Gå til innhold

Jeg får ikke kondomet på!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da får jeg vel bare innse at penisen min er for feit og håpe på at jenta tar piller da...

TS

Anonymous poster hash: 5736b...cdc

Nei, du skal rulle ut kondomet ca 3-5 cm, med fingrene innunder kondomet, og så vider du ut kondomet mens du smetter/ruller det på. Hold rundt hodet mens du ruller nedover. Et ordinært kondom fra butikken skal passe de fleste. Med mindre du er to meter lang, og en kjempe i bredden.

Anonymous poster hash: 9f795...5e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten min sin er like tykk som håndleddet mitt og nesten like lang som foten min. Jeg har tynne håndledd og små føtter, men allikevel, den er ganske stor...Vi har aldri brukt kondom, i og med at vi ikke får den på. Har vurdert å gå innom kondomeriet og kjøpe kondomer til større peniser, regner jo med at det er en del som sliter med dette...Og en pakke kondomer koster ikke 200kr? Koster ikke det rundt 80 kr? Ikke vet jeg, men bruker i hvert fall p-pillen :-)



Anonymous poster hash: e156d...9ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kondom går fint over hodet ditt, så tviler på at kondomen er for liten i størrelsen.

Anonymous poster hash: 44e4f...54c

En kondom skal ikke skvises på, da klemmer det for mye, noe som gjør det ubehagelig å ha på og øker faren for sprekk eller at det detter av.

Man skal heller ikke ha glid på innsiden, dette vil også kunne føre til at det ramler av inni jenta.

Prøv å finn noe på nettet hvor de selger kondomer med diametermål og mål hvor mange mm penisen din er, så får du noe som passer.

Anonymous poster hash: 28f40...c32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

azbZxOm_460s.jpg

Det eneste dere viser med å poste slikt er at dere iallefall ikke har eller har vært kontakt med en større penis. :ler:

Ganske vanlig at kondomen er for liten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en stor penis, ville jeg tatt turen til Sverige for å kjøpe opp endel King Sized kondomer. Jeg ville iallfall ikke kastet bort pengene på de som er så små her. Evt må du jo innom kondomeriet å finne noe der. Jeg vet iallfall at de fra Sverige er store nok hos meg (sprekker ikke osv).

Anonymous poster hash: 5638f...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste dere viser med å poste slikt er at dere iallefall ikke har eller har vært kontakt med en større penis. :ler:

Ganske vanlig at kondomen er for liten!

Om den er større en en fot hadde jeg begynt å lure litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den er større en en fot hadde jeg begynt å lure litt

Og der viste du også at du aldri har vært borti stor-pikk-problematikk.

Anonymous poster hash: 28f40...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der viste du også at du aldri har vært borti stor-pikk-problematikk.

Anonymous poster hash: 28f40...c32

Så du mener folk har større tiss en en fot :klo: Hvor får du informasjonen din fra? Henti og hester teller ikke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...