Gå til innhold

Nettdating, helt fersk! Anbefal meg de beste sidene!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en rolig og helt vanlig dame i starten av 40-årene. Har lurt på å teste litt nettdating, men ikke kommet skikkelig i gang.

Men hva anbefaler dere!



Anonymous poster hash: eddfb...b39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler deg møteplassen.

Men vil også fortelle deg : vær obs....masse menn som ser ut til å være ute etter å få seg noe sex......Jeg opplever en intens påtrykk av den typen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg møteplassen.

Men vil også fortelle deg : vær obs....masse menn som ser ut til å være ute etter å få seg noe sex......Jeg opplever en intens påtrykk av den typen ;)

Samme her...Sikkert mange av de samme typene vi begge blir kontaktet av.Folk som omtrent bor der inne.. Men jeg har møtt mange hyggelige og seriøse også.

Anonymous poster hash: ed992...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her...Sikkert mange av de samme typene vi begge blir kontaktet av.Folk som omtrent bor der inne.. Men jeg har møtt mange hyggelige og seriøse også.

Anonymous poster hash: ed992...c88

ja, det er det nok mange av de samme... Men det er mange menn der inne... og lett å få kontakt... Jeg har litt problemer å sile hvem som egentlig er seriøs og ikke. Det er ikke så lett alltid og vite hva folk egentlig vil. Men skal en prøve å finne seg en partner så er det et sted der man har sjansen til å finne ut. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er det nok mange av de samme... Men det er mange menn der inne... og lett å få kontakt... Jeg har litt problemer å sile hvem som egentlig er seriøs og ikke. Det er ikke så lett alltid og vite hva folk egentlig vil. Men skal en prøve å finne seg en partner så er det et sted der man har sjansen til å finne ut. :)

Ja:) Da jeg var vip-medlem brukte jeg matching-testen veldig mye.Lukte kjapt ut useriøse folk der ;)

Anonymous poster hash: ed992...c88

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lite konstruktive svar du har fått her. Sukker har flest medlemmer i Norge, så kommer Match. Møteplassen har færre medlemmer. På Sukker er det en relasjonstest som gir deg score i forhold til de andre medlemmene. Totalt sett gir Sukker best inntrykk, synes jeg. Det er også mulig å være gratis medlem der og få kontakt med betalende medlemmer.



Anonymous poster hash: 712fc...1c9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten sukker.no, okcupid.no eller nettdatingnorge.com



Anonymous poster hash: 9f12c...fef
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant mannen på match.com :)

Anonymous poster hash: ea922...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for sukker.no. Har vært innom både match og møteplassen, men man må jo betale for å se meldinger man får tilsendt. På sukker kan man være gratismedlem og likevel komme i kontakt med menn, som en annen her påpekte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste steder kan man være medlem gratis, for så å oppgradere til vip-medlemskap for å ha større muligheter for kontakt med folk. Du taper jo ingenting på å opprette profiler på flere sider, så finner du fort ut hvilken side som passer deg best.



Anonymous poster hash: ddb38...488
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lite konstruktive svar du har fått her. Sukker har flest medlemmer i Norge, så kommer Match. Møteplassen har færre medlemmer. På Sukker er det en relasjonstest som gir deg score i forhold til de andre medlemmene. Totalt sett gir Sukker best inntrykk, synes jeg. Det er også mulig å være gratis medlem der og få kontakt med betalende medlemmer.

Anonymous poster hash: 712fc...1c9

Det er også mulig på både Match og Møteplassen.

Anonymous poster hash: ed992...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fant mannen på match.com :)

Anonymous poster hash: ea922...ceb

Fant også kjæresten min der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har var på Møteplassen, så Sukker og nå Match. Dvs jeg har nå meldt meg ut fordi jeg har møtt en jeg vil satse på på Match. Positivt med Sukker er at man ikke må betale, men da er det også opp til deg om du vil sitte og vente og ikke kunne ta kontakt selv. På Match må man betale hvis man vil svare også, men da er det også mer seriøse menn der synes jeg. Noe rusk her og der, men mye mindre enn på Sukker. Jeg er i slutten av 30-årene og syntes til slutt jeg ble "for gammel" for sukker også. Så jeg ville gått for Match om jeg var deg :)



Anonymous poster hash: 5c9a5...c3a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sukker.no er ingen score for min del.. Ikke for de over 30 hvertfall.. Tinder er gøy men mange sexfikserte der.. Okcupid er helt dødt... Norgesdate.no er gratis men... Håpløst lite medlemmer.. Match.com er greit jeg dater for tiden en derifra, men er dyrt da! Ikke så alt for mye respons der heller syns jeg.

Et alternativ kan være å prøve en mobil dating app som f.eks zoosk eller badoo.. Førstnevnte er litt mere seriøst kanskje, men må betale der også. Badoo kan fungere greit uten å betale, men der også en litt sv begge deler med menn.

Du må bare prøve deg frem :) Jeg er selv litt overalt og holder derfor dørene åpne både her og der :)

Det viktigste er å ha det moro mens du holder på og ikke ta det dønn seriøst ;)

Lykke til ;)

Anonymous poster hash: 894d0...447

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anbefaler deg møteplassen.

Men vil også fortelle deg : vær obs....masse menn som ser ut til å være ute etter å få seg noe sex......Jeg opplever en intens påtrykk av den typen ;)

Samme her!Hver gang du nevner dette lurer jeg på om det er de samme som prøvde seg på meg også...

Anonymous poster hash: ed992...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant han jeg dater på okcupid. Der syntes jeg det var høyere tetthet av bra menn enn de norske sidene. På møteplassen syntes jeg det bare var harryklumper.

Anonymous poster hash: 1eb71...686

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!Hver gang du nevner dette lurer jeg på om det er de samme som prøvde seg på meg også...

Anonymous poster hash: ed992...c88

hehe, kanskje vi opplever de samme folkene ja.... Jeg trekker meg helt vekk nå hver gang noen blir for pågående :) Ekle folk ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

interessert i bønder? da vil jeg anbefale Bonderomantikk.no :)



Anonymous poster hash: eac8b...cb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...