det.

Anonymous poster hash: f88c0...3dc

Jeg er anonym fordi det er mulig. Skriver ikke her for å lage en personlighet, og vil gjerne at alle mine innlegg skal leses uavhengig av hverandre.

Anonymous poster hash: fd95c...436

Jeg har det på samme måte. Jeg er her for diskusjonens skyld.

Jeg driter da i om det er "Laila" eller "Hamstersnørr" jeg diskuterer med.

Å bruke nick passer sammen med en helt annen type bruk av forumet enn jeg personlig ønsker. Jeg er ikke interessert i å lage et minisamfunn hvor alle kjenner alle. Jeg er mest interessert i å snakke slik vi gjør når egoet vårt er lagt litt til side og vi ikke skal behøve å bevise noe fordi det vil knyttes til brukeren vår.

Anonymous poster hash: ba66c...914

• Liker 6
Gjest Eurodice
Skrevet

Takk for tips, men kan ikke endre emne. Jeg skrev A istedenfor å..

For mange år med amerikanere:)

Du kan endre overskriften også. Trykk først på "rediger" og deretter "bruk full editor", så kan du endre :).

Skrevet

Kjedelig med pepper. alle de gode innleggene rapporteres (og dermed fjernes)

finnes det virkelig slike folk ute i samfunnet? som oppfører seg likedan?

Hjeeeelp

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke den anonyme sin feil.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig med pepper. alle de gode innleggene rapporteres (og dermed fjernes)

finnes det virkelig slike folk ute i samfunnet? som oppfører seg likedan?

Hjeeeelp

Hvordan tror du kriminelle blir fakket?

Skrevet

Etterlater seg spor? :klo:

Skrevet

Ta deg et glass rødvin eller to. :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...