Gå til innhold

Kjøper dere filmer? DVD/BLURAY?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, ser ikke film.

Ellers er jeg nok en av de raringene som liker å eie en fysisk ting, hvis jeg vil ha noe på dvd kan jeg være troende til å brenne en.



Anonymous poster hash: 1d256...54d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heihade

Jeg er en sånn som samler på DVDer. Siden jeg er en filmelsker liker jeg å støtte folk som lager det jeg anser som kunst.

Jeg kjøper filmer på platekompaniet. Er det nye filmer på topp 10 eller klassikere som de enda har inne på A-Å hyllene eller på "tidenes beste" kjøper jeg de der. Er det filmer som ikke finnes der kjøper jeg på hjemmesiden deres.

Det koster meg ikke så mye å faktisk betale for noe jeg benytter meg av. Kunne sikkert ha brukt netflix i stedet, men jeg liker den fysiske dvd-samlingen min og å se at den vokser.

Ser ikke på det som sure penger i det hele tatt. Jeg nyter jo å se på dette. Det koster jo penger å produsere dette, så jeg har jo så klart tenkt å betale mitt for å se det.

Endret av heihade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sånn som samler på DVDer. Siden jeg er en filmelsker liker jeg å støtte folk som lager det jeg anser som kunst.

Jeg kjøper filmer på platekompaniet. Er det nye filmer på topp 10 eller klassikere som de enda har inne på A-Å hyllene eller på "tidenes beste" kjøper jeg de der. Er det filmer som ikke finnes der kjøper jeg på hjemmesiden deres.

Det koster meg ikke så mye å faktisk betale for noe jeg benytter meg av. Kunne sikkert ha brukt netflix i stedet, men jeg liker den fysiske dvd-samlingen min og å se at den vokser.

Ser ikke på det som sure penger i det hele tatt. Jeg nyter jo å se på dette. Det koster jo penger å produsere dette, så jeg har jo så klart tenkt å betale mitt for å se det.

Bedre og billigere og kjøpe filmer på DVD/bluray eller VHS på finn. Der er det tusenvis av filmer fra forskjellige folk

Anonymous poster hash: 889aa...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...